/16/

27 5 0
                                    

Jungkook se vrátil po celém dni stráveným s Namjoonem a Jinem.

Když se ale večer vrátil do své ložnice, všechny jeho hezké myšlenky byly zahaleny.

Před vchodem našel Jimina v bezvědomí. Klekl si k němu a začal s ním třást. Jimin se neprobíral. Princi stekla jedna slza po tváři. Měl o svého kamaráda velký strach. Jungkook mu rychle sáhl na krk. Díkybohu nahmatal Jiminův srdeční tep. Vzal ho do náruče a běžel s ním ke královskému lékaři. Ten si ho převzal a poslal prince pryč.

Jungkook se chtěl vrátit za Taem, ale ať prohledal celé svoje komnaty a další půlku zámku, nenašel ho. Začal panikařit. Prohledal své komnaty ještě jednou. Pak ještě jednou prolezl všechna místa, kam by Tae mohl jít. Vrátil se do ložnice a zničeně si sedl na postel. Opustil ho Tae? Vždyť mu říkal, jak ho miluje a jak je mu s ním dobře. Jungkookovi stekla slza po tváři. To by přece Tae neudělal. Co když mu někdo ublížil? Co když ho někdo unesl? Co když je v nebezpečí? Princ se naplno rozplakal. Třásly se mu ruce. Musí zjistit, co se děje. Někdo zaklepal na jeho dveře. Vyskočil na nohy s nadějí, že by to mohl být Taehyung. Ale nebyl. Byl to Hoseok. ,,A-ahoj Hobi," princ se snažil zakrýt slzy úsměvem. ,,Co potřebuješ?" zeptal se, ale Hoseok mu nedopověděl jen ho objal. ,,Co se stalo Kooku? Copak je?" řekl a nepřestal ho objímat. ,,O-on Tae z-zmizel," vzlykl Jungkook.








Taehyung otevřel oči. Okamžitě se objevila bolest hlavy taková, že potichu zakňučel. Nic neviděl. Byla absolutní tma. Pod jeho tělem cítil vlhkou zem, nejspíš hlínu. Je někde venku? Tae nechal oči trošku přizpůsobit tmě. Po chvilce se aktivovalo jeho velmi dobré noční vidění, které měl díky svému vílímu původu. Nebyl venku. Byl ve tmavé studené místnosti. Vypadalo to jako sklep. Žádná okna. Jen držák na louč vedle dveří. 

Tae  nechápal, kde je. Nevěděl, proč je tam, kde je. Věděl jen jedno - bude trpět.

...a nebude sám. Je tu totiž osoba, která bez něj nedokáže být.

Borahae💜








The Fairytale of TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat