Kapitola 6

2 0 0
                                    

Jasonova matka Laurie seděla pohodlně na gauči v obývacím pokoji a zábavně si povídala s jejím manželem Luciferem. Oba byli ponoření do sledování nějakého oblíbeného televizního pořadu. V teplé atmosféře obýváku se cítili uvolnění a spokojení.

Lucifer najednou zaslechl zvuky z Jasonova pokoje, což ho zaujalo. "Slyšíš to?" řekl Laurie a zvedla obočí. "Zdá se, že je Jason ve svém pokoji."

"Ano, máš pravdu," potvrdil Lucifer a odvrátil zrak od televize. "Je první den po prázdninách, asi ještě plný energie a dojmů ze školy."

Laurie se usmála a přikývla. "Ještě chvíli to necháme být. Máme spolu večer, můžeme si užít trochu klidu a času pro sebe."

Oba se vrátili zpět ke sledování televize a vychutnávali si společnost druhého. Věděli, že Jason je starý dost, aby si našel svůj prostor a soukromí, ale zároveň chtěli být tu pro něj, kdyby ho něco trápilo nebo kdyby chtěl sdílet své zážitky z prvního dne ve škole.

A tak, večer pokračoval, s televizním pořadem v pozadí a pohodlnou atmosférou v obývacím pokoji. Laurie a Lucifer si užívali čas spolu a věděli, že jejich rodinný vztah je základem jejich domova.

Jason byl těsně před šestou hodinou večer náhle probuzen zvukem budíku, který si naštěstí nastavil, aby se stihl včas sejít s Emily. Jeho otec Lucifer slyšel budík a věděl, že Jason má nějaké plány.

Lucifer se rozhodl nechat Laurie dívat se na televizi samotnou a vstal z pohodlného gauče. Vyšel na chodbu a tam uviděl Jasona, který si bere boty.

"Kam jdeš?" zeptal se Lucifer s mírným úsměvem.

"Jdu ven za Emily," odpověděl Jason. "Máme dohodnuté setkání v parku."

Lucifer přikývl a dodal: "Dobře, jen se vrať do půlnoci, ano? Máš školu zítra."

Jason souhlasně přikývl. "V pohodě, užiju si čas s Emily a pak se vrátím."

Bez prodlení vyběhl ven a zamířil směrem k parku, kde se měl setkat s Emily. Srdce mu bilo rychle vzrušením z představy, jak si spolu užijí večer. Bylo to jejich první setkání po prázdninách a těšil se na to.

Lucifer se usmál, když sledoval Jasona, jak odchází, a vrátil se zpět do obývacího pokoje k Laurie. Byl rád, že jeho syn se snaží udržovat přátelské vztahy a že si užívá čas s kamarády. Bylo pro něj důležité, aby Jason měl šťastný a vyvážený život.

Laurie se na Lucifera usmála, když se vrátil. "Kam šel Jason?"

"Jde ven za Emily," odpověděl Lucifer. "Mají tam nějaké setkání. Jen jsem ho upozornil, aby se vrátil do půlnoci."

Laurie přikývla a dívala se na televizi s úsměvem. Byla ráda, že její syn si užívá večer s přáteli. Oba si pak společně užili zbytek večera v klidu a pohodě.

Jason netrpělivě čekal v parku na Emily. Když ji konečně uviděl přicházet, usmál se a zamával na ni. "Ahoj, Emily!" pozdravil ji nadšeně.

"Ahoj, Jason!" odpověděla mu s úsměvem a přisedla si na lavičku vedle něj. Zpozorovala, že Jason nemá na sobě boty a zvědavě se ho zeptala: "Proč nemáš boty?"

Jason pokrčil rameny. "Asi jsem si je zapomněl. Ale už je mi to jedno, stejně si tady v parku obvykle beru boty a chodím bosi."

Oba si pohodlně sedli na lavičku a začali si povídat. Emily se ho začala ptát na talisman, který má kolem krku, a jestli už přišel na to, co to zač je.

"Vím jen tolik, že mi ten talisman nějakým způsobem pomáhá. Drží mě naživu," řekl Jason. "Ale to je asi všechno, co vím. Nevím, jak funguje nebo co je za jeho tajemstvím."

Jason Sorensen 2: Peklo a nebeKde žijí příběhy. Začni objevovat