(Hyunjin tarafından anlatım)
İnanamıyorum ne dedi duyamadım resmen bana"Okulu satın aldım yeni müdür benim ama öğrenciler bilmesin söyleme"dedi.
Aq bu nasıl bu kadar sakin.Nasıl lan nasıl.İnanmıyorum dedim bana belgeleri gösterdi.
"Madem alıcaktın neden bu kadar bekledin"
"Azıcık tehdit etmek istedim sürünsün pislik adam"
"Benim için mi aldın amk değer miyim lan ay pardon hocam ağzımdan sıçtım az önce"
Dediğimle birlikte gülmeye başladı.Ay oturup 1 yıl izlerim bunu.2 yılda olur lan aslında
Yok amk ben üşengeç insanım o yüzden nah izlerim zaten uyurum ben ayı gibi 1 yıl izlemişim salın beni."Değersin"
"Neye"
"Okulu satın almak için değersin diyorum"
"Ooowww ilk yalanı duydum şuan bak bak inandım bak bak hoppa al sana"
"Hocanım ben senin saygılı ol enayi"
"He o yüzden bulduğun her fırsatta bebeğim diyorsun.Kimin hocası öğrencisine bebeğim der.Umut verme boşuna"
"Umut vermiyorum uyduruyorsun"
"Bak inandım bak inandım hoppa
Nası şaaak diye ses çıktı ama öğren gel hocaaa""Hocanım senin lan yüzsüz nah fantezin mi var anlamadım AL LAN NAH SANA AL AMK"
Evet ciddi anlamda nah çekti hocaya nah çektirttim hep yapmak istemişimdir.Afferim bana.
"Lan yer oynadı o nasıl nah hocam bana da öğretin ya valla gıkım çıkmaz derste,bana da öğret amk"
"Olmaaaz"
"BANA DA ÖĞRET"
"BANA DA ÖĞRET"
"BANA DA ÖĞRET""Tamam öğretirim affettin mi beni"
"Sizinkine o kadar ihtiyacım yok aslında benim nahım da güçlü bir kere"
"Sorduğum sorunun cevabı bu değil affettin mi beni"
"Hee onu mu diyorsun ona da nah"
Dediğim şeyden sonra hemen kaçtım kapıyı kapatır kapatmaz terlik attı.Terliği nerden aldı buu terlik atan anneler gibi hayır nereden çıktığı da belli olmuyor.Korkutucu.
Minho hocayı beklesem mi acaba NO NO HARAM HARAM.Evet böyle dedim ama bekledim onu valla saf temiz enayiyim lan.
(HJJGJKFYOOJHDUOHKGLGG ben gece yazınca böyle oluyorum amk GGDOJFFGŞDID)
Minho'yla birlikte sınıfa girdik girdiğimizde sınıf ahır gibiydi amk böyle bir dağıtma yok.Öğretmen masasının üstüne sıra koymuşlar ve nerden olduğunu bilmediğim bir direği üstüne yapıştırmışlar Jisung da direk de dans ediyor.
"Ay amk benide bekleyin Jisung yer aç lan ayı bende döncem direkte"
(YouTube da gördüğüm bir videodan aldım saç rengini kapamaya çalışıyordu HFTHDYIKFUJF)
İman 📿(Minho tarafından anlatım)
Hyunjin ile daha iyi gibiydik.O kadar kör ki amk onunla konuşurken konuştuklarımızı Chan'a anlattım.
(Bok iyisiniz daha dur lan bekle amk görersin sen aşık olana kadar musallatım salmam valla)Mutluydum sınıfı görene kadar.Bok götürüyor sınıfı birde Hyunjin'de nerden geldiğini bilmediğim direkle dans etmeye başladı Jisung'la.
"YETEER"dedim.Aslında sadece Hyunjin ve ben olsak o direkle dans etse tamamda lan LAN ben ne diyorum böyle SUS MİNHO SUS.
Hemen yanlarına gidip aldım onları salaklar ay bayılıcam amk yardım help me diyorum içimden.Bu sınıfı temizlemek işin kötü yanı neyseki Chan yakarışlarımı duydu ve geldi.
"WAAAAW sevdim direk boşmuş hadi çocuklar gelin direğe beni izleyiiiin"
"Benim ne günahım vardı arada kaynicam ya hey Chan"
Böyle diyince cevap vermiyor bekle lan mal dersem kesin bakar.
"LAN MAL"
"Efendim enayiiiii"
Dedim mal deyince bakar diye yok ben toptan bunların ağzına sıçıcam
"OOOO hojam çok iyisiniz"(yeji)
"Minho hoca da gelsiiin WUUUUUUU"(Yeonjun)
"Ben de gelim mi Yeonjuuuhn"(Beomgyu)
"Kimeee"(Yeonjun)
"Sanaaaa"(Beomgyu)
"Oluuuur"(Yeonjun)
"Evet disipline gitmek için GÖTÜNÜ YIRTAN
ÖĞRENCİLERİM ve bu yaptığı öğrenilse ceza alacak olan MAL CHAN hemen durun yoksa okulun müdürü olarak kötü olacak"Tüm sınıf(Hyunjin ve Chan dışında)
"NEEEE!!!" diye bağırdı.. SıçışBitti yeni bölümü sabah yazarım bu bölümü de sabah atarım büyük ihtimal.Ay ben gece yazıcamm galiba çok eğlenceli gece yazmaak HIUGGYOkKHHHGUF neyse öpüldünüz muah 💋💅💅👽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY LIFE|Hyunho
Fanfiction⚠️ŞUAN DÜZENLİYORUM BÖLÜMLERDEKİ FARKLILIKLARA BAKMAYIN LÜTFEN⚠️ Ama onlar da bilmiyordu ki Hyunjin in kıza veya minho ya kırılmadığına kırıldığı şey ise Minho nun o kız için kullandığı MY LIFE kelimeleriydi.Pişman oldu o öğretmenine aşık olduğu içi...