7:)

432 37 32
                                    

(Kazuha tarafından anlatım)
Zaten hoca beni iyice bozmuştu birde şu salakla uğraşıyordum .Aslında hoca çok yakışıklı ama bu çocuk ismi Hyunjin di galiba onu daha çok beğendim.Şimdi de sınıfına laf edip çıktı.Bunu söylerken çok güzeldi eğer beni sevmezse aile hayatını koz olarak kullanabilirimmm.Hyunjin dersin yarısında girdi ve sırasına oturdu off iyice yandım ben buna benim olsun istiyorum.Ardından Minho hoca Hyunjin'i takmadan derse devam etti yaklaşık 20 dakika sonra da zil çaldı zaten şimdi gelecekteki sevgilimin yanına gidiyorum.

(Hyunjin tarafından anlatım)
Şu mal neden bana bakıp gülüyor ve yanıma geliyor bilen var mı,çünkü ben bilmiyorum.Neyse umrumda değildi daha Minho hoca sınıftan çıkmamıştı diğerleriyle konuşuyordu.
"Hyunjin merhaba napıyorsun" dedi ve sarıldı yılan bende ittim onu ama çoktan gözler bizde buluşmuştu.Minho hocada sinirle Kazuha'ya bakıyordu,hayır Hyunjin umutlanmamalısın olmaz,uzun zaman oldu bunları aşalı hala neden kalbin böyle atıyor.ATMASANA!!!
Kızın arkasından telefonuyla sarılırken fotoğrafımızı çeken başka bir kız vardı ama bunu çok takmadım ve Kazuha'nın yanından gidip arkadaşlarımla kantine indim olacaklardan habersizce
...
Bir sonraki ders bitince teneffüste basketbol takımıyla aşağı indim.Takımımda sadece Jisung vardı yakınım.Biz oynarken arkadan birisi bağırmıştı.
"NEREDE BU HYUNJİN P*Ç i"
N'oluyo lan ardından gelen bir grup soytarı çetenin arkasından Kazuha ve sarılırken fotoğrafımı çeken kız vardı ve galiba yavaş yavaş anlamıştım.Çete nasıl okula girdi bilmiyorum ama 30 kişiler ve ben tekim yani Jisung da var.

(Kazuhanın arkadaşının anlatımı)
Evet Kazuha nın sevgilisine aşığım ama napabşlirim seviyorum bende çok bu yüzden Kazuha Hyunjin'e sarıldığında fotoğraf öektim ve benim yıllarca sevdiğim ama sadece 1 ayda onunla sevgili olan çocuğa attım fotoğrafı.

Kazuha nın arkadaşı:
Fotoğraf-
Adı Hyunjin ve Kazuha kendi
İsteğiyle ona sarıldı seni aldatıyor

Kazuha nın sevgilisi:
Kazuham yapmaz kesinlikle o yavşak
p*ç birşey yapmıştır ona
Geliyorum hemen

K nin arkadaşı:
Kazuham mı|
Tamam

(Ben anlatıyorummmm👽)
İnsanlar sevgisinden dolayı böyle saçmalıklar yapıyor.Hyunjin'in yanına gelen çete ona bulaşmaya başlamıştı bile Jisung ile birlikte 10 kişiyi dövdüler ama kalan 20 kişi onları tuttu ve onların kaçmasına izin vermedi ve okuldakiler basketbol sahasını etrafındaydı ama hiç kimse yardım etmiyordu.Ardından Kazuha'nın sevgilisi konuştu.
"Sen nasıl benim sevgilime sarılırsın orospu p*ç seni yaşatmicam"dedi ve çakısını çıkardı Hyunjin de ona
"Sevgilin gelip bana sarıldı ayrıca sen sevgilin dediğin yılanın ne boklar yediğini nerden biliyorsun?"
Hyunjin'in karnına tekme attı ve saçını çekti.
"Onunla böyle konuşma PİS UCUBE hem baya baya sen sarılmışsın göt bak şu fotoğrafa" deyip Hyunjin'e gösterdi.Tabi Kazuha da fotoğrafı yanındaki arkadaşının attığını görünce onu itti ve küçük bir kavga edip yine Hyunjin'e döndüler.Ardından Kazuha bana bakıp
"Sevgiliiim bana kendisi sarıldııı ama ben istemediiim yiaa bana zorlaaa sarıldıığ" dedi.Hyunjin de içinden ne oluyor bu s*kt*ğimin yerinde.Aslında anlamıştı nolduğunu yılan kazuha ve onu yalan yanlış bir şekilde ifşa eden arkadaşı ve oldukça salak Olan aldatıldığını bile anlamayan Kazuhanın sevgilisi

MY LIFE|HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin