(Jeongin tarafından anlatım)
Okuldan çıktım ve hemen eve doğru yürümeye başladım o sırada kolumu bir kol tuttu.Kolun sahibine bakmak istemiyorum çünkü biliyorum kim olduğunu.Evet Changbin gelmişti of
"Jeongin bekle bir dakika"
Sessiz kaldım bakmak istemiyorum.
"Jeongin bak ben şuan senin yanındayım çün-
"Biliyorum neden burda olduğunu kesin yine sevmediğimi filan söylice-
Dudağıma değen dudaklarla şaşkınca baktım
ona.gözleri açık bir şekilde bana bakıyor ve dudaklamı öpüyor.İnanamıyorum beni öptü.
Uzun zamandır yapmak istediğim şeyi iki dakika da yaptı.
(💋💋😁)Ben hala ona şaşkın bir şekilde bakarken dudaklarımdan ayrıldı.
"Anlamadığım şey beni öpüyorsun demek ki birşeyler hissediyorsun madem böyle hissediyordun neden önceden yapmadın enayi mi var karşında"
"Aslında öyle ama ailem bu duruma karşı
o yüzden şu ana kadar seni sevemedim Hyunjin'ler ailemin baskıcı olduğunu biliyor ama
hiçbir zaman onlara bu konuyu aileme bahsettiğimi söylemedim""Ya ben ailemle kavga ettim erkeklerden hoşlandığım için beni tedavi ettirmeye çalıştılar sırf seni sevdiğim için katlandım"
"Jeongin bak özür dilerim böyle yapmamalıydım"
"Susar mısın lütfen ailemle düşman gibiyiz ayrı evde yaşıyorum yaptıkları tek şey para göndermek gerçi onu göndermelerine bile şaşırdım.. ve şimdi bana diyorsun ki ailem dediği için senin kalbini kırdım,seni sevmedim"
"Hayır seni sevdim ama ilişkiye girmekten korktum özür dilerim Jeongin"
"Bana biraz zaman ver Changbin seni affetmem için lütfen bekle"
"Ee tamam o zaman..İyi geceler yani pardon iyi akşamlar.Görüşürüüz"
Evet gerçekten sıçtım.Beynimde iki soru var.
Affetsem mi?
Yoksa süründürüp mü affetsem?İkinciyi seçiyorum birazcık akıllansın boşuna mı
ağladım o kadar ben....
Diğerlerine bunu anlattıktan sonra yatağa geçtim ve uyumaya çalıştım daha çok heyecandan yorganı tekmeliyordum ama olsun.
Acaba yarın nolucak bana nasıl davranacak çok merak ediyorum.(Hyunjin tarafından anlatım)
Jeongin de Changbin ile olmak üzere ben ve Seungmin yine olamadık.
Aynadaki bana bakıp
"AY AYOOL YİNE SAPIZ"
Delirmeye başlıyorum gerçi zaten öyleyim ama olsun.
Kendime sap bir arkadaş bulmak için Seungmin'i aradım.Açar açmaz bana
"Ay şirret napıyorsun"
"Ağlicam birazdan ben"
"Neden lan"
"Amk hala sapız yok hadi benim salağın haberi var sende o da yok yazık lan ağla velet"
"İnsan azcık acır be,ya şey diyorum"
Bu neden bekledi şimdi getirsene cevabını ya da
getirme amk kesin bir bokluk çıkacak hiç söylemesin."Ne diyorsun?"
"Acaba biz yakın davranmak Minho ve Chan hoca kıskanır mı?"
Yalan söylemicem mantıklıydı.
"Oha şaşkınııım senden mantıklı bir fikir duydu kulaklarıııım neyse ben okeyim ayool kudursun iki varoşta"
"NGGJGJF"
Birazcık şakalaşıp bolca kişnedikten sonra Seungmin devam etti.
"Tamam sen benim fotoğrafımı kilit ekranına koysana bu arada 5-6 Minho hocanın son iki ders de Chan hocanın derste telefondan mesajlaşalım birbirimize aşık gibi sonra hoca farkeder alır telefonu sen bana bakıp sırıt tamam mı "
"Şanslıyız lan ikisinin derside aynı gün"
"Hyunjin ben bu salaklara söylerim onlarda bizi yakınlaştırmaya çalışır hatta Felix dedikodu çıkarsın istersen"
"Olur amk Felix aşkım yanımda zaten ikna oldu o yayar okuldayken o zaman görüşürüz"
"Tmm yarına hazırlan amk OH KAOSSSS"
"OHHH OLAAAY neyse byy aq sal beni daha Felix'le nah çekme yarışı yapıcaz"
"Tmm byy"
Bölüm bittiiii
Bir sonraki bölümü gece atarım komik birşey yapmayı düşünüyorum veya kaoslu ve ciddi bir bölüm de olabilir.Öptümm 👄➡️💋
CNFLHLGPH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY LIFE|Hyunho
Fanfiction⚠️ŞUAN DÜZENLİYORUM BÖLÜMLERDEKİ FARKLILIKLARA BAKMAYIN LÜTFEN⚠️ Ama onlar da bilmiyordu ki Hyunjin in kıza veya minho ya kırılmadığına kırıldığı şey ise Minho nun o kız için kullandığı MY LIFE kelimeleriydi.Pişman oldu o öğretmenine aşık olduğu içi...