10:)

358 37 39
                                    

(Hyunjin tarafından anlatım)
Hayatımda sorulmasını en istemediğim soruyu, sormasını en istemediğim kişi sordu bana.Cevap vermedim biliyordu cevabını zaten.
"Okul haber sitesinde senin benden hoşlandığın konuşuluyordu,şimdi gerçekten söyle bana benden hoşlanıyor musun?"Cevap vermedim bence anladı ona hoşlanıyorum demedim,diyemedim.Korktum kötü bir cevap vermesinden ama ben söylemesemde bana cevap verdi.

" Hyunjin biliyorsun ben hoca sende öğrencim 'Ahh bu saçma konuşmayı dinlemek istemiyorum,dinlersem ağlarım ama o hala kırıyor beni devam etti' bu yüzden herhangi bir ilişkiye giremeyiz senin kalbini kırmak istemem ama ben senden hoşlanmıyorum.Bu ergenlik zamanında tabiki böyle hissedersin geçicidir geçer birkaç haftaya"

Daha fazla dinleyemedim ve karnım ne kadar ağrısada kalktım eşyalarımı aldım
"Siz hocalar aşkı bile ergenliğe bağlayacak kadar aptalsınız" Gözümden birkaç damla düştü ve son cümlemi söyleyip çıktım.
" Birazcık saygısızlık oldu kusura bakmayın, Kalbimi engelleyemediğim için özür dilerim Hocam."

Artık tamamen ağlıyordum, insanlar bana bakıp bakıp duruyo ne var amk bok mu var mı bakıyorsunuz? Düşündüğüm şeyle gülmeye başladım hem ağlıyorum hem gülüyorum insanlar deliymişim gibi bakıyor o yüzden gülmeyi bıraktım.

Şuan Seungmin'in yanına gitmek istiyorum çünkü beni en çok teselli edecek kişinin o olduğunu düşünüyorum.

Seungmin'in kapısına gelip tıklattım hemen kapıyı açtı beni öyle ağlayınca görünce bana sarıldı.İçeriye geçtik ve bana ne olduğunu sordu ona anlattım anlattığımdan beri dizlerinde ağlıyorum.
"Hyunjin bebiş bugün bizde kal olur mu?"
"Olur"dedim o da Jeongin'i aradı.Changbin kaba
davranıyormuş ona da gerçekten nası fark etmedi ki aynı Minho gibi o da.Uzun zamandır belli etmeye çalışıyorum sonunda açılmaya yakın o gidip haber sitesinden öğreniyor ve benim aşkımı birkaç hastalıkmış gibi görüyor.Tabi ne de olsa "Ergen" aşkı dimi

(Minho yaptığını çekiceeek😌)
(Ben anlatıyorum👽👽)
Jeongin de yanlarına gidince konuştular daha çok ağladılar.
"Zaten Chan Hoca'dan tık yok hoşlanmıyor kesin benden"dedi Seungmin.
"Hoca fanteziniz mi var amk sizin"dedi Jeongin.
Hepsi buna güldü ve  yatağa gidip yattılar.

(Gece)

Hyunjin karnını tutarak Seungmin'in yanına geldi ve onu uyandırdı.Seungmin ilaç aramaya çalıştı fakat bulamadı.O sırada Jeongin uyandı ve durumu fark edip eczaneye gitti.İlaçları alıp eve geldiğinde Hyunjin köşede acıdan kıvranmış Seungmin de yanında ona su içirmeye çalışıyordu.

(Jeongin tarafından anlatım)
İlaçları hemen Hyunjin'e verdim bir de uyku hapı tabi.
"Offff durumu kötüye gitmez umarım korkuyorum."dedim.Seungmin'de

"Umarım gitmez.O okula gelen çocuklara noldu?"dedi.

" Bizim okuldan olmadıkları için ceza alamamışlar.İşin kötüsü daha yetişkin değil ve okumuyor ceza da alamaz." Dedim.

"Kazuha'yı baştan beri sevmemiştim.Bence o da suçlu ama kanıt yok olmadığı için de arkadaşı da ceza alamaz ya off neyse uyu sende yarın Hyunjin' in durumuna göre gidicem okula"

"Tamam iyi geceleeer" dedim ve yattım.

(Kusura bakmayın bugün 2 bölüm yazamayacağım bir sonraki gün üç bölüm atarım ❤️)

MY LIFE|HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin