24:)

229 26 43
                                    

(Minho tarafından anlatım)

Hyunjin ve Changbin'i ayırıp derse devam etmiştim.Edebildiğim kadar..

Yarın Cumartesi ve ben Hyunjin ile buluşacağım bizimle birlikte Chan ve Seungmin de gelecek aslında herşey planlı,onlara çıkma teklifi edeceğiz.

Pazar da Hyunjin ile birlikte anne ve babasının mezarına gideceğiz.

Bu kadar dalgınlıktan sonra teneffüs zili çalmıştı zaten dersim bitmişti ve bende bitmiştim bu yüzden erken çıkış yaptım okuldan.

Eve gidip yatağa yattım.Nası uyuduğumu hatırlamıyorum bile.

-Ertesi Gün-

Heyecanla yataktan kalktım sanki karne almaya gidiyorum he.

Üstümü giyindim ve kapımın önünde 'YETHER ÇIK ARTIK AYI" diye bağıran Chan'ın yanına gittim.

Birlikte Seungmin'in evine doğru yürüdük geceden Hyunjin'le buluşmuşlar.
Yok canım ne kıskanması..

Hemen selamlaştık ve bildiğimiz bir kafeye doğru yürümeye başladık.Ne yani kafede de çıkma teklifi edilir,edilmez mi?

(Hyunjin tarafından anlatım)

Yuh amına koyim cidden kafeye getirdiler bizi.
Halbuki gece Seungmin'le kesin bize çıkma teklifi edicekler güzel bir yere götürürler diyip utançtan yastığı kemirip yorganı tekmeliyorduk.

Hayır kafeyi de bok götürüyor ıyy valla kedi çişi kokuyor..

Bize bakan ikisine bir bakış atıp masaya oturduk garson geldi "Ne istersiniz efendim".Chan hoca herkes susunca "Kahve" dedi.

Waaaow Kafe'de kahve içicekmişiz vay canına.Garson da garibanım bize bakıp geri Chan'a döndü.Yardım istiyo heralde..

"Eee efendim kahveleriniz nası olsun"
Lütfen adam akıllı birşey söyle ya

"Türk kahvesi 4 tane şekerli"

"Tamamdır"deyip kaçtı garson doğal olarak.

Masaya yayılmış Chan ve Minho'yu görünce kendimi hem kart oynayıp hem kız kesen dayılar gibi hissediyorum.

Daha fazla dayanamadım Seungmin de anlamış olacak ki peşimden geldi.

"Of Minho bizi çağırdığınız yere bakın heleki kahve konusu ayrı mesele"

"Hyunjin bekle tam olarak plan bu değildi daha bitirmedik ama ya"

"Ne planı"

Chan Minho'nun sözünü kesti.

"Biz kafeden sonra sizle sahile inip size çı-"

Minho durdurdu ve Chan'ın ağzına masadaki peçeteden soktu.
Bi korktum şimdi..

"Yani sahile inip konuşuruz diyecekti Chan önce kahve alalım dedik bizde"

"Gidelim o zaman ne bekletiyorsunuz"

"İyiii"

(Yazardan anlatııım👽👽👽)

Dördüde siparişleri iptal edip kafeden çıktılar ve yakınlarındaki sahile doğru yürümeye başladılar.

Hala bir çıkma teklifi bekleyen Seungmin ve Hyunjin'in iyice siniri bozulmuştu.

Sahile ilerledikçe kumların üzerindeki masa ve masanın üzerindeki çiçeklere yaklaştılar.

Chan hemen Hyunjin ile Seungmin'i masaya ittirdi yavaşça ve "Aaaa OMG çiçek bulduuuk baksanıza bi not da var üstünde aaaa kime acabaaaa"

Bağırarak konuşan Chan sustuğunda ikisi de masanın üzerindeki çiçeğe uzandılar.

İkisi de notları okumaya başladı ve şaşkınca birbirlerine bakıyorlardı.

O sırada heyecanlı oldukları için şaşkın olduklarını düşünen Chan ve Minho tekrardan sordular onlara aynı anda

"Benimle çıkar mısın Seungmin"

"Benimle çıksana lan Hyunjin"

Hyunjin odun sevgilisine bakıp çiçekteki notu ona salladı ve konuştu..

"Nedenseee benim notumda benimle çıkmak isteyen bir Chan görüyorum"

Seungmin de Hyunjin'i onayladı.

"Allah'ın işi işte benimkisinde de benimle çıkmak isteyen bir Minho var"dedi.

Minho Hyunjin'in elindeki çiçeği alıp notuna baktı..

'Benimle çıkar mısın'
-Chan-

Gördüğü notla Chan'a baktı.

"SENİN AĞZINA SIÇAYIM NEDEN İKİ ÇİÇEK BUKETİNİN RENGİNİ AYNI ALDIN Kİ KARIŞMIŞLAR"

"Ya yanlışlıkla oldu abartmasak hı ne dersin"

"Ya biz sağdakini Hyunjin'e soldakini Seungmin'e ayarlamıştık, CHAN SENİN YÖNLENDİRMENE SIÇAYIM İKİSİNİ DE TERS TARAFA İTTİRMİŞSİN MAL"

Hyunjin kavgadan zevk aldığı için biraz daha uzamasını istedi.

"Şimdiii ben çıkma teklifini kabul edersem Chan'la mı çıkıcam o zaman ta-"

"SIÇICAM SENİN AĞZINA CHAN GEL BURAYA GELL
GEL KÖPEK"

Eline aldığı sopayla Chan'ın götüne vura vura kovalıyordu.

"YAAA ACIDI VELET BIRAK BENİM PEŞİMİ"

__________

Bölüm bittiii
Oy ve yorum lütfen
1k oldu fic 🥺🤭Wuuuuu🎉🎉🎉
Sağolun ya yerim sizi💋💋

Yavaş yavaş finale yaklaştık😔😔
Birkaç olay yaratıp bitircem(e kaossuz olmaz:)

Öptüm bebişler💋💋💕

MY LIFE|HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin