Kapitola 3

3 1 0
                                    

Jason se vydává na autobusovou zastávku, která se nachází nedaleko jejich bytu. Cestou si užívá procházku po ulicích Amsterdamu, které jsou plné života a atmosféry tohoto živého města. Jeho červené oči se zajímavě září, když pozoruje okolní krásu a sleduje pohyb lidí kolem sebe.

Když dorazí na zastávku, zjistí, že autobus ještě nepřijel. Zatímco čeká na příjezd, vytáhne svůj mobil Siaomi a zapne si svou oblíbenou hru. Na jeho chytrém telefonu je celá řada zábavných her a dobrodružství, které ho baví a zároveň ho zahřeje v chladném dopoledním větru.

V jeho očích se objeví zářivý lesk, když se ponoří do virtuálního světa hry. Jeho prsty se pohybují rychle po displeji telefonu, a on se s napětím soustředí na každý detail a výzvu, kterou hra přináší. V tomto okamžiku ho celý svět kolem něj mizí, a on je pohlcen do digitálního dobrodružství, které ho zcela pohltí.

Oblast kolem něj je plná života, ačkoli toho si v tomto okamžiku není vědom. Zároveň je ale dostatečně opatrný, aby nezmeškal příjezd autobusu. Když se autobus konečně objeví na zastávce, rychle odloží svůj telefon a připraví se na nástup. Jeho červené oči září radostí a nadšením, protože vždycky rád cestuje autobusem, když prozkoumává město.

Jason nasedá do autobusu a zase vytáhne svůj mobil, aby si zkrátil cestu hrou. Cítí, že tento den bude skvělý a plný nových dobrodružství, a jeho červené oči vyzařují nadšení a odvahu čelit čemukoli, co mu přinese nový den v Amsterdamu.

Když je Jason zhruba v polovině cesty, odloží svůj mobil Siaomi a přestane hrát hru. Zamiřuje svůj pohled ven z okna autobusu a pozoruje okolní krajinu. Amsterdamské ulice jsou živé a plné ruchu, jakoby ho vítaly po prázdninách zpět do města.

Jak autobus dorazí na zastávku u školy, Jason vydechne a úsměv mu přetrvává na tváři. "Tato škola mi chyběla," pomyslí si. Jeho červené oči se rozjasní nadšením, když si uvědomí, že za chvíli bude opět mezi svými spolužáky a učiteli.

Jakmile vystoupí z autobusu, zamíří k vchodu školy. Exteriér školy je moderní, s atraktivním a architektonicky zajímavým designem. Nápis s názvem školy je umístěn nad vchodem v nadějných barvách, které symbolizují energii a nadšení žáků.

U vchodu je spousta studentů různých věků, kteří se radostně baví a sdílejí si letní dobrodružství. Rozléhají se smích a radostné hovory, jak se všichni těší na setkání po prázdninách. Na chvíli ještě čekají, než se škola otevře, a všichni jsou plni očekávání a nadšení, co nový školní rok přinese.

Všude kolem jsou vidět různé skupiny přátel, kteří se objímají a radostně si vyměňují zážitky z prázdnin. Někteří noví žáci jsou plni nervozity a očekávání, zatímco ti zkušenější se těší, jak se opět ponoří do učení a objevování nových věcí.

Jason si užívá tuto atmosféru školního prostředí. Cítí, že patří mezi své spolužáky a že je to místo, kde se cítí jako doma. Jeho červené oči září šťastím, protože ví, že ho čeká mnoho nových zážitků, přátelství a poznání během nového školního roku.

Když Jason prochází kolem skupiny kluků, zaslechne, jak si mezi sebou říkají urážlivé věci o něm. Přezdívka "zombie" ho zraňuje, ale rozhodne se, že nebude reagovat na jejich slova. Sice je uražený, ale ví, že ignorování a nedovolit jim, aby ho viděli, že je zasažen, je pro něj nejlepší cestou. S odhodláním se soustředí na svou cestu a zaměřuje se na pozitivní stránky nového školního roku.

Jakmile škola otevře své dveře, Jason projde vstupními dveřmi a ocitá se v interiéru školy. Interiér je moderní a prostorný, zdobený plakáty s motivačními citáty a inspirativními obrázky. Cítí se v tomto prostředí příjemně a uvítán.

Projde dlouhou chodbou, která vede ke třídám. Učitelé a ostatní studenti vřele vítají zpět své spolužáky a přátelská atmosféra ho potěší. Když dorazí do své třídy, ucítí mírné vzrušení. Tato třída mu bude sloužit jako domov na následujících pár měsíců.

Třída je prostorná a dobře osvětlená velkými okny, která umožňují příjemné denní světlo. Stoly jsou uspořádány do řad, a každá lavice má svůj vlastní prostor. Jason se rozhodne usednout na místo, kterému říká "lucky seat" (šťastné místo). Je to lavice u okna, které mu poskytuje pěkný výhled na zahradu školy a přírodu za ní. Jason si oblíbil toto místo, protože mu připadá, že zde má lepší soustředění a inspiraci.

S radostí se usadí do své lavice, připravený na nový školní rok. Jeho červené oči září odhodláním a nadšením, protože ví, že mu nová školní taška, moderní mobil Siaomi a jeho odhodlání překonat všechny výzvy ho podpoří, aby prožil úžasný a plný dobrodružství rok.

Jasonův nadšený a radostný výraz na tváři trochu utlumí pohled na jeho agresora, který vstupuje do třídy. Jeho červené oči se na okamžik zatmí, protože ví, že tento chlapec ho už celých osm let buzeruje a nic na tomto novém školním roce asi nezmění. Má smíšené pocity - na jedné straně si přeje, aby se tento rok konečně změnila situace, ale na druhé straně si je vědom, že to bude pravděpodobně stejné jako v minulých letech.

Avšak v tom okamžiku se stane něco, co ho skutečně překvapí a potěší. Jeho kamarádka Emily vstupuje do třídy a bez váhání jde přímo k němu a sedá si vedle něj. Její přítomnost ho naplní radostí a důvěrou. Emily je jeho nejlepší kamarádkou a vždy ho podporuje a stojí při něm. Její přátelství ho vždycky posiluje a dodává mu sílu čelit těžkým situacím.

Emily se na něj usměje a řekne: "Ahoj, Jason! Už jsem tě hledala. Můžu sedět vedle tebe?"

Jason se na ni usměje a odpoví: "Samozřejmě! Jsem rád, že jsi tady."

Když si Emily sedne vedle něj, cítí, jak jeho srdce získává novou naději. Vědomí, že má po svém boku tak skvělého přítele, ho naplňuje odhodláním a silou čelit všemu, co přinese nový školní rok. Emily je jako světlo v temnotě a Jason ví, že s ní po svém boku dokáže překonat všechny překážky.

Takže s novou odvahou a radostí se Jason vrhá do nového školního roku. Jeho červené oči září nadšením a vděčností za přátelství a podporu, kterou má. S Emilynou přítomností ví, že mu čeká nezapomenutelné dobrodružství a společné chvíle plné radosti, smíchu a odvahy.

Jason Sorensen 2: Peklo a nebeKde žijí příběhy. Začni objevovat