Neymar bana üst katta kalabileceğim odayı gösterdikten sonra kendisi alt kata geri indi. Çanta mı bir yere bıraktım. Burda kalmaya hiç diyetim yoktu. O yüzden Neymarin asağıda kaldığına emin olduktan sonra koridora çıktım. Onun odasını buldum. Parfümlerini koklayıp biraz oyalandiktan sonra odadan çıktım.
Alt kata indiğimde oturda odasında oturmuş televizyon izliyordu. Ona 'Gerçekten mi yani ?' Diyecek oldum. Ama bu düşünceyi içimde tuttum. Onun yerine güzel bir ifade takınıp içeri girdim. Bir iki saniye bana battıktan sonra tekrar televizyona baktı. Yanına oturup bi süre bekledim. Hayır kesinlikle beni sallamıyor. Neredeyse offlayacaktım. Kısa bi süre sonra buna dayanamadım. Ellerimi omuzlarına koyup kucağına oturdum. Yüzünde yine o şaşkın ifade vardı. "Seninle yarım kalan bir sohbetimiz vardı sanırım" dedim. Bişi söylemedi sadece yutkundu. Elini tutup bacağıma koydum. "Ten renklerimize bakıyordun.." dedim. Bacağımda duran eline bakıp gülümsedi. "Doğru tahmin etmişim " dedi. Diğer elini açık olan belimde gezdirdi. Beni öpmesini bekledim. Ama uzunca bir süre yüzüme baktı. "Benimle oynuyor musun ?" dedim. Gülümsedi."Belki"
"Belki mi ?"
"Evet , nasıl bu kadar istekli olduğunu merak ediyorum"
"Neden olmayayım ?"
Belimde ki elini arkama götürüp pantolonumdan içeri soktu.
"Bilemiyorum Nita. Sesini duymuş olmam bile bir mucize"
Bana öpecek kadar yaklaşmıştı ki geri çekildim. Ve üstünden kalktım. Onu hep şaşırtıyordum.
"Madem çok hızlı gittiğimi düşünüyorsun. ." Dedim açıklama olarak. Sonra tekrar yanına oturdum. Şeker bir kızmış gibi görünerek ona baktım ve konuşmaya başladım.
"Eee Ney.. bu ev çok büyük gibi kaç odalı"
Keyfi kaçmış gibiydi.
"Bilmiyorum saymadım"
"Peki ailen buraya yakın mı peki ?"
"Çok değil"
"Bu ayrı kalmak istediğin ev mi ?"
"Evet sanırım ama yalnız olmadığım zamanlarda olur. Şuan ki gibi"
"Anlıyorum. Peki nelerden hoşlanırsın ?"
"Sen ?"
"Başka?"
"Seninle vakit geçirmekten"
"Başka?"
"Seni becermekten"
Güldüm. "Daha önce hiç yapmadığın şeylerden bahsetme"
"Olsun. Sonuçta yakın"
"Pek sanmıyorum."
Sorularım tükenmişti. Ben ne diyeceğimi düşünürken kollarını belime doladı. Bana doğru yaklaştıkça arkaya kanepeye düştüm. Şimdi tam üstümdeydi. "Bence şu ağırdan alma işini bırakalım. İlki çok daha zevkliydi"
ARKADAŞLAR YENI HİKAYE YAZDIM. SKYLIM. LUTFEN OKUYUNNN!! HARIKAAA OLACAK. VOTE VE YORUM YAPMAYIDA UNUTMAYIN ♥
^_^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Junior Fuckboy
Random"Sohbetinizi böldüğüm için üzgünüm...Ama bana berbat bir ilişki yaşatan ve ardından hiç bir şey yokmuş gibi buraya gelip sinirimi bozmaya çalışan-" "......bu adama haddini bildirmeliydim"