Akşam Jisung Ve Felix gelmişti uzun süredir içinde sakladıklarını söylemişlerdi .Saat 12.00 gibi Felix ve Jisung Hyunjin 'in yanından ayrıldı.Onlar gittikten sonra yatmaya giden Hyunjin'in karnı ağrıyordu.Yarın da matematikten sınavları vardı eğer karın ağrısı böyle devam ederse istediği sonucu alamazdı.Jisung larla birlikte sınava çalışmıştı.Her ne kadar karın ağrısı çok olsada uyuma isteği daha baskındı birkaç gündür kendini çok yoruyordu ve yorgunluğundan dolayı uykuya daldı.
(Ya ama bu çook tatlııı👽)~~~~~~
(Ertesi Sabah)Yataktan kalkan Hyunjin karnına giren ağrıyla yere eğilir ve mutfağa gidip ağrıkesici alır ama etki etmediğini farkeder.Yinede çalıştığı sınava girmek istiyordu ki eğer bu matematikse ve derse minho hoca giriyorsa karın ağrısı umrunda bile olmazdı.Okul üniformalarını giymiş ve yavaşça yürüyerek gitmişti.İlk iki dersi İngilizce 'ydi. Hyunjin sınıfa girdiğinde yavaşça sırasına yaklaştı ve karnının ağrısına dayanamadan hızla oturdu.Bunu gören Jeongin ve Changbin ona nasıl olduğunu ve revire gitmek isteyip istemediğini sordular. Revire gidecekti ama sınavdan sonra ve sınav 3. Ders o zamana kadar beklemesi lazımdı.Her zaman olduğu gibi dersler başlamadan önce Minho rehberlik yaptığı sınıfını ziyarete gelirdi ama bu sefer Hyunjin enerjisini kaybetmiş ve hasta gibiydi.Hemen ateşine baktı ve yüksek olduğunu söyledi.Minho Hyunjin 'e "hasta halinle neden okula geldin ?" dedi.
"Sizin sınavınıza çalışmıştım ve iyi not almak istedim." "Sınavı sonradan da olabilirdin keşke mesaj atsaydın .""Hocam karnım çok ağrıyor ağrı kesici aldım ama etki etmedi." Minho hoca o sırada kapıdan giren Görsel hocasına selam vermiş ve Hyunjin 'i revire götüreceğini söylemişti.
Minho hocanın sabahları her zaman ilk dersi boş olurdu gerçekten bu konuda şanslıydı.Daha fazla oyalanmadan Hyunjin'in sırasına gidip onu kucağına almıştı.
"Gel bakalım seni bebek"
Hyunjin daha da kötüleşirken Minho hoca revirin kapısına geldi ve kucağında küçücük kalan bedenin yanağını sıktı ve revire girdi.Doktor Hyunjin'e birkaç ilaç ve az miktarda onu iyileştirecek bir serum verdi ve yatağa yasladı.Bu sırada Minho da Hyunjin'i izliyordu.İçinden daha 16 yaşında olmasına rağmen ne kadar yakışıklı olduğunu düşünüyordu. Bu sırada serum da bitmek üzereyken teneffüs zili çaldı.O sırada merdivenlerden inen öküz sürülerinin sesi geldi.Ama tüm sesler revire doğru geliyordu. En sonunda bu 10/B sınıfı kapıda belirdi tabi Yugyeom hariç.Hepsi merakla Hyunjin'e bakıyorlardı.
İyi olduğunu anladıktan sonrada bakıyolardı.
"Lan bok mu var bakıyorsunuz hala"dedi Hyunjin.Diğerleri dediği şeyden dolayı gülmeye başlamıştı hatta Jisung Yeonjun'a ve Momo'ya vurarak gülüyordu.
"Oydun kolumu amk sağol"dedi Yeonjun.Ardından Momo da söylendi
"Aw musallat oldu gitmiyor sülük gibi kaldı birde sürekli aynı yere vuruyo , lan kopart kolumu daha iyi" dedi ve ders zili çaldığı için sınıfa gittiler. Doktor da Minho hocaya "Eve gitsin ve dinlensin" dedi.Minho hoca yine beni kucağına aldı ve kalbim yine hızla atmaya başladı.Evet bu bölüm de bitti lütfen oy vermeyin ama yorum yazın fikirleriniz önemsiyorum
Muah 💋 öptüm 💅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY LIFE|Hyunho
Fanfiction⚠️ŞUAN DÜZENLİYORUM BÖLÜMLERDEKİ FARKLILIKLARA BAKMAYIN LÜTFEN⚠️ Ama onlar da bilmiyordu ki Hyunjin in kıza veya minho ya kırılmadığına kırıldığı şey ise Minho nun o kız için kullandığı MY LIFE kelimeleriydi.Pişman oldu o öğretmenine aşık olduğu içi...