sea

4.2K 179 62
                                    

"Ney kalk hadi ?"

"Ne ?"

"Plaja götür beni"

Hala uyumaya çalışıyordu. Daha gözlerini bile açmamıştı.

"Hadi kalk! Saat 12 oldu bile"

"Deniz bir yere kaçmıyor ya"

Gözlerini aralayıp bana baktı. Çok uykulu görünüyordu. Ve sevimli ve tekrar uykulu. Ellerimi gözlerinin altına götürdüm. Uyumaktan gözlerinin altı şişmişti. Güldüm.
"Ne seksi göz altı torbaların var öyle!"

Güldü. Bu naptığım garibine gitmiş olmalıydı.

"Sen bana kızgın değil miydin ? Bu sabah sevgin nerden geliyor ?"

"Bi yerden gelmiyor. Sana hala sinirliyim"

"Şimdi kalk şu lanet yataktan ve hazırlan"

Yataktan kalkıp bana baktım. Yüzünde alaycı bi ifade vardı.

"Peki madem benimle denizde oynaşmak istiyorsun"

"Hayır. Seninle denizde oynaşmak falan istemiyorum. Tanrım! Hiç bi şeyin değilim senin. Bir kaç güne burdan gidince senden kurtulacağım"

Biraz canını yakmak istiyordum. Ama pek başarabildiğim söylenemezdi hala benimle dalga geçer bir ifadesi vardı.

"Bir şeyim olduğunu söylememiştim. Özellikle sevgilim."

"Biliyor musun ? Rafaella ya herhangi bir sexy brezilyalı bulmasını söylemiştim. Ve o bula bula seni buldu. Düşünüyordum da başkasını bulsada olurmuş"

"Olabilir. Bende senin yerine başka bir sürtüğü becerirdim"
-ooo neymar thug life oldu sdfghdsj-

Dediği karşısında ağzım açık kaldı. Bu kadarda kaba olmasını beklemiyordum. Yanına yaklaşıp yüzüne baktım.

"Sen bana sürtük mü demek istedin ?!"

"Hayır. Hayır ben söylemedim. Ilk günden benimle yatarsan bunun sürtüklük olacağını sen söyledin"

Beni kendi lafımla vurmaya çalışıyordu.

"Ama ben seninle yatmadım ki. Sen beni zorladın buna !"

"Sonuç ortada değil mi ?"

Bişi söylemeye çalıştım. Ama diyecek bişi bulamadım. Ağzım açık kalmıştı. Bende bunun yerine onun omzuna vurdum. Güldü. Sinirli sinirli çantamın yanına gidip bikinimi ve elbisemi aldım. Odanın için deki banyosuna girip çabucak giyinmeye başladım. Neymar kesinlikle düşündüğüm kişi çıkmamıştı. İyilik ve naziklikle yakından uzaktan alakası yoktu. Belki biraz bende sürtük gibi davranmış olabilirdim ama o berbat biriydi. Görüştüğümüzden beri bana tek kelime iyi bişi söylememişti. Yine de ondan etkilenmediğimi söyleyemeyeceğim. Bu hallerinde hoşuma giden birseyler var.
Bikinimi giyip çıktım da oda altına mayo olduğunu düşüneceğim kısa bişi giymişti. Belkide sadece boxerdır.

Nihayet sahile gelmiştik. Ama halimden pek memnun olduğum söylenemezdi. Çünkü her adımımızda birileri Neymar'ı tanıyordu.
Bende onlar fotoğraf çekilirken yanında salak salak bekliyordum. Sonunda boş iki şezlong bulup oturduk.

"Düşünüyordum da yüzüne bir poşet geçirsek nasıl olur ? Tanınmazsın"

"Dur. Daha iyi bir fikrim var."

Yanımızda getirdiğimiz plaj çantasını karıştırıp bir güneş gözlüğü çıkardı. Ve taktı.

"Aaa sende kimsin böyle ? Tanıyamadım ?"

Güldü. Bu yaptığın pek bi işe yaramadığını fark etmiş olmalı.

"Birde şifreli konuştuğumuzda tamamdır. Jóse ? "

Gizli bir şey söylecekmiş gibi bana yaklaştı.

"Bende sana sürtük diyeceğim"

"Lanet olsun. Kapa çeneni !"

Ah Tanrım bu çocuk gerçekten sinir bozucu!

Evet arkadaşlaaar. Neymar tam bir badboy oldu ama tabii neymar badboy olmaz fuckboy olur asdhahshsjf yorum yapin az. Çok süpersonik bir bölüm oldu. Hatta çook 100 tane yorum istiyorum sonra yb puhaha

Junior Fuckboy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin