!!!!!ÖNCELIKLE BIR ÖNCE KI BÖLÜMÜN OKUMAYAN ÇOK KISI VAR O YÜZDEN EĞER OKUMADIYSANIZ ÖNCE KI BÖLÜMÜ OKUDUKTAN SONRA DEVAM EDIN!!!!!!
.
.
."hadi ama nita aç şu kapıyı" kapının arkasından çekilirken umursamayarak tırnaklarıma baktım. Birini düşürmüştüm. Şu lanet takma tırnaklar...neden bu kadar dandik olmak zorunda "daha ne kadar beni bekleteceksin ? Hem herkes gitti sayılır takılabiliriz...sadece anın tadını çıkartırız. Seni herhangi bir şeye zorlamıyorum" duyduğum üstüne kapıya doğru baktım. Ne zaman gidicekti bu ? Ona gitmesini söylemiştim ama sanırım gitmeyecek kadar yüzsüzdü. Hemde yaptığım onca şeyden sonra..
Yaklaşık bir dakikanın ardından gittiğini düşündüğüm de tekrar konuştu. "Pekala istersen , ben aşağı bardayım" Elbiseyi alıp dolapta bulduğum bir askıya asarken bu dediğine bir tepki vermedim.
Elbisede pek bir leke yok gibiydi. En azından şimdilik görünmüyordu. Jason'ın buna pek aldırış edeceğini sanmıyordum. Sadece bir şeylerle uğraşmam gerektiğini düşünmüştüm.
Odada etrafa bakarken telefonumu yanıma almadığımı fark ettim. Ah Tanrım. Herşey olduğu gibi buda Neymar'ın suçuydu. Neden gelmişti ki ? Neden karşıma çıkmak zorundaydı ? Bunu bana bile bile mı yapıyordu.
Odanın kapısı tıklatılınca kapıyı sinirler açtığımda kızmaya hazırlanırken durdum. Gelen Neymar değildi. Jason'dı. Kısa bir an için bakışları vücudumda gezindikten sonra çabucak kendini toparlayıp yüzüme baktı. Girmesi için içeri çekildim. Içeri girdiğinde elinde kıyafetler ve telefonumun olduğunu gördüm. "Şey aaa..ihtiyacın olur diye düşündüm" dedi. Uzanıp telefonumu ve kıyafetleri alırken "panik yapma J , birlikle havuza gitmiştik" dedim. Beni neredeyse yarıçıplak gördüğü ilk an değildi. Utanmasına gerek yoktu.Getirdiğini oversize kazak elbiseyi üstüme geçirirken olanı anlatmaya çalışıyordum. "Üstüme bakabilmek için bu odayı tuttum ve oda peşimden geldi bir şey olduğu yok. Onu kovdum" onaylar şekilde başını salladı. "Biliyorum. Merdivenlerden inerken ona hangi odada olduğunu sordum"
Astığım elbiseyi ona uzattığımda gülümsedim. "Berbat bir gece geçirmene sebep oldum" dediğinde başımı olumsuz anlamda salladım. "Hayır değildi. Sadece biraz heyecanlıydı. Asıl ben elbiseyi berbat ettim" dedim gülerek.Gülümsemeye çalıştı.Sonunda Jason'ı bu gecelik otel odasında kalacağıma ikna ettikten sonra onu elbiseyle birlikte yolladım. Yorgun hissediyordum ama uykum yoktu. Sadece burda kalıp bir gecelik parasını ödediğim odada kalmak istemiştim. {tutumlu kız} Geniş yatağa oturup telefonumu elime aldım. Bir kaç bir şeye bakarken uykumun geleceğini düşünmüştüm ama öyle olmadı. Uyuyamacak kadar dinçtim. Çünkü aklımı kurcalayan şeyler vardı. Düşünmem gereken bir adam....
Anı yaşamak....bazen - belki oldukça zaman- sadece mutlu olmak için yaptığım şeyler vardı. Her insan mantıksız olan bazı şeyler yapardı. Ama 'anı yaşamak fikri' herşeyi batırabilirdi. Çünkü bu tamamen mantığı bir kenara bırakmak demekti. Canın ne istiyorsa onu yapmak ; sonuçlarını düşünmeden.. Bir hayvan yaptığı şeylerin mantıklı olup olmadığını düşünmezdi veya içki yada uyuşturucu kullanmış herhangi biri. Sadece deneyerek görürdü. Beni şuanda bu hale getirende buydu. Dağılmış saçlarım ve üstümde ki ten rengi kazakla lobideki bara indiğimde tam bu haldeydim. Şuan ya vahşi bir hayvandım ya da ezik esrarkeş bir kızdım. Onu karşımda tahminen şarap içerken gördüğümde ise bu olabileceğime de düşündüm ;Ayyaş.
Ama şuan ne olduğumu düşünecek halde değilim odamdan buraya geldiğimde anı yaşamaya başlamıştım.Kendimden emin bir şekilde yaklaşıp hemen yanında ki bar taburesini çektim. Bardağını işaret ederek "banada ısmarlarsın diğmi ?" Dediğimde geldiğime şaşırdığını kısa bir an için belli etti ardından yüzünde her zaman oluşan şu çarpık gülümsemesi oluştu. Ardından sinsice başını salladı.
REKLAMLAR / PRETEND v Özellikle RUNNER 'ı okursanız çok mutlu olurum. Bence seversiniz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Junior Fuckboy
Random"Sohbetinizi böldüğüm için üzgünüm...Ama bana berbat bir ilişki yaşatan ve ardından hiç bir şey yokmuş gibi buraya gelip sinirimi bozmaya çalışan-" "......bu adama haddini bildirmeliydim"