"Nita kaçma buraya gel"
"ben kaçmıyorum sen beni kovalıyorsun!"
Neymarla büyük masanın etrafında dönüp duruyorduk. Barda ki garip durum yüzünden bana kızgındi. Ne ara bu hale geldiğimizi bile bilmiyordum.
"Sana dedim o öyle bi an oldu. Ciddi bişi olmadı"
"bide ciddi mi olsaydı ? Tanrım siktir Nita gerçek adını biliyor ve ben bilmiyordum!"
"...."
"bana neden söylemedin ?"
"tamam haklısın. ....Yaklaşma!"
o yaklaşırken masanın diğer tarafina geçtim.
"Ciddi bi cezayı hak ediyorsun ve emin ol ben sana bunu vereceğim"
bana doğru bi hamle yaptığında masadan uzaklaşıp aklıma gelen tek şeyi yapıp merdivenleri çıktım. Bu çok saçma bir hamleydi. Acaleyle yatak odasına girdim. Kapıyı kitlemek için geri dönecek olduğumda Neymarla burun burunaydım. Elini belime koyup vücudumu kendine yasladı.
"şimdi iyi bir kız olup daha fazla koşuşturma olur mu Nita ? yoksa Majesty mi demeliyim"
Kapıya bir göz attım. Ama o beni böyle tutarken hiç şansım yok gibiydi.
---------------
AMAN TANRIM! Neymarın kucağında bacaklarım sarkacak şekilde yüzükoyun yatıyorum. Çok rezil bir durum. Buna nasıl razı oldum ki ben ?! Altımda ki şortumu sıyırınca iyice yerin dibine girmek istedim.
"sakın tek kelime etme!"
Zaten korkunç bir durumdaydım. Konuşarak beni dahada utandırmasını istemiyordum.
"TANRİMMM!"
Aslında tahmin ettiğim kadar sert vurmamıştı. Ben gözümde çok büyütmüştüm.Ama yinede popomun kızaracağına emindim. Ne ara bu hale gelmiştik ? En son ben ona kızıyordum !
Kucağından kalkmama yardım edip ayaklarımın üstünde doğrulduğumda ellerimle yüzümü kapattım. Gülüp ellerimi çekmeye çalıştığındaysa çığlık benzeri bir ses çıkartıp buna engel oldum. Parmaklarımın arasından bakarak doğruca yatağa yattım. Bu utancı üstümden atana kadar tek kelime edemezdim.BUDA HALA UYANIK OLANLARA HEDIYEM ♡ BAKIN SIZE NE DIYCEM DAVID TEXTING YAPSAM OKUR MUSUNUZ PHAHAHAHAHA ? YORUM YAPIN OKUR MUSJNUZ DIYE ŞEYY HADI SEVIYORUM GENE SIZI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Junior Fuckboy
Random"Sohbetinizi böldüğüm için üzgünüm...Ama bana berbat bir ilişki yaşatan ve ardından hiç bir şey yokmuş gibi buraya gelip sinirimi bozmaya çalışan-" "......bu adama haddini bildirmeliydim"