Kapitola 9

1 0 0
                                    


Jason nastoupil do autobusu a vrátil se zpět do svého bytu. Sundal si boty a vydal se do kuchyně, kde uviděl Laurie. Její oči byly zalité slzami, což ho zaskočilo. Jason se na ni starostlivě podíval a zeptal se, co se děje. Laurie ale zakrývala své pocity a tvrdila, že je to v pořádku, a nabídla mu oběd, aby přesunula pozornost od svého trápení.

Jason sice cítil, že je s matkou něco v nepořádku, ale rozhodl se jí nechtít nutil, pokud nechce mluvit. Respektoval její rozhodnutí a začal jíst oběd, který pro něj připravila. Laurie pak vstala a odešla do své ložnice, nechávajíc Jasona v kuchyni.

Při jídle si neustále lámal hlavu nad tím, co může být příčinou Laurieiných slz. Věděl, že je jeho matka často silná a odhodlaná, a proto ho to znepokojovalo ještě víc. Byl by rád, kdyby jí mohl pomoci nebo ji alespoň povzbudit, ale zároveň chápal, že každý potřebuje svůj čas, aby se s něčím vyrovnal.

Po dojedení se vydal do svého pokoje, kde sedl na postel a začal přemýšlet o svém talismanu a o všech neobvyklých událostech, které ho provázely v poslední době. Chtěl by zjistit, co za tím vším je, ale také se cítil unavený z celodenního dění ve škole a vnitřního dobrodružství.

Pomalu si lehl na postel a zamyslel se nad tím, jaké je důležité mít rodinu a přátele, kteří nám stojí po boku. Možná i on sám by mohl někdy otevřít s matkou upřímnou konverzaci a sdílet své myšlenky a obavy.

S těmito myšlenkami v hlavě a s talismanem pořád na krku usnul. V jeho snu ho znovu navštívil Arthur, hlas talismanu, který mu říkal, že je čas na odhalení pravdy. Jason se cítil připravený a odhodlaný čelit tomu, co ho čeká. A tak se připravil na další etapu svého dobrodružství s vědomím, že vždy bude mít oporu ve své rodině a přátelích, kteří ho podporují.

Laurie seděla v ložnici, utírala slzy kapesníčkem a držela v ruce sklenici vína. Pohledem spočívala na rodinném obrázku, na kterém byli společně s Luciferem a jejich dětmi. Jejich šťastné rodinné chvíle teď působily jak vzdálená vzpomínka.

Smutně se dívala na obraz Lucifera a tiše promluvila: "Kdy se vrátíš?" Pocit, že jí někdo odpoví, ji přeplnil. Myslí na všechny okamžiky, kdy byl Lucifer po jejím boku, jak se staral o ni a o jejich děti, jak společně prožívali radosti i starosti života.

Ale tentokrát byl jen ticho, které jí opovídalo. Lucifer nebyl fyzicky přítomen, a tak ji naplnil pocit smutku a osamění. Věděla, že má svou roli a zodpovědnosti v pekle, a přestože to chápala, stýskalo se jí po něm.

Sáhla do svého srdce a našla tam hmatatelnou sílu, která ji podpořila v nejtěžších chvílích. Povzbudila se a zavřela oči, vzpomínala na ty krásné chvíle, které spolu prožili. Připomněla si jejich lásku a oddanost a cítila, že Lucifer je stále s ní v srdci.

Svou láskou a vzpomínkami si vzdala hold svému milovanému manželovi. Věděla, že přicházející dny mohou být náročné, ale měla odhodlání čelit všem výzvám. Důležité bylo udržet rodinné spojení a podporovat své děti, kteří potřebovali lásku a péči.

Laurie otevřela oči, položila prázdnou sklenici a vrátila se ke svým povinnostem. S vnitřní silou věděla, že bude schopná čelit všemu, co jí osud přinese, a že Lucifer bude vždy součástí jejich rodiny, i když fyzicky není přítomen. Nadechla se, aby mohla čelit dalším výzvám a ukázat svým dětem, že láska a oddanost jsou nesmrtelné a že rodina stojí vždy po boku.

Jason si lehne na postel a svlékne si tričko a černé ponožky, které hodí vedle postele na zem. Vytáhne notebook, který měl schovaný pod postelí, aby si mohl pustit film. Ale v tu chvíli cítí, jak jeho talisman začne zářit.

Jason překvapeně pozoruje talisman, zatímco si ho vezme do ruky. Znovu slyší hlas talismanu, který ho varuje před Lordem Overlordem, nekromanty, o kterém se tvrdí, že už několik let nikdo neviděl. Jason se v duchu diví, co to znamená, ale zároveň je unavený a rozhodne se zprávu talismanu ignorovat. Přeci jenom, to musí být jenom výmysl jeho představivosti.

Rozhodne se pustit si film na svém notebooku a pohodlně se usadí. Během sledování filmu začíná pociťovat únavu a postupně usíná. V jeho snu se objevují různé vize a záblesky, ale nejvíce ho pronásleduje záře talismanu a hlas, který ho varuje před nebezpečím.

Pomalu klouže do hlubokého spánku, aniž by tušil, jak moc se jeho dobrodružství začíná proplétat s tajemstvím talismanu a nebezpečím, které nyní hrozí nejen jemu, ale i jeho rodině a celému Vesmíru.

Jason je uprostřed spánku a najednou začne slyšet nejasné hlasy. První hlas zní: "Je to jen pro mé děti." Druhý hlas okamžitě reaguje: "To chápu, ale nemůžeš Saurinuse zabít." Hlasy jsou zmatené a nejasné, a tak si Jason není jistý, co mají znamenat. Přestože ho tyto hlasy vzbudí, rychle si uvědomí, že jsou to jenom součást jeho snu.

Jason se snaží zaměřit na něco jiného, aby se přesvědčil, že to, co slyší, není skutečné. Znovu se pokusí usnout a celou věc ignoruje. Myslí si, že tyto hlasy jsou pouze produkt jeho podvědomí, které se odrazilo v jeho snu.

Snaží se opět uvolnit a klidně spát dál. Postupně se začne ponořovat zpět do svého snového světa, kde ho čekají další dobrodružství a nečekaná překvapení. Jason se rozhodne nenechat se ovlivnit nejasnými hlasy a místo toho si užít svůj klidný spánek, než ho ráno čeká nový den a další školní dobrodružství.

Jason se probudí z hlubokého spánku a zaslechne hlas, který ho volá: "Vstávej! Vstávej!" Zmateně se rozhlédne a spatří svého otce Lucifera, který má na hlavě rohy. Jason se zarazí a sleduje ho s překvapením v očích.

Otec si všimne Jasonova pohledu na rohy a s lehkým úsměvem mu říká: "Ano, mám je. Asi si musím na to dávat pozor."
Lucifer své rohy stáhne pryč.
Jason přikývne, stále trochu zmatený, ale cítí se v bezpečí ve společnosti svého otce.

Přitulí se zpět k posteli a oznámí: "Vždyť je víkend." Lucifer ho však rychle přeruší s nadšením: "Ano, víkend! Půjdeme na ryby jen ty a já." Jason se usměje a cítí se vzrušený z této představy. Je to příležitost strávit kvalitní čas se svým otcem a vyrazit na dobrodružný výlet na ryby.

Oba se připravují na výlet, s úsměvem a otcovými rohy už nevěnují pozornost. Cítí se propojeni a nadšeni z příležitosti strávit čas spolu. Jason je rád, že se jeho otec vrací zpět do jejich života a dává mu najevo, že jsou stále spojeni jako rodina.

Společně opouštějí byt a vydávají se na rybářský výlet, plní očekávání a připraveni vytvořit spolu nové vzpomínky a posílit své pouto.

Jason Sorensen 2: Peklo a nebeKde žijí příběhy. Začni objevovat