/9/

43 5 4
                                    

Jenom chci říct, že pokud bych nějak dlouho (třeba 2 týdny) nic nevydala, tak se nebojte napsat o další kapitolu. <3

Potom, co Tae znovu usnul, se Jungkook vydal uklidit ty střepy. Jasně, mohlo to za něj udělat služebnictvo, ale princ je o to žádat nechtěl. Zaprvé, už mají dost práce s přípravami na zítřek, kdy přijede Namjoon, a za druhé, přeci to rozbil Jungkook a ne nikdo jiný, tak to taky uklidí on. Opatrně sesbíral ty střepy a pak je hodil do koše. Také už stihl odendat většinu železa, a tak už jen oddělal zbytek a potom všechno odnesl do menšího skladu, který byl v knihovně.

,,Jungkooku?" zavolal Hobi a zastavil Jungkooka. ,,Ano?" otočil se na něj Jungkook. ,,Mám špatnou zprávu." ,,Jakou?" zeptal se znepokojeně princ. ,,Yoongi se vrátil do království."

Jungkook zamrzl. ,,M-min Yoongi?" zeptal se nevěřícně. ,,Jo." vydechl Hoseok.

'No to snad ne.' pomyslel si Jungkook. Min Yoongi. Ten, kvůli kterému má neustále ve svých komnatách stráže. Ten, který se pokusil zabít jeho rodiče i jeho samotného. Kvůli tomu byl ostatně vykázán. Ten kvůli kterému se málem Jungkook nedožil šestých narozenin. Ten, jež v princovo dětství zabil jeho nejlepšího kamaráda přímo před princovýma očima.

Při té vzpomínce se Jungkookovi nahrnuly slzy do očí. Už je to dávno. Stále ale má před očima tu vzpomínku.

[FLASHBACK]

Princ Jungkook byl v zahradě se svým nejlepším kamarádem, Daesungem. Dae byl o 2 roky starší. I přesto si skvěle rozuměli. Často si spolu hrávali u staré pokroucené vrby. Lezli po ní a dělali blbosti, jako snad každé děti. Dnes tomu nebylo jinak. Hráli si na námořníky. Lezli po vrbě jako po své lodi a smáli se.

Z ničeho nic se tam objevil kluk v kápi. Podle všeho mu bylo tak 17. Blížil se k oboum dětem. Jungkook zrovna spadnul z větve vrby na zem. Zvedl se na lokty a začali se tomu smát. Potom se ale Dae přestal smát. Zamrzl. Spatřil totiž toho kluka v kápi. Blížil se zezadu k Jungkookovi. V ruce měl dýku. Už byl jen pár kroků od malého prince a napřahoval se tou rukou, ve které držel dýku. ,,Jungkooku! Pozor!" zakřičel na prince Dae. Seskočil z vrby a postavil se před prince. Zrovna v tu chvíli ten kluk chtěl bodnout do prince. Ale princovi se nic nestalo. Uslyšel Daesungovo bolestný výkřik. Dýka vězela v Daesungovo těle. Jungkook začal křičet a hlasitě se rozbrečel. Otočil se a pohlédl umírajícímu kamarádovi do tváře. ,,D-dae" vzlykl.

Ten starší kluk něco zaklel. Vytrhl dýku z Daesungova těla, díky čemuž z jeho těla začala vytékat krev mnohem rychleji. Až příliš rychle na to, aby mohl přežít.

Ten větší kluk se znovu napřáhl s teď už krvavou dýkou a chtěl ji zabodnout do princova těla, což byl jeho původní záměr - zabít prince. Než ale stihl cokoliv víc udělat, přiběhl královský strážce. Pokusil se chlapce zpacifikovat, ale ten kluk se mu vytrhl a utíkal do zámku.

To už Jungkooka nezajímal. Jediná věc, která ho teď momentálně zajímala byl Dae. Umíral mu přímo před očima. Ten strážce se rozběhl za tím klukem a Kook tam byl s Daem zase sám. Nikdo jim nepomohl. Jungkook křičel ať někdo přijde, ale stejně nikdo nepřišel. Ne že by ho neslyšeli, jen když slyšeli jak princ křičí, že umírá nějaký Dae, tak je to nezajímalo.

Kookie byl naprosto zoufalý. Dae už pomalu ani nedýchal. Vykašlal nějakou krev a potom promluvil. ,,Sbohem Kookie. Mám tě rád." zašeptal. ,,T-taky tě mám rád Dae. N-neocházej! P-prosím!" zoufale plakal malý princ.

Nikdo nepřišel. Asi po půl hodině Kookie přestal tohle všechno zvládat a omdlel.

[KONEC FLASHBACKU]

Až později se Jungkook dozvěděl, že ten člověk, který zabil Daeho, byl Yoongi.
Až později se dozvěděl, že potom, co od nich Yoongi utekl, se vydal zabít jeho rodiče. Nepovedlo se mu to.

A proto byl Min Yoongi vykázán z království.

Při vzpomínce na Daesunga se Jungkook rozbrečel. ,,Děje se něco?" zeptal se Hoseok a položil svou ruku na princovo rameno. Princ zavrtěl hlavou. ,,Díky za informaci" řekl Jungkook a odešel do své ložnice. Tae vypadal, že ještě spí a tak se Jungkook vydal na balkon. Chtěl chvíli v klidu přemýšlet.

Opřel se rukama o zabradlí balkonu. Snažil se zastavit slzy, které mu smáčely tváře. Po chvíli se ponořil do svých myšlenek.

Yoongi je zpátky...
Co když zase něco bude zkoušet?
Co když se zase nějak dostane do zámku?
Co když zase bude chtít někomu ublížit?
Co když....




















...co když bude chtít ublížit Taemu?

Jungkook si slíbil že nedovolí, aby se něco takového stalo.

Slíbil si, že Taeho ochrání za každou cenu.

Ať to bude stát cokoliv....

Tae... ten jeho krásný obličej, jemné rysy, hodné té nejpůvabnější víly. Krásné oči. Krásný hlas. Jeho osobnost. I přesto všechno, čím si prošel, je tak hodný, milý obětavý, prostě dokonalý....

Jungkook si pomalu začal uvědomovat, že na Taemu mu záleží. Mnohem víc než na ostatních.

Ano, na Taemu mu opravdu moc záleží.....

....Miluje ho.

Další kapitola je na světě. Nebojte, za chviličku už děj nabere větší obrátky a taky si dáme nějaké to drama.

Purple you 💜

💜
🫰

The Fairytale of TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat