《《 Kabul edin bu kapak harikaaaa ♥♥♥♥
"Bana kalkıp kahvaltı hazırlarsan ne kadar romantik olurdu ama"
"Bir çıkarım olursa neden olmasın"
"Ne gibi bi çıkar bekliyorsun ?"
"Bilmem. Özel olarak planladığım bişi yok"
"Buna inanmamı beklemiyorsun heralde. Tamam bi düşüniyim....belki senin tabirinle seninle 'oynaşabilirim'"
"Kulağa hoş geliyor. Seninle şu dün gece kurcaladığın şeylerden yapabiliriz"
"Hayatta olmaz"
"Niye"
"Çünkü sen babacık olacak kadar benden büyük değilsin"
"Bu sorun mu ?"
"Evet şimdi git biraz bana krep yap"
İkinci ye söyletmeden yataktan kalkıp odadan çıkmasını şaşkınlıkla izledim. Gerçekten bana kahvaltı hazırlayacaktı. Bugün benim şanslı günüm olmalı ! Yataktan kalkıp yatağı güzelce topladım. Sonra eşyalarımı alıp banyoya girdim ve hızlı bir duş aldım. Saçlarımı havluyla kuruturken alt kata indim. Mutfaktan harika kokular geliyordu. Hazırlanmış mutfak masasını görünce gülümsedim. Bi dakika bunlar gerçekten krep mi ?
"Cidden krep yaptığına inanamıyorum"
"Niye ? Istememiş miydin ?"
"İstedim ama yapacağını düşünmemiştim. Teşekürler"
Omuz silkti. Son krepi de tavadan tabağa kaydırdıktan sonra benimle birlikte oda masaya oturdu. Beraber kahvaltı ettik. Gerçekten bir pembe dizinin fragmanında gibiydim. Tam bir Barbie hayatı gibi. Tek sorun Ney'in Ken olmak için daha koyu tenli olmasıydı.
Biz masadayken telefonum çaldı. Rafaella'ydı. Masadan kalkıp konuşmaya başladım. Neler olup bittiğini acayip merak ediyordu. Bu yüzden bugün dolaşmaya çıkmamız iyi olacağını böylece konuşabileceğimizi söyledi. Bunu kabul ettim ve konuşmayı daha fazla uzatmadan telefonu kapattım. İçeri döndüğümde Neymar kahvaltısını bitirmişti. Birlikte mutfağa toplarken rafaellayla buluşacağımdan bahsettim."Yani kahvaltıyı boşuna mı hazırladım? Bunun karşılığı olmayacak mıydı?"
"Üzgünüm.Sonra eve geldiğimde"
Çabucak yukarı çıktım ve hazırlandım. Hava sıcak olduğu için kısa bir short ve askılı giydim. Makyajımı da yapıp evden çıktığımda kaybolmamak için Rafa'yı aradım. Sonunda bir kafede buluştuk. Gezmeden önce herşeyi konuşmamız gerektiğini söyledi. Kafeye çekip kahvelerimizi içerken ona neredeyse herşeyi anlattım.
"Neden böyle davrandığını bilmiyorum aslında kaba değildir. Yine de bu harika bir hikaye. Hemen bu kadar yakın olmanıza sevindim"
"Bende"
"Ağırdan alırsın sanıyordum. Ama seni fazla gaza getirmişim sanırım" güldü.
"Rafa!"
"Tamam kızma sonuçta sevgili olmanızı ben sağladım"
"Sevgili değiliz biz"
Neden böyle atıldığımı bilmiyordum. Ama içimden böyle demek geldi.
"Nesiniz o zaman ?"
"Inan hiç bilmiyorum"
YENI KAPAK ICIN YORUMM FUCKBOYLARIM ♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Junior Fuckboy
Random"Sohbetinizi böldüğüm için üzgünüm...Ama bana berbat bir ilişki yaşatan ve ardından hiç bir şey yokmuş gibi buraya gelip sinirimi bozmaya çalışan-" "......bu adama haddini bildirmeliydim"