Jungkook zbytek dne strávil s Namjoonem a Jinem. Stihli si toho říct celkem dost, třeba jak se dali dohromady, nebo jak Joon požádal Jina o ruku.
Už byl večer a Jungkook se vydal za Taem. Našel ho sedět s Hobim má pohovce. Oba dva se právě snažili zbavit výbuchu smíchu. ,,Koukám, že jste se tu nebudili," usmál se Jungkook.
Jimin Taemu a Jungkookovi přinesl jídlo a společně s Hoseokem někam odešli. Když oba dojedli, Jungkook se zeptal: ,,Připravený na tajnou projížďku na koni?" ,,Samozřejmě," usmál se Tae.
Oba si oblékli černé pláště, Jungkook vzal lucernu a vydali se tajnou chodbou z knihovny až do zahrady. ,,Počkej tady prosím, musím dojít pro koně," řekl Jungkook a potom se vytratil. Taehyung tam jen stál ve tmě a čekal na prince. Nechtěl si to přiznat, ale začal se trochu bát. Přeci jen to tu vypadalo dost strašidelně.
Tae uslyšel nějaké šustění. Lekl se a ohlédl se za tím zvukem. Chvíli se tam díval, ale už nic dalšího neslyšel.
Za chvíli zase něco slyšel. Otočil se a skenoval křoví kolem sebe pohledem. Najednou mu někdo zezadu obmotal dvě ruce kolem pasu. Tae se lekl a vyjekl. ,,Pšt, nebo nás někdo najde." Taemu se ulevilo, když slyšel Jungkookův hlas. ,,Copak?" Neříkej, že jsi se tu bál," zasmál se princ. ,,Hej! To nebylo vtipný!" řekl Tae a otočil se na Jungkooka. Jemně ho praštil do ramene a začal hrát uraženého. ,,Ale notaaaaaak, neurážej se medvídku," řekl Jungkook a vtiskl Taemu malou pusu na tvář. Tae zčervenal.
Jungkook chytil Taeho za ruku a táhl ho ke koni, který poklidně stál kus od nich. Pomohl Taemu nasednout na koně. Sám se vyšvihl na koně za něj. Jednou rukou chytil otěže a druhou obmotal Taemu kolem pasu, aby nespadl.
Rozjeli se pryč ze zahrady směrem do lesa, kde minule Jungkook s Jiminem našli Taeho.
Když dojeli na tu mýtinu, Jungkook sesedl z koně a pomohl Taemu dolů. Chytl ho za ruku a táhl k tomu místu. Tae si s ním nejistě propletl prsty.
,,Tohle místo mám strašně rád. Víš proč?" ,,Nevím," řekl Tae. ,,Protože jsem tu potkal tu nejdůležitější, nejúžasnější a nejkrásnější osobu mého života," řekl Jungkook. Taeho trochu zabolelo, že už někoho takového princ našel. Polkl. ,,A koho?" zeptal se Tae s zakrýváným smutkem v hlase. ,,Tebe, medvídku," řekl Jungkook a vtiskl mu malý polibek na čelo. Tae zčervenal víc než uzrálé rajče. Taky byl strašně šťastný, že on je ta osoba o které Jungkook mluvil.
Objal Kooka a zabořil mu hlavu do hrudi. Po tváři mu stekla jedna slza. Byl neskutečně šťastný. Unikl mu jeden vzlyk. Jungkook si toho všiml. ,,Tae? Děje se něco? Řekl jsem něco špatného?" Tae se zasmál. Zvedl pohled k Jungkookovi. ,,Ne, naopak to co jsi řekl, bylo... to nejhezčí, co mi kdy kdo řekl," odpověděl mu.
Oba zase skončili v objetí. ,,Mám tě moc rád Taehyungie," zašeptal Jungkook. ,,J-já tebe taky," špitl Tae.
Ještě dlouho zůstaly ve společném objetí. Potom se ale Jungkook odtáhl. ,,Pojď, něco ti ukážu," řekl a táhl Taeho za ruku bůhvíkam.
Po krátké chvilce vyšli z lesa a objevili se u obrovského jezera. To jezero bylo tak nádherné, že to Taemu malém vyrazilo dech. Hladina jezera se stříbrně třpytila a odrážely se v ní hvězdy. Hned za jezerem že tyčily obrovské hory, které lemovaly jezero ze tří čtrvtin. Zbylou čtvrtku lemoval les, kterým přišli.
,,Páni," vydechl Tae. ,,Je to tu nádherné." ,,To ano," řekl princ. Ruku v ruce si sedli na plochý balvan na břehu jezera a to pozorovali. Tae si opřel hlavu o Jungkookovo rameno. ,,Jsi unavený?" zeptal se Jungkook. ,,Ani moc ne," odpověděl Tae a dál pozoroval hladinu jezera.
Takhle tam ještě chvíli seděli, ale pak už jim začala být zima, a tak se vydali zpět do lesa, kde nechali toho koně. Naštěstí jim nic kam neutekl. Jungkook pomohl Taemu do sedla a vyhoupl se za něj. Zase mu dal ruku kolem pasu, aby nespadl. Rozjeli se směrem k zámku.
Když dojeli k zámku, zastavili v zarostlé zahradě. Jungkook slezl z koně a také pomohl Taemu dolů. Jenže, když sundaval Taeho z koně, postavil ho v až moc velké blízkosti. Jejich obličeje od sebe byli jen pár centimetrů. Oboum chlapcům sklouzl pohled na rty toho druhého. Chvíli tam jen tak stáli a zírali na rty toho druhého. Po chvíli Jungkook chytil Taeho za obě ruce. Podíval se mu do očí. Nenašel v nich žádný náznak nesouhlasu, ani když se ještě přiblížil k Taeho rtům. Konečně princ spojil jejich rty v jedny. Byl to dlouhý procítěný polibek. Kook pohyboval rty a Tae mu na jeho polibky odpovídal stejným způsobem. Po chvíli se odtáhli, protože jim došel kyslík. Oba dva malinko zčervenali.
,,J-já... promiň," vykoktal ze sebe Jungkook. Tae ho objal. ,,Neomlouvej se a radši t-to udělej z-znova," řekl Tae. ,,T-teda jenom p-pokud chceš-" nestihl doříct Tae, protože měl znovu na svých rtech přitisklé ty Jungkookovo.
Kdyby jen věděli, že je celou dobu sleduje osoba, která zrovna vymyslela nový, ještě strašnější způsob, jak jednomu z nich ublížit.
Tak, další kapitola je tuuuu. Jo a od teď bych chtěla vydávat kapitoly pravidelně, takže pokud nebudu líná, tak by měli vycházet odteď každé pondělí.
ČTEŠ
The Fairytale of Taekook
FanfictionVe světě, kterému vládnou lidé, není pro nikoho z rodu víl bezpečno. Lidé víly loví, zabíjí nebo s nimi obchodují. Víly nenávidí lidi a lidé nenávidí víly. Někdo ale musí být výjimkou, že? Moje první ff na Taekook! Nic moc nečekej, nepravidelné vydá...