~Primeira parte~

13.6K 322 88
                                    

*Hadii ama Rafaaaaa bana birini bul! Sadece konuşmak istiyorum

Bulacak olsam kendime bulurdum diğmi ?

Hadi amaa senin arkadaşları olmalı !

Sana Alvora'yı bulmuştum ama sen beğenmedim ben ne yapabilirim ?

Ama öyle değil. Ben şu ateşli brezilyalılardan söz ediyorum. Harika olanlardan. Bana öyle birini bulmalısın.

Ah hemenn ! bende Hulk'la arkadaştım tabii.

Aslında abinin Neymar olduğu gerçeği düşünülünce Hulk'la arkadaş olma fikri olası bir şey.

Haklısın canım. David Luiz'e ne dersin ?

Yok onu istemiyorum. 28 yaşında hala bakir bir erkek pek bana göre değil.

*gülmekten ağlayan emoji* haklısın.

Hadii Rafaellaa! Lütfennnnn.

Bekle.

Bekle dediğine göre birini buldu. Telefonun kilit tuşuna basıp beklemeye başladım. Rafaella'yla çocukluk arkadaşıydım. Önceden çok fazla görüşürdük. Ama artık eskisi kadar sık görüşemiyoruz. Yinede öyle de olsa mesajlaşıyoruz. Rafaella'yla arkadaş olma nedenim kesinlikle abisi değil. Çünkü biz arkadaş olduğumu zamanlar Neymar daha ünlü bir futbolcu değildi. Yani Ney tamamen +bonus.
Hani kolanın üstüne yapıştırılan desenli bardaklar olur ya işte onun gibi. Ünlü olduktan sonra onu bir kez görme fırsatım olmuştu. Onda da biz ayrı oturuyorduk yani pek konuşamıştım. Tabii o zamanlar bir sevgilim vardı. Şimdiyse bir kavanoz kadar boş ve yalnızım.
Telefonumdan gelen bildirim sesiyle. Ekranı açtım.

+9842345235 *yazar ney'in numarasini verdiii*

İşte! Rafaella'nın birini bulacağını biliyordum.

Bu kim ?

Rafaelladan cevap gelmesini bekledim. Ama bir türlü cevap vermedi. Bende beklemekten sıkılıp numarayı telefonuma "Benim" olarak kaydettim. Whatsappı var. Ama profil resmi görünmüyor. Beni eklemediğinden olsa gerek. Aldırmadan ses kaydı kaydettim.
Sadece 'Heeeeyyy' dedim. Biliyorum saçma ama biraz sevimli olamaya çalışıyorum.
Telefonu yatağıma atıp saçlarımı yapmak için aynamın karşısına geçtim.

Junior Fuckboy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin