Najednou se nacházíme v Jasonově snu, který nás zavede do jejich rodinného obývacího pokoje. Laurie, Jasonova matka, balí do kufrů a tašek nějaké věci. Devítiletý Jason jí pomáhá, předává jí různé věci a snaží se být nápomocný.
Obývací pokoj je plný tepla a pohodlí. Stěny jsou vymalované světlou barvou a zdobí je různé obrázky, které vyprávějí příběhy jejich rodiny. Na jedné ze stěn visí obrázek, na kterém jsou zobrazeni Laurie, Lucifer a oba děti, kteří spolu vesele pózují.
Jason se snaží vše dělat co nejlépe, aby mamince pomohl. Své dlouhé blonďaté vlasy má pečlivě rozčesané a vypadá jako malý pomocník, který chce být co nejvíc užitečný.
V rohu obývacího pokoje si hraje šestiletá Lucy s jejími plyšovými přáteli. Její červené vlasy se ladí s malými kudrlinkami, které jí padají na tvář. Lucy se směje a mává svým plyšovým medvídkům, kteří s ní zažívají nekonečné dobrodružství.
Všechno kolem je plné radosti a rodinné lásky. Laurie a Jason si užívají společné chvíle, zatímco malá Lucy si hraje a rozvíjí svou představivost. Obývací pokoj je místem, kde se rodina schází, sdílí společné okamžiky a tvoří vzpomínky.
Laurie rychle vezme Lucy do náruče a Jasona za ruku a společně jdou ven na parkoviště, kde stojí rodinné auto. Lucy se radostně usmívá a veselým hlasem vyjadřuje nadšení z blížícího se dobrodružství.
"Jasoni, bude to dlouhá cesta, tak si v autě odpočineš, ano?" říká Laurie svému synovi, zatímco si sedá na řidičské místo. "Sedni si vedle své sestry dozadu, ať budete mít spolu zábavu."
Jason se poslušně posadí vedle Lucy na zadní sedadlo a všichni se náležitě připoutají. Laurie začne naložit do kufru všechny kufry a tašky, které jsou připravené na výlet. Ujistí se, že je všechno správně zajištěné, a nakonec pečlivě zavře kufr.
"Cestu si užijte, děti," usmívá se na ně matka. "Budeme mimo domov tak týden, ale bude to úžasná dovolená. Už teď se těším na spoustu zážitků, které spolu prožijeme."
Lucy nadšeně přikyvuje, a Jason jí slibuje, že budou mít skvělý čas. Auto se rozjíždí a rodina se vydává na svůj týdenní výlet.
Během cesty spolu rodina prožívá mnoho nezapomenutelných okamžiků. Poznávají nová místa, objevují krásy přírody a užívají si společně každou chvíli. Jason si užívá výhled z okna a Lucy se s ním ráda dělí o své nadšení a zážitky.
Uprostřed cesty v autě se Jason ponořil do svého telefonu a matka Laurie se na něj pořád otáčela s prosbou, aby si hrál s malou Lucy a odložil mobil. "Jasoni, prosím, zahraj si s Lucinkou a odlož ten telefon. Už jsme skoro na místě," říkala mu znovu a znovu.
Jason se však stále odmlouval, že jen potřebuje ještě pár minut a pak odloží mobil. Byl pohroužený do hry na telefonu a nevnímal, co se děje kolem něj.
Najednou se ale před autem objevil strom a Jason náhle vykřikl: "POZOR!" Matka se snažila zabrzdit, ale bylo už pozdě. Auto se roztočilo a dopadlo uprostřed silnice.
Když se Laurie vzpamatovala, okamžitě hledala Jasona. Ten byl celý od benzínu z auta, ale byl naštěstí v pořádku. Laurie ho rychle odvedla od auta, které začalo kouřit, a s úlevou si uvědomila, že jsou oba v pořádku.
Jason se rozhlížel kolem a hledal Lucy. Viděl ji někde u stromu, šel k ní se ujistit jestli je v pořádku. Srdce mu bušilo a cítil strach o svou sestru. Pomalu se k ní blížil a to co viděl, ten pocit který pocítil, když ji viděl tak nikdy nezapomene.
Laurie byla u autu a volala sanitku. Pak zahledí na Jasona, který hledí na strom a jde se ujistit, že je v pořádku. Pak když šla k němu blíž a utěšit ho. Malá dívka ležela u stromu, kde byli kapky krve. Laurie přemohl pocit, že jedna chyba, kterou může člověk udělat a ztratí kontrolu.
Jason se probudil ze svého intenzivního snu, který ho zanechal s dojetím a slzami v očích. Rychle si utřel slzy a jemně si připomněl, že se jednalo o sen, který odrážel minulost, i když byl tak skutečný a živý, tak se to stalo před šesti lety.
V mysli měl stále záběry z výletu s rodinou, z obývacího pokoje, kde se Laurie starala o Lucy a on byl ponořený do svého telefonu. Náhle se mu vybavila nehoda a strach, který cítil o svou sestru.
Jason se na chvíli soustředil na klidný dech a snažil se uklidnit své emoce. Pochopil, že sen byl jakýmsi odrazem jeho vnitřních obav a známka toho že mu chybí jeho sestra Lucy.
Podíval se na svůj mobil a viděl, že je teprve čtyři hodiny ráno. Byl vyčerpaný z emocí, které probudil jeho sen, a rozhodl se zkusit znovu usnout.
Lehl si zpět do postele, snažil se vypustit z hlavy myšlenky na sen a zaměřil se na relaxaci svého těla. S každým dechem cítil, jak se jeho mysl uklidňuje a emoce se začínají rozplývat.
Postupně se mu podařilo uvolnit a usnout znovu. Tentokrát ho neminul klidný spánek, a jak se mu oči pomalu zavíraly, přála mu jeho podvědomí klidný a radostný sen, který by mu dodal sílu na další den.
Ocitáme se v ložnici, kde Laurie a Lucifer spí spolu v posteli. Okolí je zahaleno v klidu a tichu nočního spánku. Laurie si odpočívá, pečlivě a klidně dýchá. Vedle ní leží Lucifer, který si vychutnává pohodlí postele.
Náhle Lucifer zaslechne zvláštní zvuky, které mu do ucha pronikají. Jemně se probere a začne naslouchat. Tyto zvuky nejsou obyčejné - slyší vzdálené volání, šepoty a šumy.
Bez jakéhokoliv zdvihnutí očních víček, Lucifer se s nesmírnou lehkostí vyprostí z Laurie náruče a tiše vstane z postele. Jeho pohyb je jako tóny noci - neslyšný a neviditelný. Odejde od spící Laurie, nechá ji nerušeně spát.
Jakmile opustí ložnici, odrazí se od stěny a zmizí. Jeho skutečná podoba se ukáže, a on se mění v Satana. Jeho oko září rudě, jeho křídla jsou temná a jeho aura je plná mocného a nebezpečného vlivu.
Satan se pomalu přesune do temných hlubin, do pekla, místa, kterému vládne. Jeho cesta je tichá a rychlá zároveň, jako by se jeho vůle stala jedním s temnotou.
Tam, v podsvětí, setká se s dalšími mocnými bytostmi, s démony, kteří čekají na jeho rozkazy. Proplétá se peklem s jasným cílem na mysli. Rozhodl se vyřešit něco, co vyžaduje jeho osobní přítomnost a vládu.
"Takže další mrtvý?" Zeptá se s nenadání nějaké bytosti.
"Ano pane," odpoví bytost a Satan najednou uvidí tři mrtvý starce.
Každý má svoje zlé vlastnosti a Satan každého pošle na místo v tomhle pekle a pak opět zmizí z pekla.Během této krátké chvíle, co opustil ložnici, se celý scénář změnil. Jasonovy sny a představy byly jen prázdným odrazem toho, co je za vším - všemohoucího a temného bytost, který nese na svých bedrech moc i tíhu.
Když se vrátí zpět do ložnice, jeho podoba znovu získá Luciferovu tvář. Jeho oči jsou klidné, a jako by nic nebylo, si lehne do postele vedle Laurie, která klidně dál spí.
Nic ze všeho, co se stalo v jeho nepřítomnosti, nijak neovlivní jejich ložnici, ani celý jejich život. Přesto Lucifer ví, že jeho vláda a moc nejsou omezeny pouze na jedno místo, jednu podobu nebo jednu realitu. Jsou to pouze výplody jeho bytí, které mohou nabídnout i temnější než dříve zdánlivě jasné vize.
ČTEŠ
Jason Sorensen 2: Peklo a nebe
AdventureJason Sorensen 2: Peklo a nebe je napínavým a emotivním příběhem odehrávajícím se v roce 2021. Hlavní hrdina, Jason, je již patnáctiletý a snaží se začít nový život. Jeho osud však závisí na tajemném talismanu života, který má na krku. Bez něj by ne...