Strašně moc se omlouvám za neaktivitu😢. Jsem prostě líná a zasekla jsem se na jedný části scénáře, co k tomuhle mám😭. Taky teď ani nejsem v Česku takže tak. Jako takovou menší omluvu najdete na mém profilu velmi krátkou povídku na Taekook v angličtině (Green ribbon).
Večer Jimin odešel. Jungkook a Tae zůstali v princově komnatě sami.
,,Jungkooku?" prolomil ticho po chvíli Tae sedící na posteli. ,,Hm?" ,,Kdy budu moct jít ven?" zeptal se Taehyung. ,,To záleží na tom jestli už ti je dobře. Jakpak ti je?" princ přišel k Taemu a pohladil ho po modrých vlasech. ,,Líp než předtím." usmál se Tae. Kook se taky vrátím musel usmál. Dál hladil Taeho po jeho jemných vlasech. ,,Co přesně bys chtěl dělat venku?" zeptal se Jungkook. ,,Já nevím, jen mi to celkem chybí, když jsem byl ještě s vílami tak jsem byl pořád venku."
,,Slíbil jsem ti, že tě svezu na koni až ti bude dobře, ne?" navrhl Jungkook. ,,Jo, prosííííím!" Jungkook se musel zasmát nad tím, jak roztomilé bylo, když Tae protáhl poslední slovo. ,,Co takhle zítra večer? Všichni se budou motat kolem Namjoona, takže se bude větší šance, že si nás nikdo nevšimne." ,,Tak jo." usmál se Tae. Jungkook dal Taemu znovu ruku do vlasů a začal ho hladit. Kdyby byl Taehyung kočka, začal by příst.
Jungkook po chvíli přestal. ,,Tae, nevadilo by ti, kdybych tady spal s tebou? Ta pohovka je pěkně nepohodlná." ,,Nevadilo, vždyť je to tvoje postel." usmál se Tae. ,,Děkuju. Nepůjdeme už spát? Začínám být unavený." zívl si Jungkook. ,,Em hm." přikývl Tae na souhlas. Jungkook se zvedl a šel sfouknout všechny svíčky, co poskytovaly v pokoji světlo.
Lehl si do postele k Taehyungovi. ,,Jungkooku?... Mohl bys-" ,,Tohle?" přerušil Taeho Kook a objal ho. ,,Ano."
Jungkook začal po chvíli zase hladit Taeho ve vlasech. Tae se tím nechal ukolébat k hlubokému spánku.
Další den ráno se Jungkook probudil jako první. Tae spal a měl při tom pootevřená ústa, takže mladý princ málem umřel nad roztomilostí vílího chlapce. I když se mu nechtělo, vstal a šel se připravit na dnešní den.
Když se vrátil z koupelny, zahlédl, jak se Tae pomalu probouzí. ,,Dobré ráno." usmál se a sedl si k Taemu na postel. Pohladil ho po tváři a vtiskl mu malý polibek na čelo. Tae nad tím zčervenal. ,,Dobré." odpověděl Tae na pozdrav.
,,Tae, dneska přijede ten můj bratranec Namjoon. A já.. budu muset tam s ním a ostatními alespoň pár hodin být. Nejspíš se dneska tolik neuvidíme. Zvládneš to? Být tu sám a tak?" řekl Jungkook. V jeho obličeji byly vidět obavy. ,,S-snad jo." řekl stále ospale Tae. ,,Dobře. Kdybys něco potřeboval tak většinu času bude někde tady v mých komnatách Hoseok. Je to můj dobrý kamarád a nic ti neudělá neboj. Je to veselý typ člověka a určitě si s tebou i rád popovídá, pokud budeš chtít. Až se vrátím, tak ti to vynahradím a půjdeme na extra dlouhou projížďku na koni dobře?" Tae přikývl.
Jungkook se zvedl a vydal se ke dveřím ven z jeho ložnice. ,,Ahoj." rozloučil se s ním Tae. ,,Ahoj." odpověděl Jungkook a odešel.
Ještě jednou se omlouvám že nevycházely kapitoly.
Purple you
ČTEŠ
The Fairytale of Taekook
FanfictionVe světě, kterému vládnou lidé, není pro nikoho z rodu víl bezpečno. Lidé víly loví, zabíjí nebo s nimi obchodují. Víly nenávidí lidi a lidé nenávidí víly. Někdo ale musí být výjimkou, že? Moje první ff na Taekook! Nic moc nečekej, nepravidelné vydá...