morning sunshine

3.3K 142 25
                                    

"Uyandığını biliyorum"

Uykulu uykulu ona baktım.

"Ne var yani biraz daha uyusam"

Yatakta doğruldum ve onun üstüne yattım.

"Ağır mıyım?"

"Hayır"

Ellerini sırtımda birleştirdi. Kendimi çok tembel hissediyordum. Bütün gün yatakta yatabilirdim.

"Ne o bugün denize gitmek istemeyecek misin ?"

"Hayır. Bunun için çok tembelim"

Bir süre ses çıkarmadan öylece yattık. Sessizliği ben bozdum.

"Hadi bana güzel şeyler söyle"

"Ne ?"

"Hadiii güzel bişiler söyle"

"Güzel bişiler"

"Bunu söylediğine inanmıyorum"

"Ne diyeceğimi bilmiyorum"

"Bu işte gerçekten kötüsün"

"Kalkmayacak mısın artık ?"

"Üstünden kalkmamı mı istiyorsun ?"

"Evet yani Hayır. Öyle değil yataktan kalkmayacak mısın demek istedim"

"Hayır. Bütün gün yatmak istiyorum. Sen istemez misin ?"

"Bu durumda başka şansım yok gibi görünüyor"

Güldüm. Biraz da onunla aynı şekilde yattıktan sonra telefonu çaldı. Uzanıp aldım ve tanıdık ismi okudum "Carol"
Üstünden kalkınca telefonu elimden alıp yataktan kalktı. Yatağın köşesine oturup Ney konuşurken dinlemeye çalıştım. Carolu tabiki de tanıyordum. Hatta Davi ve onunla birlikte vakitte geçirmiştim. Davi harika çocuktu o zamanda onunla iyi anlaşmıştık. Ama Carolla pek konuşmamıştık.

*********

Ney saatlerce telefonla konuştuktan sonra sıkıntıdan patlayacaktım. Bende burda tanıdığım arkadaşlarımla buluşmaya karar verdim. Çıkarken işi olduğunu sonra bize katılacağını söylemişti .Ama bunu söylemesinin üstünden saatler geçti. Dördüncü bira bardağımı bitirmekteyim ve hala Ney ortalarda yok. Bu başta çok fazla canımı sıkmıştı ama şuan pek taktığım söylenemez. Deli gibi kıskanma modumu ikinci bira bardağımdan sonra geride bıraktım.
Rafaella Lukas'a Neymar'la tanışmamı anlatırken ben sanki konu ben değilmişim gibi davranmayı sürdürdüm. Bunun yerine Cece'yi dinlemeye devam ettim ve son bardağımı yudumladım. Lukas beni dürttü. ona gözlerimi devirerek baktim. "Sonunda sevgilin geldi" dedi. Hemen bakışlarımı kapıya çevirdim.

"O benim sevgilim değil!"

Lukas şaşırarak bana baktı. "tamam sakin ol şampiyon" ona aldırmadan Neymara doğru yürüdüm. bişi diyecek oldu ama buna aldırmadan konuşmaya başladım.

"Işin yeni mi bitti ?"

"Evet"

"Carolun yanında mıydın ?"

"evet"

"bütün gün de onunla konuştun. Neden ? niye gittin oraya ?"

"bu sorgu niye ?"

"Sanane. sen benim soruma cevap ver"

"bu seni ilgilindirmez"

"......"

"beni ilgilendirmez öyle mi ? iyi."

arkamı geri dönüp az önce oturduğumuz masaya döndüm. Sinirlerim iyice bozulmuştu. Ne demek beni ilgilendirmez ? Biz birlikteyiz. Ama sanırım onun bundan haberi yok! Biraz önce Lukasın yanında ki yerime oturduğumda Neymar yanımıza gelip bir kaç kişiyle selamlaştı. Yüzüne bakmadım bile bunun yerine başka yerlere baktım. Neymar benden yana bakınca Lukas "Biraz daha geç kalsaydın Majesty deliye dönecekti" dedi. aMAN TANRIM. bunu cidden dedi mi şimdi ? Neymar gerçek adımı bilmiyordu ki!

"Majesty mi ?"

"Evet....yoksa sen Nita nın adını...oooppss."

Neymar soru soran gözlerle bana bakarken umursamadan "Nita bir takma ad herkes Nita der" dedim. Zaten kimsenin Majesty demesini istemiyordum. Kulağa ucube gibi geliyor.

Neymar'ı umursamamaya devam ettikçe. Oda beni umursamamaya başlamıştı. Adını bilmediğim sarışın bir kızla konuşuyordu. Hepimiz aynı masada oturuyorduk ama tanışma gereği duymamıştım. Iyi ki de tanışmamışim çünkü benim olana göz dikmiş durumda. Bardağımda kalan son damlaları da içtikten sonra başımı Lukas'ın omzuna yasladım. Uykum gelmişti ve bu lanet yerden gitmek istiyordum. Tahmin etmediğim bir şekilde Lukas kolunu belime sarınca doğrulma gereksinimi duydum. Ama daha sonra bundan vazgeçtim. Çok kasıntı gibi davranış olurdu ve böyle aslınsa çok rahattım. Neymar'la kısa bir an göz göze geldiğimizde , geri dönüp tekrar bakma gereksinimi duydu. Normal de yüzünün aldığı şekle gülmem gerekirdi. Ama bu tam tersine ürkmeme neden oldu. Dişlerini sıktığını görebiliyordum.
Aradan bir dakika bile geçmeden telefonuma mesaj geldi. NEYNEY. tANRİMMM.

"Hemen kalkıp gitmemiz gerektiğini söylemessen seni saçından sürüyerek götürürüm."

EVEET ARKADAŞLOOORR. GECENIN KÖRÜ YYBYBYB. Neysee. Podolski Galatasaray geldi diyede çocuğun adını Lukas koydum zazaza shsgssgsg. Ay lav mayself ♥ yarin yb bu arada kapak harika



Junior Fuckboy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin