(Minho tarafından anlatım)
Felix kolumu kanattığı için revire geldik.Felix de ceza yememek ve yalakalık yapmak için revire geldi.Doktor yanıma yaklaşıp
"Köpeklerden uzak durmalısınız umarım köpek kuduz değildir.Sahi nereden geldi bu köpek?"
"16 yaşında kendisi uzun zamandır tanışıyoruz oyuncağını alınca ısırdı işte yabani napalım"
deyip Felix'in döndüm bana gözleriyle küfür ediyor.
"SİKERİM SENİ AMK"
"KES AMK YÜZSÜZÜ"
"NASI ANLADIN BENİ"
"Aylarca uğraştım derste konuştuklarınızı anlamak için malum köpek dili zor biliniyor"
"Tamam çık burdan sövücem,şu doktorda bana bakıyor He ne yani telsiz öpen insan görmediniz mi"
"Evet sıkıntı da o amk görmedik neyse gidiyorum ben velet"
Resmen gözlerimizle bağlantı kurduk sonunda bu salakların dilini anladım.
Felix'le birlikte sınıfa giriyorduk ki kapıdan dana gibi koşarak çıkan Changbin'e gördük.Arkasında
da onu kovalayan okul temizlikçisi vardı.Ne bok yedi acaba..(Ya ben okulda bunlara nasıl sesleniceğimi hala çözemedim amk temizlikçi deyince sanki sana çalışıyormuş gibi oluyor:(( )
"LAN GEL BURAYA YETEEEER OKULDAKİ ÜÇÜNCÜ TURU KOŞUYORUZ."
"AMK DİREKLE GELİYORSUN TABİ KORKARIM"
"YOK DAYANAMIYORUM,CHANGBİN SALAK DİREĞİ SEN GETİRMİŞSİN"
"SİZ ALIN VALLA BELEŞ, BELEŞE HAYIR DENMEZ."
"OLMAZ GEL AL.HAYIR ANLAMIYORUM BUNU NERDEN BULDUN."
"SOKAK DİREĞİ O BİZİMKİLERLE YERİNDEN ALDIK DEVLET NASI FARKETMEDİ AYRICA KOVALAMAYI BIRAKIN.TUVALETİM GELDİ BIRAKICAM ŞİMDİ ŞURAYA."
"Ayy dur tamam,buraya yapma sakın"
"OYY ŞÜKÜR amk kurtulduuum."
deyip yanımıza geldi."Üzüldüm adama herkes enayi Changbin'le bu kadar uğraşmaz"
"Musallat oldu gitmiyor Felix zaten sınıftan osuruk kokusu geliyordu o kadar karmaşanın içinden"
Ahh inanamıyorum ben bunlara görevli de delirdi amk.Evet büyük bir iş başarıcam evet en son gördüğümde bok götüren sınıfıma pardon ahıra kapıyı açıp giriş yaptım ve kapıyı kapadım.
Şükürler olsun temizlikçiler temizlemiş.
Bekle..
AMK
BU BOK KOKUSU NERDEN GELİYOR
👃 ❌=ben
BURUN KEMİĞİM KENDİSİ ÇIKACAK YERİNDEN"Felix girer girmez
"OOUUUU KİM SIÇTI LAN DOĞRUYU SÖYLEYİN."
"Çocuklar görüyor musunuz hepsi yerde tamam
Bir şaşırdım güzel şakaydı hadi kalkın..
LAN KALKSANIZA..""OSURUKTAN ZEHİTLENMİŞ OLABİLİRLER Mİ"
"SAÇMALAMA CHANGBİN O KADAR KÖTÜ DEĞİL"
"HOCAM YALAN HARAMDIIR."
"Bu koku Eski çağlardan günümüze kadar kalmış bir osuruk bence"
"Mantıklıı.Kesin koleksiyonu yapılıyordu bir kutuda,kutuda ağır zehir kokusundan eridi eriyincede işte buraya geldi."
"Tamam artık hak veriyorum çünkü bayılıcam bunlar da bayılmamış zaten kokudan kendilerini kaybetmişler."
Böyle bıraksam Nası olur kurtulurum lan zaten kokudan erir bunların derisi hsjsjdj. Neyse biraz merhametliyim bugün yardım edesin geldi.
"Felix camış gibi yayılacağına yanıma gel camı aç hava gelsin."
Yemin ederim bu koku virüs çıkartır.Kendime gelemiyorum dayak yemiş gibiyim götüme vurdular galiba ayağımı filan hissetmiyorum da uyuştum resmen.
Neyseki camı açıp nefes aldım.
"Amk ilk defa organik götten çıkmış ve havada süzülen bir koku görüyorum." Dedi Changbin.
"Özür dilerim insanlık bu kokuyu azcık sizde koklayın..
Biz yedik bitirdik hala ciğerlerimde hissediyorum panzehir filan var mı hocam"dedi Felix."Olum ben matematikçiyim git diğer hocalarına sor."
"Tamam hocam ne huysuzsunuz.Unutmasan hocam matematikçisiniz ya bir tane çarpsanıza bana"
Yok amk anlamıyorum katkısız mallar,ıslak kalmış kıyafetler sizi..
(JGJFJFJFIG)
Salın lan beniGece gece aşkım için attım💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY LIFE|Hyunho
Fanfiction⚠️ŞUAN DÜZENLİYORUM BÖLÜMLERDEKİ FARKLILIKLARA BAKMAYIN LÜTFEN⚠️ Ama onlar da bilmiyordu ki Hyunjin in kıza veya minho ya kırılmadığına kırıldığı şey ise Minho nun o kız için kullandığı MY LIFE kelimeleriydi.Pişman oldu o öğretmenine aşık olduğu içi...