hell the where are ü

2.8K 110 4
                                    

Ahh Ney nerdesin?

Geliyorum hayatım

Biraz sonra orda olurum

Telefonumu kapatıp yana attım. Sabahtan beri evde yalnızdım. Neymar bir kere dışarı çıkmış ve bi daha gelmemişti. Böyle şeyler yapması canımı sıkıyordu. Maçları olunca ne yapacağımı düşünmeden edemedim.
Zaman ilerledikçe iyice sinirlerim bozulmaya başladı. Evin içinde ileri geri yürüyordum. Bu çocuk hangi cehennemdeydi ?! Yoksa saatlerce konuşmasından sonra Carolla mı buluşmuştu ? Tanrım aralarında ne geçiyor böyle ? Aklımı kaybedeceğim.
Telefonumu tekrar alıp ekrana baktım.

00:57

"HANGI CEHENNEMDESIN NEYMAR ??!"

Telefonu neredeyse fırlatıcasına mutfak masasına attım. Ben su içerken dakikalar sonra kapı sesi duydum. Kapının önüne geldiğimde eve girmişti. Neyse ki ben sinirimden hiç bir şey kaybetmemiştim. Gergin bir sessizlikten sonra konuşan oldu.

Beni beklemene gerek yoktu. Uyusaydın.

Seni beklediğimi kim söyledi.

Herneyse

Salona girerken onu takip ettim.

Ne herneyse ?! Saatlerdir yoksun. Beni burda bırakıp gittin. Ben anlamıyorum Neymar.

Önüne geçip bişi söylemesini bekledim. Ama söylemeden beni öptü. Bunun hiç bir anlamı yoktu. Sert bir şekilde öpüyordu. Beni susturmaya çalışıyordu. Elleri belimde olduğu için zorlukla kendimi çekmeye çalıştım. Bi daha beni kendine çekmemesi için ellerimi biraz önümde kaldırdıktan sonra yüzüne baktım.

Bunu yapma!

Konuş benimle seni ahmak !

Noluyor ? Sen

Sen Carol'a gittin değil mi ?

Karşımda bişi demeden durup gözlerini kaçırdı. Bişi söylemesine de gerek yoktu. Gerçek oradaydı. Ona gitmişti. Ve benim nedenini bile tahmin etmek istemediğim bir sebepten.
Hiç eğlenmiyordum ama güldüm. Ve başımı olumsuz anlamda iki yana salladım. Konuşup gitmek istiyordum. Öyle de yapmaya karar verdim. Ama daha gidemeden Neymar kolumu tuttu. Ona bana dokunmaması hakkında bir sitemde bulup doğruca merdivenlerden çıktım.

Şu an burda love the way you lie çalıyooorrr. Dırırımmmmm...

Başta da where are ü know çaliyodu ahshs

Junior Fuckboy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin