Champagne

2.1K 94 19
                                    

Başımı kaldırıp baktığım da çarpık gülümsemesiyle karşılaştım. Ne yapmaya çalışıyordu. Anlam veremiyordum. Neydi bu böyle ? Onca şeyden sonra gözünün hala benim üstümde olduğunu hissediyordum. Bu sadece bir histe değildi. Bana gerçekten  bakıyordu.
Bir kaç saniye ekrana baktıktan sonra yazacağım şeyi buldum.

-Ne yapmak istediğini anlamıyorum ve umrumda da değil.

Cevabın gelmesini bekliyordum. Ama dışarıya umrumda değil izlenimi vererek telefonu masaya koydum. Bu sırada Jason şampanyalarımızla dönmüştü. Birini bana uzattığın da alıp etrafa bakınmaya devam ettim. Kaçamak bakışlarla Neymar'a baktığım da telefonuna bakıyor olduğunu fark gördüm. 

"İyi misin ?" Bakışlarımı ondan uzaklaştırıp Jason'a çevirdim.  "Evet iyiyim" dedim. Ona suçsuz olduğu halde kızmıştım. Bu yüzden onu bu konuya daha fazla dahil etmeyecektim. Kendi işime bakacaktım.
Telefonumun masada titrediğini görünce elime alıp mesajı okudum.

- +9856433565 : O örümcek suratlıyı çok aradın mı?

Aaah! Beni deli ediyordu. Başımı telefonumdan kaldırıp ona öldürücü bakışlar attım. Nasıl böyle bir şey diyebiliyordu ki ? Jason'ı onu tanıdığımdan daha uzun süredir tanıyordum. Tekrar telefonuma bakıp mesajı yazdım.

-Eğer bu kadar insanın içinde üstüne atlamamı istemiyorsan kapa çeneni

Neden benimle uğraştığına anlam verebiliyordum. Sinirimi bozmaya çalışıyordu ve başarıyordu da.
Ben sakinleşmeye çalışırken cevap gelmesi uzun sürmedi.

- +9856433565 : Aslına bakarsan istiyorum.

Mesajı okuduktan bir süre sonra da telefona bakmaya devam ettim. Kendi kendime "demek istiyorsun" diye mırıldanırken Jason ne olduğunu anlamayıp "ne ?" dediğinde telefonumla birlikte çantamı ona uzattım ve gitmeden önce "burda bekle" dedim.
Ne yaptığımı bilmez haldeydim. Doğruca Neymar'ın olduğu masaya yürüyorum. Ona istediğini verecektim.
Görüş açısına girdiğimde hazırlıksızdı. Yüzünde alaycı bi gülümseme yada beni bekleyen bir ifade yoktu. Sadece neden geldiğimi anlamaya çalışıyordu.

"Pardon , bir saniye...izninizle.." Neymar'ın hemen yanında ki kadın beni duyunca kenara çekildi. Böylelikle aramda hiç bir mesafe kalmadan ona doğru gülüseyebildim. Ardından masadakilere baktım.

"Sohbetinizi böldüğüm için üzgünüm...Ama bana berbat bir ilişki yaşatan ve ardından hiç bir şey yokmuş gibi buraya gelip sinirimi bozmaya çalışan-"
Masada ki dolu bardaklardan birini alıp  içinde ki şampanyayı Neymar'ın yüzüne çarptım. Yanımda ki kadının şaşkınlıkla çıkardığı sesin ardından söylediklerime devam ettim.

"......Bu adama haddini bildirmeliydim"
Sizce de mükemmel değil miydiii ?? Bencedeeee.  Vee lütfeen Hardy'i okuyun!! Oda bir Neymar Fanfic ❤

Junior Fuckboy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin