14:)

330 32 37
                                    

(Felix tarafından anlatım)

NEEE
Hoca müdürmüş amk

"Jeongin telsizi çıkar lan olay var kooş ayool"

"Koşuyorummm varooş, bekle beniii"

"Alo Nova sesisimizi duyuyor musun,TAMAM"

"Duyuyorum amk söyle,TAMAM"

"Minho hoca müdürmüş aq yay okula lan çabuk,TAMAM"

"Oooo olaya gel 2 dakikaya yayıyorum,TAMAM"

"Byy aşko,TAM-

Elimden alınan telsizle Minho hocaya baktım.

"LAN TELSİZİ NERDEN BULDUNUZ.
SENİ GÖT BİRDE SONDA TAMAM DİYO
AMK BIRAKIN İKİ DAKİKA SAKLI KALSIN BİRŞEY"

"HOCAM LÜTFEN yavaşça bana o telsizi verin o benim hayatım"

"Sana bir daha BOK VERİRİM"

"Hocam uyarıyorum bakın lütfen"

"Hocam psikolojik sorunları var bunun telsizle yatıyor bir keresinde su içirmeye çalıştı suyu dökünce bozuldu tabi görmeniz lazım ağlayıp hastaneye gidiyordu.Durdurdum başka telsiz verdim "ANNECİM GEL UYUYALIM" dedi,bence verin"(Jeongin)

"Hadi ya uyarıyormuş ne yapıcaksın"

"Benden günah gitti amk"

Deyip kolunu ısırmaya başladım.Baktı bırakmıyorum kitapla vuruyor.Kitap ta olmadı o da ısırmaya başladı amk.

"ZOMBİ MİSİN AMK SAL BENİ SİKTİR GİT"

(Anlık Minho)


(KHFDUYLHUFOFH)

"BOK GİDERİM, BIRAKIN CHAN HOCAM" evet Chan hoca bizi ayırmaya çalışıyor ama hala yıkılmadım ayaktayııım.

"Aq CHAN HOCADA BEN ODUN MUYUM"

Hyunjin cevap verdi.

"EVEET".

İnanamıyorum götümden bile ağlarım şuan Hyunjin beni DESTEKLEDİ. Tabii sınıfta şok ama galiba Minho hocaya öyle dediği için.

Yine gündemde kalamadık amk ya herkes Hyunjin'e ve Minho hocaya bakıyor.Neyseee konumuza geri dönelim.

"TELSİZİM Den ÖZÜR DİLE"

"Bak bak HOPPA"

"GİRSİN SANA"

"ATiM Mİ SENİ OKULDAN"

"AAa hocam aşk olsun,en sevdiğim öğretmensiniz nasıl bana bunu dersiniz"

Chan hoca bana bakıp

"Hani en sevdiğin hoca bendim?"

Seungmin den beklemediğim bir cesaret geldi.Amk yürümüyor uçuyoor.

"Sen benimsin Felix'in değil"

"NE"

Seungmin'le Hyunjin'e acıyorum amk iki ucu boklu değnek, seviyorlar hocalar salak Chan ve Minho hoca sevse bu ikisi onlardan daha salak.
..
Seungmin'in Nası R yapıyor oynat bakalım otflkj

"Yani ben.. En sevdiğim hocamsınız anlamında dedim."

(Anlık Chan'ın iç sesi)

(✨SAPLIK FOREVER✨)

"Anladım"

(Hyunjin tarafından anlatım)

Aklıma gelen şeyle hemen Minho hocaya döndüm.

"Hocam lütfen bana Telsizi kapattım deyin"

Salak Jisung bunu duydu ya hemen atladı lafa🙄

"AHAHAHA ahanda sıçtık, ahanda sııçtık,ahanda sııııçtııık? Sı-çııp sı-vaaa-dııık Hey!
Ahan-

Şarkı üretti amk.

"Ya salak çık şurdan birde şarkı uydurmuş üstün zeka neyse bunu boşverin hocam telsizi kapattınız mı?"

"Biiir ihtimall..kapatmamış olabilirim hey Jisung beni bekle bende katılıyorum."dedi.

"Ay amk çok mutluyum,KAOSSSS OHHH iyiki kapatmamışsınız HOCAAAM."
dedim,ne yani eğlenmek istemek kötü mü?

Yugyeom da bakıp

"Bir tane normal yok ya bir tane ve hala telsiz açık"deyip telsize yaklaştı ve

"Siktirin aq dadandılar sınıfa bizi dinliyorlar eğer devam ederseniz müdürden yani Minho hoca ceza vericek" deyip kapattı.

"Bu neden bu kadar Zeki amk.Bazen diyorum bende zekiyim diye ama aklıma matematikten "1" aldığım geliyor."

"Ahaa Hyunjin sen en son hasta olduğun için sınavı yapmamıştın DİMİ GÖT
Hiç hatırlatmıyorsunda yarın yapıcam ay ben
çok küfüre başladım bu veletler beni alıştırdı"

"Ahaa Hyunjin sen en son hasta olduğun için sınavı yapmamıştın DİMİ GÖTHiç hatırlatmıyorsunda yarın yapıcam ay ben çok küfüre başladım bu veletler beni alıştırdı"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



(KHGKHCJLKÇBFFYHÖSUĞÜ)
Bölüm bitti gece de (3-4 gibi) yazıcam
Birisi için yazıcam daha doğrusu ❤️❤️
Okuduysanız sağolun byy

MY LIFE|HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin