Jason se probudil do nového dne a jakmile se nachystal, rychle se vydal dolů do kuchyně. Tam zastavil, když uviděl svou matku Laurie, jak sedí u stolu s rukama složenýma jako by se modlila. Jeho otec Lucifer stál u kuchyňské linky s vážným výrazem.
Zamýšleně se na něj podíval a zeptal se: "Mami, co se děje? Proč vypadáš tak zamlklá?"
Laurie zvedla oči a s námahou se usmála: "Jasone, otec mi právě řekl o vašem dobrodružství v pekle."
Jason zpozorněl a zeptal se: "Dobrodružství? O čem mluvíš, vždyť to byla sranda, ne?"
Lucifer přerušil: "Ano, Jasone. Myslím to vážně. Chci tě vzít do pekla, abychom spolu našli odpovědi na tvá tajemství, na tvé dědictví."
Laurie se znovu zapotácela: "Nechci tě ztratit také, jako jsem ztratila tvojí sestru."
Lucifer klidně odpověděl: "Rozumím tvým obavám, ale slibuji ti, že nedopustí, aby se mu něco stalo. Budu ho chránit svým vlastním tělem."
Jason byl rozpolcen mezi zvědavostí na své dědictví a obavami o matku. Věděl, že jeho otec může poskytnout odpovědi na otázky, které ho trápily, ale chtěl také být u matky a chránit ji.
Po krátkém váhání Jason konečně řekl: "Dobře, otče, jdu s tebou. Ale prosím, slib mi že se mi nic nestane, že budu v pořádku."
Lucifer přikývl a řekl: "To slibuji, můj synu."
Jason se vrátil do svého pokoje, plný smíšených pocitů. Byl nervózní z dobrodružství, které ho čeká v pekle, ale také se těšil na odpovědi, které může získat. Doufal, že bude schopen udržet své sliby matce a chránit ji před jakýmkoli nebezpečím.
A tak se Jason začal připravovat na své dobrodružství, nejistý co přesně ho čeká, ale odhodlaný čelit všem výzvám, které mu osud připravil.
Jason stál ve svém pokoji a vzal talisman pevně do ruky. Zamyšleně se na něj díval a řekl: "Promluv, ukaž mi, co skrýváš v sobě."
Talisman zpočátku zůstal němý, ale potom se ozval tajemný hlas: "Já jsem Arthur, tvůj ochránce. Jsem bytost, která ti umožňuje přežít a chrání tě před nebezpečím. Předávám ti své brnění, které jsem kdysi nosil."
Ohnivý vír obklopil Jasonovo tělo a on byl obklopen červeno-černým brněním. Brnění bylo vyrobeno z odolných materiálů, zdobené zářivými vzory ohně, které tančily po jeho povrchu. Bylo lehké, ale zároveň velmi pevné, chránící Jasona před nebezpečím.
V jeho ruce se objevil meč, ohnivý a nádherný. Byl to meč schopný se natáhnout až do velké délky, jeho čepel byla tvarovaná do ostrých hran, zdobená symboly a runami, které svítily jako plameny.
Když se brnění objevilo, Jason cítil, jak mu dodává sílu a odvahu. Byl připraven čelit všem nebezpečím, která ho mohou potkat. Následně brnění zmizelo ve vzduchu do ztracena.
Hlas opět promluvil: "Stačí říct 'Arthur' a já budu s tebou, chránit tě a poskytnout ti svoji sílu."
Jason byl ohromen tím, co právě zažil. Byl si vědom váhy svého dědictví a věděl, že Arthur bude jeho oporou v nejtěžších chvílích. S odhodláním a novou důvěrou v srdci se vrátil k talismanu, který nyní považoval za něco mnohem víc než jen amulet na krku. Byl to klíč k jeho osudu a spojení s tajemstvím, které ho čekalo.
Laurie zaklepe na dveře Jasonova pokoje a poté pomalu vešla dovnitř. Viděla, jak Jason stojí u okna a vypadá, jako by něco přemýšlel. S lehkou znepokojeností zeptala se: "Jasoni, je všechno v pořádku? Slyšela jsem, že se něco děje."
Jason se obrátil k matce a usmál se, snaže se zakrýt svou nejistotu. "Neboj se, mami, všechno je v pořádku. Byl to jen film, který jsem si pustil na notebooku. Není třeba se kvůli tomu starat."
Laurie zpozorněla, ale rozhodla se neptat dál. Byla zvyklá na to, že Jason si občas potřeboval zachovat své soukromí. "Dobře, miláčku," odpověděla s úlevou. "Jsem tu, kdyby ses chtěl o něčem poradit. Jsem ráda, že jsi zpět doma."
Jason přikývl a věděl, že má šťastnější život než by si kdy přál, má milující matku a ještě toho nemůže ztratit, protože ho ochrání talisman, který teď vnímal s novým respektem. Laurie opustila jeho pokoj a Jason si znovu vzal talisman do ruky. "Děkuju, Arthure," zašeptal k amuletu. "Jsem vděčný za to, že jsi se mnou." S tím se usmál a opřel se zpátky o postel, v srdci vědom si, že nyní má více než jen ochránce - má přítele a spojence v nejnečekávanějších podobách. S pocitem klidu a jistoty zavřel oči a ponořil se do snů, vědom si, že ať ho čeká cokoli, nebude už nikdy sám.
Jason si lehl na postel a pohodlně se usadil. Cítil, jak se celé jeho tělo uvolňuje a jak unavenost pomalu odplouvá pryč. Brnění a meč z jeho snu mu připadaly stále jako neuvěřitelné zjevení, ale zároveň mu dodávaly pocit bezpečí.
Svíral talisman v ruce a pohlížel na něj s důvěrou. Věděl, že Arthur, ochránce, je vždy u jeho strany. Ta myšlenka mu dodávala klid a pocit, že už nemusí být sám, ať už ho potká cokoli.
Pomalými nádechy a výdechy se Jason snažil zbavit všech myšlenek a prostě si užívat ten klidný okamžik. Věděl, že má před sebou náročný týden ve škole, ale na to právě teď nechtěl myslet.
Postupně se začal ponořovat do relaxačního stavu, kdy se jeho mysl stáhla do ticha a klidu. Během několika okamžiků se jeho oči uzavřely a Jason se vydal na cestu do svého vlastního světa snů.
V jeho snu se objevily různé obrazy a vzpomínky, ale tentokrát už nebyly tak chaotické. Byl schopen soustředit se na jednotlivé vzpomínky a prožívat je v celé jejich kráse.
S každým dalším okamžikem se Jasonova mysl uvolňovala a ponořovala do hlubokého spánku. V tom klidném stavu se cítil bezpečně a naplněný. Sdělení od Arthura a tajemství talismanu teď byla jen součástí jeho světa snů, ale věděl, že po probuzení budou čekat na odpovědi.
Ve snu i v realitě se cítil připravený čelit jakémukoli dobrodružství, které by mu osud připravil. S tím pocitem ho zavřely víčka a ponořil se do klidného a výživného spánku, připravený na nové výzvy, které ho čekají každý nový den.
Lucifer stál v ložnici a připravoval se na cestu do pekla. Na posteli ležela stará, stažená mapa, která vypadala, jako by prošla dlouhými a nebezpečnými dobrodružstvími. Jeho červené oči pevně upíraly pohled na zeměpisné znaky, které na mapě byly zakreslené.
Poté, co vybral správnou trasu, vzal malý pytlík a vložil do něj drobnou jehlu. Byla to jehla osvěžená silami z pekelných ohňů, které jí dávaly neuvěřitelnou moc. Jeho prsty se jemně dotýkaly pytlíku, zatímco si prohlížel jeho obsah s klidnou a soustředěnou tváří.
Tato jehla byla klíčem do temných říší pekla, které Luciferovi umožňovaly překonávat hranice mezi světy. Byla to mocná talismana, který mu umožňoval kontrolovat a ovládat portály do pekelných sfér.
Jak stále manipuloval s jehlou, jeho oči zářily plameny nekonečných úkolů a dobrodružství, která ho čekají. Byl připraven čelit nebezpečí, jen aby ochránil své děti a splnil své poslání jako král pekel.
Lucifer pečlivě uschoval pytlík s jehlou v kapse svého dlouhého, černého pláště a byl připraven vydat se na cestu do pekelných hlubin. Jeho rohy zazářily na chvíli plameny a jeho temná silueta se postavila proti zlověstnému pozadí. Byl to vládce temných síl, který si kladl za cíl chránit své děti a zachovat rovnováhu mezi světem lidí a temnoty.
S jeho odhodláním a mocí pekel v srdci, Lucifer byl připraven čelit nebezpečím a záhadám, které ho čekají na jeho dlouhé a tajemné cestě do pekelných hlubin. Jeho oči zářily nebezpečným plamenem, zatímco se vydával na cestu plnou výzev a tajemství.
ČTEŠ
Jason Sorensen 2: Peklo a nebe
AdventureJason Sorensen 2: Peklo a nebe je napínavým a emotivním příběhem odehrávajícím se v roce 2021. Hlavní hrdina, Jason, je již patnáctiletý a snaží se začít nový život. Jeho osud však závisí na tajemném talismanu života, který má na krku. Bez něj by ne...