Pissst madem okuyorsun yorum yaaaz neyse bu bölüm ekşınlı başlıyooo FJŞFHPFPK
İyi okumalaaaaarChangbin-Jeongin
Changbin:
Jeongin bir sorun mu varJeongin:
Ahh yeni mi anladın
Evet,VAR VE SORUN SENSİN
Ya sana seni sevdiğimi söyledim
İnanmadın her sarhoş olduğumda söylüyorum
İnanmıyorsun birde o sarhoş halimle diyorumki
"Bunları sarhoş olduğum için değil gerçekten
böyle hissettiğim için söylüyorum"
Aldığım şey ise koca bir hiç
Ben artık yoruldum bunu söyledikten
Sonra da inanmazsın heralde:)
Ne de olsa ben neyim ki sadece bir oyuncak
Ya Hyunjin sana söyledi yine inanmadın-GÖRÜLDÜ-(19.18)
Jeongin:
Ama asıl bana koyan şey
Ne biliyor musun
Sevip sevmemen değil de
Aşkımı bilmene rağmen görmezden gelmen
:)))Jeongin Çevrimdışı
Changbin:
Jeongin bekle lütfen
-İletildi-(19.20)Özür dilerim
-İletildi-(19.21)İşe yaramaz ama olsun özür dilerim
-İletildi-(19.21)Duygularını görmezden geldim
-İletildi-(19.23)Çok özür dilerim Jeongin lütfen..
-İletildi-(19.23)(Jeongin tarafından anlatım)
Ağlayarak Jisung'un evine gidiyorum çünkü
Seungmin evde yok.Jisung'un kapısının önündeyim zile bastım ve hemen açıldı açılır açılmaz Jisung'a sarıldım olanları anlattım bana sarıldı,duygularımı hiçe saymadı.
Vay be amk iyi hissettiriyormuş duygularına önem verilmesi.Saat on oldu ve Jisung'la birlikte yatağa yattık.Çok kıpırdandım uyumadığımı anladı mı acaba
"Uyu lan velet daha sabah kalkıp makyaj yapçam sana forman yanında mı"
"Hayır değil"
"Tmm yarın serbest gidiyoruz lan"
"Hocalar da ağzımıza sıçsın kolay yöntem dimi"
"Şey deriz bizim Şerafettin abi doğum yaptı da onu kutlamaya gittik sonra da hastanedeki kuşlar okul üstümüze yaptı Allah'ın işine bak sen sonrada napalım işte üstümüzü değiştirip geldik"
"Şerafettin kim amk ayrıca erkek nasıl doğum yapı-
"Şşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş-
"Amk susturacaksan sustur işetmeye mi çalışıyorsun anlamadım"
"Gerilimi bozdun gerizekalı ne güzel altına yapsaydın herkese denerdim ben bunu"
"Çarşaf ıslanırdı o zaman mal"
"Doğru git lan yanımdan götü boklu"
"İşersem işerim boku neden kattın işin içine"
"Off neyse uyu art- hey nereye gidiyorsun?"
"Tuvalete amk"
"LHFJŞFTSTIBL işe yaradı amk"
SABAH
(Hyunjin tarafından anlatım)
" Kalk lan ayı"
diyen anneannemin sözleriyle güne mükemmel başladım zaten sınav var moralimi sömürdüler.Kalktım ve kendime kahve yapıp çıktım.Sınava çalıştım ama Nası bir çalışma acabaa.
Sınıfa geldim ama çıkmam bir oldu ilk derste de sınava almazsın.
Sınav kağıdına baktım
Bana bakıyor
Ona bakıyorum
Yüzsüz gibi hala bakıyorNeyse 50 sorudan 8 tanesini çözdüm.50 soru az amk bana 100 soru verin 1 tanesini bile çözmeden üşenip sınav kağıdını geri veririm.
Sınıfa gittim Jeongin'le olanları konuştuk Changbin bakmadığını sanıyor ama baktığı o kadar belli ki saf enayi.
İkinci derse girdik Minho hocanındı.Sınav notumuzda okuyacaktı.Ooo katliam yaşanılan sınıfta notum yüzünden amk.
"Eveet hiç beklemeeeden herkesin merak ettiği şey Hyunjin'in notunu söylüyorum"
Minho hoca duygulandı amk bize bakıp
"16 almış sonunda 7 üstü bir not amk seni bekliyordu tüm sınıf Hyunjin gel velet alnından öpücem seni"
Ayy dudaktan olsaydı iyiydi neyse buna da razıyız.
Yanına gittim ve sordum
"Öpmicek misiniz geri gidiyorum beeen"Zaten tüm sınıf hatta okul aşık olduğumu biliyor o yüzden umurumda değil.
O sırada Kazuha dışında herkes "ÖP ÖP" diye bağırmıştı.Ayol varoşlar susun öpmese ben öpücem zaten ya ben ya o.
Minho hoca yaklaşıp alnımdan öptü ve biraz bekledi.
"Eveet bücür Hyunjin'i de tebrik ettiğimize göre derse baş- Jisung ve Jeongin neden formanızı giymediniz.
Ne bok bulucaklar acaba bahane olarak diye düşünürken Jisung konuşmaya başladı şükür bugün de reziliz:)
"Hojam şimdi bizim bir yakınımız Şerafettin amca doğum yapıyordu e bizde napalım gittik sonra hastanede de kuşlar olmasın mı üstümüze yani okulll formalarımıza yapmasınlar mı Allah'ın işine bak eeeh biz iki garibanda napalım normal kıyafet giydik."
"Kaç kişi inandı bu salakların anlattığı hikayeye"
Yugyeom ve Kazuha dışında herkes parmak kaldırınca hoca iç çekti ve
"Bu seferlik görmemiş gibi yapıyorum birdahakine dikkat edin He kuşlara da söyleyin sıçmasınlar bidaha size tamam mı"
dedi ve kalan gün de aynı geçti Minho hocanın Chan hocanın peşinden odunla koşup "GEL SANA BUNU BİR SOKİM" diyerek dolaşması dışında.
FKKFKGKRJGJGKGNeyse öptüm aşklar muah💋💋❤️👽💅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY LIFE|Hyunho
Fanfiction⚠️ŞUAN DÜZENLİYORUM BÖLÜMLERDEKİ FARKLILIKLARA BAKMAYIN LÜTFEN⚠️ Ama onlar da bilmiyordu ki Hyunjin in kıza veya minho ya kırılmadığına kırıldığı şey ise Minho nun o kız için kullandığı MY LIFE kelimeleriydi.Pişman oldu o öğretmenine aşık olduğu içi...