(Minho tarafından anlatım)
Bütün bu bağırışlardan sonra kapıyı kapattım zaten Hyunjin uyanmıştı.Sınıfına gitmek istediğini söyledi bende tek gitmemesini istedim.Malum bazı hayvanlar saldırabilir.
Bu yüzden yanına Jisung'u çağırdım ve birlikte sınıfa gittiler.
Aslında böyle diyenlerin hepsini cezalandırmak istiyorum ama isimlerini ve yüzlerini hatırlamıyorum bile.
...
Hyunjin'in odadan çıkması üzerine 2 saat geçti ve benim dersim onlarla.Nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum.
Bu düşüncelerle sınıfa girdim ve bir anda bağrışmalar koptu.
"BRAVOOO"
"HOCAM DUDAKTAN ÖPÜŞMÜŞSÜNÜZ BAKIYORUM"
"HOCA HIZLI AMK"
"SAP KALDIK HAYIRLI OLSUN"
Velet Kazuha okula gelmedi mi?
Sınıfın bağırışmalarına gülüp geçtim.
"SAĞOLUN VE ARTIK SUSUN"
Felix bana bakıp
"BOK SUSARIM HYUNJİN'İ ÖPMÜŞ GELİP BİZE SUSUN DİYOR MALA BAK"
dedi.Lan öğretmen ben değil miyim bu neden bu kadar rahat
"NE VAR ÖPTÜM AYRICA DERSTESİNİZ SAYGI DUYUN ÖĞRETMENİM BEN"
"DEDİ ÖĞRENCİSİYLE ÖPÜŞEN ÖĞRETMEN"
"FELİX"diye bağırdım.Bağırışıma karşılık olarak Jeongin
"HOCAM ÖPERKEN UTANMADIYSANIZ ŞİMDİ DE UTANMAZSINIZ"
"Ne alaka Jeongin"
"Diyorum kii burda da öpseniz birley değişmeez"
Tabi bizim sınıfta "ÖP ÖP" diye bağırıyor.
Bunlar doğuştan şerefsizler galiba ya ama öpsem ne olur ki.Hyunjin'e baktım bana bakıyor çok güzel bakıyor.
Sınıfa daha fazla dayanamayıp Hyunjin'in sırasına doğru yaklaştım.
"ÖP ÖP ÖP"
"Yanağından öpücem"
Dedim.Bir anda sınıf küfür etmeye başladı."Tamam tamam"
deyip Hyunjin'e yaklaştım bana bakıyor hala tepki ver amk sıçıcam şimdi heyecandan bu bana bakıyor halaİyice yaklaştım ve dudağına bir öpücük bıraktım.
Ayrıldığımda sınıf kalkıp halaya geçmişti."YEONJUN MENDİL GETİR HALAY BAŞI BENİM"dedi Beomgyu.
Hayır ne günah işledim ben ne yani umarım halay atarken koşup birisi osurmaz.Anılarımda saklanıyor o koku amk.
Evet 5 dakikadır halay çekiyorlar yorulmuyo mu bu veletler.Birde çekerken de bağırıyorlar.
"WUUU"
"UÇUYORUM LAAAN"
"ÖPTÜÜÜÜ"
"HEM DE DUDAKTAN"
Ben ve Hyunjin bu tavırlarına gülüyorduk.Aniden Changbin bağırdı..
"BEN YAPTIM"
"Ne yaptın"
"O GÜNÜ HATIRLIYORMUSUNUZ"
Lan hangi gün.O gün mü hayır amk inanmam o kanalizasyon kokusuydu olmaz bir insan yapamaz bunu inanmam.
Hyunjin Changbin'e dönüp
"YOKSA..YOKSA O OSURUK SENDEN Mİ ÇIKTI
VELET CEVAP VER""Öncelikle sakin olun ve evet benden çıkmış olabilir ama o kadar fazla değildi dimi ya"
"LAN SALAK BAYILDIK SIÇTIN AĞZIMIZA"
dedim."Yaa hojam şimdi şöyle oldu ben anlatim hak verirsiniz"
"Anlat yoksa yemin ederim okuldan kaydını alırım her ay çekemem ben bu kokuyu"
"Şimdi şöyleki ben o günden önceki akşam kuru fasulye yed-"
Eunwoo Changbin'i böldü ve "BİLİYORDUM DEDİM SİZE BİRİSİ KURU FASULYE YEMİŞ DİYE"
"Birde soğanla birlikte yedim unutma onu"
Iyy valla midem bulandı.
"Neyse ben o gün Felix ve Minho hoca revire gittikten sonra sırada uyuya kaldım
Nefes aldı ve devam etti sanki önemli birşey anlatıyor..
Ahh pardon bu önemli bir konuydu eski çağlardan kaldığını sandığımız kokunun sahibinin Changbin olması EVET BU KONU ÇOK ÖNEMLİ
"Sonra bu bana musallat olan temizlikçi direği almam için bana getirdi.Malum direği ben getirmiştim sınıfa neyse ben korkarak uyandığım için osurmuşum sonra zaten beni kovaladı diye kaçtım"
"Peki bunu neden şimdi söylüyorsun salak"
"Rüyamda gördüm içindeki ses 'Acı biraz lan şunlara vicdanın sızlasın söyle gerçeği göt'
diyince söyledim işte"Olum bu koku bundan nası çıktı lan hala şoktayım.
O sırada Hyunjin kahkaha atarak gülmeye başladı ve
"Changbinim,SIÇTIM AĞZINA CANIM KANKAM"deyip saçını çekmeye başladı Changbin'in.
Sınıftakilerde
"AYOOL KIZ KAVGASI VAR💅"
"VELETE KARŞI VELET"
"KİM KAZANIR SENCE"
"VELET OLAN"
—————
Bölüm bittiii
Oy ve yorum lütfen
Güzel olmamış olabilir
Off daha jilix yapıcam yeongyu yapıcam
Belki jenlisaBu arada bu günkü Stray Kids'in canlı yayını vardı
Staylerin doğum günüü
Ayy bakın ne bulduum
Neyse öptüm aşklarım byy💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY LIFE|Hyunho
Fanfiction⚠️ŞUAN DÜZENLİYORUM BÖLÜMLERDEKİ FARKLILIKLARA BAKMAYIN LÜTFEN⚠️ Ama onlar da bilmiyordu ki Hyunjin in kıza veya minho ya kırılmadığına kırıldığı şey ise Minho nun o kız için kullandığı MY LIFE kelimeleriydi.Pişman oldu o öğretmenine aşık olduğu içi...