/7/

57 6 4
                                    

,,Už jsi se převlékl, Tae?" zavolal princ přes dveře do své ložnice. ,,A-ano." odpověděl Tae. Kook se usmál a vstoupil do místnosti. Tae seděl na posteli a Jungkook si k němu přisedl. ,,Za chvíli Jimin přinese snídani, máš hlad?" řekl po chvíli Jungkook. Tae jenom přikývl a dál seděl na posteli jako nehybný kámen.

Ozvalo se zaklepání a Jungkook se vydal ke dveřím. Samozřejmě za nimi byl Jimin a nesl jídlo pro něj a Taeho. Jungkook mu poděkoval a převzal si od něj to jídlo. Položil ho na stůl, který měl ve své komnatě a přisunul k němu dvě židle.

,,Pojď, snídaně je na stole." řekl Taemu. Ten se pokusil zvednout, ale jeho nohy ho neunesly, a kdyby ho Kook nezachytil, nejspíš by spadl na zem. Jungkook si ho vyzdvihl do náruče a dal ho zpátky do postele. ,,Víš co, najíme se v posteli." řekl a došel pro to jídlo. Vrátil se a podal Taemu jeho snídani. Sám se pustil do té své. Po chvíli si všiml, že se Taemu celkem klepou ruce s hůlkami. ,,Ukaž." usmál se na něj a převzal si od Taeho ty hůlky a začal ho krmit. Tae se začal trochu červenat, ale líbilo se mu, jak se o něj Jungkook stará. Když už oba dva dojedli, Jungkook požádal Jimina, aby to odnesl.

,,Je ti dobře?" zeptal se Jungkook. ,,Líp než p-předtím." odpověděl Tae a konečně se usmál. Jungkookovi tím vykouzlil ještě větší úsměv na tváři.

,,Povíš mi něco o sobě Tae?" zeptal se Jungkook. Tae chvíli přemýšlel, jestli mu říct všechno, nebo jestli něco vynechat. ,,Nemusíš, jestli nechceš." rychle dodal Jungkook. ,,N-ne, v pořádku." usmál se Tae. ,,J-já žil jsem s vílami a bylo to tam hezké. Spousta k-kouzel a tak. J-jenže jednoho dne jsem se svému nejlepšímu k-kamarádovi svěřil, že se mi h-holky nelíbí. M-myslel jsem, že je to o-opravdový kamarád, ale ř-řekl to všem. To oni m-mi udělali všechno t-tohle a v-vyhodili mě." Dořekl Tae a ukápla mu jedna slza. Doufal, že ho alespoň Jungkook neodsoudí.

Jungkook si ho ale přitáhl do objetí. ,,Jsou hloupí a zlí, pokud něco takového udělali. Nezasloužíš si takové zacházení." Jungkook se odtáhl a setřel Taemu tu jednu slzu. ,,Víš, mě se taky holky nelíbí. Ale já měl to štěstí, že můj nejlepší kamarád Jimin, mě podpořil, když jsem mu to řekl. A pořád při mě stojí, i když mě můj otec nutí si vzít za ženu nějakou princeznu, vždycky mi něco poradí. Je to vážně skvělý osobní sluha." dořekl jsem a pohladil Taeho po vlasech. ,,Je mi líto, že ty jsi nikoho takového neměl. Nikdo by se k tobě neměl chovat špatně, ať už kvůli tvému původu, nebo kvůli orientaci." Přitáhl si Taeho zpátky do objetí. Tae se rozplakal, protože konečně po těch letech měl někoho, kdo ho za nic nesoudil a byl k němu tak moc milý. ,,Copak je, Tae?" Jungkook se trochu vyděšeně odtáhl a začal mu stírat slzy z tváří. ,,J-já jen jsem s-strašně rád za to, jak se ke mně h-hezky chováš a tak. T-to je p-poprvé za můj život, kdy se cítím tak b-bezpečně." Tae se podíval Jungkookovi do očí. Jungkook se usmál a už po několikáté za tenhle den skončili v objetí. Jungkook začal Taeho hladit po vlasech a Tae se k němu více natiskl. Oba dva si uvědomovali, jak moc blízko mají k tomu druhému.

Potom ale někdo zaklepal na dveře. Jungkook se nedobrovolně zvedl z objetí a vydal se ke dveřím otevřít. Byl to Jimin.  ,,Král s tebou chce mluvit." řekl Jimin s obavami v hlase. ,,Do pr-" ,,Slovník!" vykřikl Jimin. ,,Do prkýnka." opravil se Jungkook. Vrátil se k Taemu. ,,Tae, král po mně něco chce, za chvilku budu zpátky, dobře? Kdybys něco potřeboval, Jimin bude za dveřmi." sdělil mu Kook. Tae jen přikývl.

Jungkook se vydal ke králi. Prošel několika chodbami a došel do korunního sálu. Ani se neobtěžoval zdravit, nebo něco takového, jen se mírně, skoro neznatelně, králi poklonil. ,,Chceš po mne něco, otče?" slovo otče řekl trpce. ,,Pozor na ten tón, princi." řekl král a Jungkook protočil očima. ,,Ale, přejděme k tomu, proč tu jsi. Zítra přijede tvůj bratranec, Lord Namjoon." Dořekl král a Jungkookovi se objevil velký úsměv na tváři. Po šesti letech k se zase konečně uvidí s Namjoonem! Byl šťastný. ,,Je to všechno?" ,,Ano, můžeš jít." Jungkook se ani nerozloučil a šel zpátky za Taem.

Před dvěmi do své komnaty ho zastavil Jimin. ,,Co král chtěl?" ,,Přijede Namjoon!" skoro vykřikl Jungkook. Jimin se usmál. Jungkook šel zpátky do ložnice za Taem. ,,Ahoj Tae, už jsem zpátky." usmál se Jungkook a sedl si k Taemu. ,,A-ahoj." pousmál se Taehyung. ,,C-co po tobě král chtěl?" zeptal se Tae. ,,Řekl, že zítra přijede můj bratranec Namjoon. Už jsme se s ním dlouho neviděli, ale co si pamatuju, je to snad ten nejlepší člověk z celé královské rodiny." usmál jsem se. ,,A t-ty bys mi řekl něco o sobě, Jungkooku?" zeptal se nesměle Tae. ,,Rád." řekl Jungkook, kterého potěšilo, že se o něj Tae taky zajímá. ,,Od mládí se o mě rodiče moc nezajímali. Vychovávala mě moje chůva, která ale odešla ze zámku, když mi bylo dvanáct. A od té doby se o mě staral Jimin. Mám rád malování a jízdu na koni, jo a taky mě pořád rodiče nutí, si vzít nějakou princeznu." dořekl Jungkook a usmál se na Taeho. ,,Ty jezdíš na koni?" zeptal se nadšeně Tae. ,,Jo" ,, Svezeš mě někdy, prosím?" zeptal se prosebně Tae. ,,To víš, že jo." usmál se Jungkook a pohladil ho ve vlasech. Tae byl strašně roztomilý. ,,Ale až ti bude dobře, dřív ne." řekl o něco přísněji Jungkook. ,,A Jungkooku? Myslíš si, že tě donutí tvůj otec si vzít ženu?" zeptal se zvídavě Tae. Jungkook si povzdechl. ,,Můj otec nesnáší lidi jako já a ty, víš? On je strašnej tupec."  řekl smutně princ. ,,To je mi líto." řekl Tae.

Po chvíli ticha si Tae zívl. ,,Jsi unavený?" zeptal se starostlivě Jungkook. Tae přikývl. ,,Tak se ještě chvíli prospi, ano?" řekl Jungkook. Tae znovu přikývl a lehl si. Jungkook ho přikryl pokrývkou a vtiskl mu malou pusu na čelo. Tae zčervenal a Jungkook se pousmál nad Taeho roztomilostí.

- 1079 slov

Asi bych se vám měla omluvit za to že nevycházely kapitoly, což? No..... Nebudu se tady vymlouvat prostě jsem líná svině no....
Anyways užívejte prázdniny, možná teď trošku budu tryhardit psaní, ale nevím.
Bye bye💜

The Fairytale of TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat