/14/

31 4 0
                                    

,,Neříkám, že by se mi tohle nelíbilo, ale bohužel musím jít odvést toho koně do stájí," řekl Jungkook po asi pátém polibku. ,,Ale já jdu s tebou! Je to tu trochu děsivé," řekl stydlivě Tae. Věděl, že už není malé dítě, ale i tak se tady trochu bál. Ještě ten pocit, že je někdo sleduje.

Možná to nebyl jen pocit...

,,Tak dobře," zasmál se Jungkook a chytil Taeho za ruku.

Potom, co do stájí odvedli toho koně, vydali se tajnou chodbou do hradu.
Když se konečně dostali do princovo ložnice, tentokrát Taehyung přitiskl své rty na ty Jungkookovy. Kook se do polibku usmál. Po chvilce se Jungkook odpojil. ,,Víš Tae, já bych ti potřeboval něco říct," řekl Jungkook. ,,Já taky," vyhrkl Tae. ,,Jo? Tak jestli chceš tak mluv první-" byl přerušen Taem. ,,N-ne v pořádku mluv první ty." Jungkook se odhodlal a pak začal mluvit: ,,Tak dobře. Já vím, že se neznáme moc dlouho, vlastně jen pár dní, ale už z toho mála dní jsem poznal, že jsi ten nejúžasnější človek na planetě. Ahh tohle se říká tak těžko. Já...

...miluju tě Taehyungie."

Taehyungovi začaly z očí vytékat slzy. Bylo to tak straně nádherné. ,,Tae? Copak je? Neplakej prosím," řekl Kook. ,,Jungkooku," vydechl Tae. ,,Bez tebe nebyl můj život nic hezkého. Tenkrát jsem si říkal, jestli by nebylo lepší ho ukončit, ale pak jsi přišel ty. Ze dne na den se můj život, který jsem nesnášel, změnil na život, který zbožňuju a nikdy bych ho za nic nevyměnil. To ty jsi ten nejúžasnější človek na světě." Tae se nadechl.

,,Taky tě miluju Jungkookie."

Jungkook si přitáhl Taeho do obětí. Tae mu zavrtal obličej do krku. ,,Děkuju," řekl po chvíli Tae. ,,Za co zlatíčko?" ,,Za všechno," řekl Tae.

Po chvíli Jungkook ucítil, jak Taeho stisk povolil a Taeho tělo se o něj zapřelo. Jungkookovi došlo, že právě Tae usnul. Vzal si ho du náruče a lehl si s ním do postele. Taeho ještě zabalil do jedné deky, protože v ložnici nebylo zrovna teplo, a sebe i jeho přikryl pokrývkou. Za chvíli se mu začala klížit oční víčka. Zavřel tedy oči a vydal se do říše snů.

Kratší kapitola pro dnešek.

!spoiler!

3

2

1







V příští kapitole bude drama.



The Fairytale of TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat