(Ben anlatıyorum 👽👽)
Hyunjin karnına bir tekme daha yedi ve görmek istediği kişiyi göremedi ve kırgınlıkla bakarak önündeki dağ ayısına baktı.
"İlk öncelikle seni dağ ayısı- ve bir tekme daha yedi bilerek aynı yere vuruyordu.
"Sen kimsin de bana öyle diyorsun be sürtük göt seni buna yaptığına pişman edicem şerefsiz p*ç görürsün" dedi ve Hyunjin'e tekme attı.En sonunda yere düşen Hyunjin'e tekrar vurucaktı ki.Vuramadı aksine yere itildi evet o gelmişti Minho Hyunjinin umutla beklediği kişi karşısındaydı.(Minho tarafından anlatım)
Basketbol sahasının oradan çıkan seslere doğru ilerledim ve 30 kişilik bir çetenin Jisung'a ve Hyunjin'e ilerlediğini gördüm ikisi yaklaşık 10 adamı dövmüştü ama diğerleri onları tutunca öndeki çocuk birşeyler diyip Hyunjin'e vurdu ve telefonuyla birşeyler gösterdi.Bende merdivenlerden aşağı kata indim hemen ama geldiğimde çoktan yere çökmüştü Hyunjin.Artık yeter çok sinirleniyorum böyle durumlarda özellikle Hyunjin ile alakalıysa benim küçük bebeğim kıyamam ki ben ona.
Hemen o meymenetsizi aldım ve ittim artık dayanamıyorum o yüzden onu yakasından kaldırıp bir yumruk attım.O yere yığılınca hemen küçüğümün yanına gittim böyle söylememem gerekiyor ama şuan önemli olan onun sağlığıydı hemen yanına gidip eğildim.
(Felix anlatım)
Hyunjin'in tam yanına gidicektim ki Minho hoca gelmişti kral ya yemin ederim.Fırsat bu fırsat diyip yanlarına gittim ve ayağım takılmış gibi yapıp Minho hocayı ittim az şerefsiz değilim He ama napabilşrim ki ikiside ayrı bi salak.Ehe yanlışlıkla itmeyi biraz abartıp dudaklarının birleşmesine sebep olmuştum tüm okuldan aaaaa sesi çıkınca sıçtığımı anlamıştım.Ehee ben kaçar.
(Hyunjin anlatım)
Bir anda dudağıma değen dudaklarla şaşırmıştım ama arkadan iten Felix i görünce moralim bozuldu kendi isteğiyle yapmasını isterdim gerçi beni seviyor mu emin değilim.Arkadan çığlık atan kızları duymamak mümkün değil.Çünkü sahayı inlettiler.Alkışlayanların sayısı arttı ahh şuan keşke böyle bir durumda olmasaydım.
Ben betonda ve üstümde dudakları dudaklarıma değen bir adet Minho hoca var şimdi ben nasıl karşılık beklemeyeyim.
Bilmiyorum belkide çok kafaya takıyorum ama keşke kendi isteğiyle öpseydi de karşılık almayı bekleyecek umudum olsaydı. Ardından hemen ayrıldı benden bazıları bize iğrenç bir varlıkmışız gibi bakarken bazıları
"Yiaaaa🥺🥺 ama bunlar çok yakıştı"
"Hojaam hızlısınız bakıyorum"
"Ohaaaa çok yakışıyorlar ruh eşi gibiler"Açıkçası hoşuma gitmedi diyemem hatta tam güleceklen ağzıma gelen kanla kusmak zorunda kaldım.Ağzımdan çıkan kusmuk sandığım şey kanmış,galiba karnıma aralıksız vurduğu içindi.
Okuldakiler de durumumu merak ediyorlardı ama onları şuan umursayamam çünkü bayılacak gibiyim ve kan kusuyorum.Minhom hemen yanıma geldi."İyi misin Hyunjin kendine gel küçüğüm bana bak sakin ol tamam mı galiba karnına vurdukları için kan kustun gel açıp kontrol edelim bebeğim olur mu Hyunjin cevap ver lütfen"
Bende karnıma bakabileceğini söyledim ve hafifçe karnımın orayı açtı aynı zamanda bende baktım ve gördüğüm şey biraz kan ve oldukça morarmış bir deri.Minho hoca sinirlendi sinirlenince elleri istemsizce hareket ediyor ama bu sefer hareketlerini havaya doğru değil de karnıma doğru yapıyordu hafif bastırdı ve çok acıdığı için bağırdım.
Jisung a birşey yapmamışlardı sadece Tokat atıp bırakmışlardı ama Felix hızla onun yanına gidip onu yanağından öptü anlaşılan sevdiğini ağlarken görmek üzmüştü.
Yavaş yavaş bilincimi kaybederken hatırladığım şey diğer hocaların çetedekileri alıp velilerini aradığı ve Minho hocanın beni kucağına alıp
"Onlara bunu ödeteceğim"demesiydi.Hissediyorum hala kan akıyor ağzımdan ama kusamam çünkü sevdiğim adamın üstünü kirletmek istemiyorum.O güzel kokusunu kanımla birleştirmek istemiyorum.Sadece yanımda olmasını beni sevmesini istiyorum ,lütfen bir an önce ol yoksa gerçekten kalbim çok kırılıcak.
Lütfen yorum yazın bebişleeer❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY LIFE|Hyunho
Fanfiction⚠️ŞUAN DÜZENLİYORUM BÖLÜMLERDEKİ FARKLILIKLARA BAKMAYIN LÜTFEN⚠️ Ama onlar da bilmiyordu ki Hyunjin in kıza veya minho ya kırılmadığına kırıldığı şey ise Minho nun o kız için kullandığı MY LIFE kelimeleriydi.Pişman oldu o öğretmenine aşık olduğu içi...