"Biti ću ti pratnja na svadbi!", riječi su koje ni u najluđim snovima nisam mogla da zamislim, a vjerujte, imam bujnu maštu.
Zagledana u šalicu kave na stolu, zaškiljila sam na jedno oko, u pokušaju da pronađem štetne materije koje plutaju kroz kavu. No, džabe.
Od kad sam saznala da slijedi preseljenje u Španjolsku, da se moja majka udaje za nekog meni potpunog stranca, meni se život uništio. Ipak, ako je već krenuo niz brdo, nek i ide tako. Tražim si pratnju za tu prokletu svadbu. Ne želim da se dosađujem tamo sama. Iako ovdje nikog ne znam, neće biti lako naći I prijatelja kamoli tu prokletu pratnju.
"Evo ja ću, nije mi problem!", začuo se ponovno muški glas, pričao je tečno na španjolskom jeziku. Podignem pogled i ispred sebe vidim ne baš tako visokog dečka u ranim dvadesetim godinama.
"A tko si ti i otkud znaš da tražim pratnju za svadbu svoje majke?!", upitam ga, na škripavom španjolskom.
"Ja sam Alex, a ti si Talia, siguran sam!", sjedne preko puta mene i počne da se smješka.
"Otkud ti znaš moje ime i jos mi nisi dao odgovor na moja prethodna pitanja! Tko si ti i zašto si uporan da budeš moja pratnja na svadbi...?", uporna sam da doznam tko je ovaj misteriozni dečko.
"Dečko...!?", mahnula sam rukom tik ispred njegovih očiju kako bi progovorio napokon, bilo što.
"Rekao sam, ja sam Alex, a tebi znam ime jer mi otac priča o tebi.", rekao je. Ta izjava me totalno zbunila.
"Tko ti je otac?", podignem obrvu u znak pitanja. Uzdahnuo je prije nego je ista rekao.
"Moj otac i tvoja majka su budući supružnici. Tako da seko, nek nam je sretno!", podigne ruku u zrak i pozove konobara.
"Meni donesi čašu crvenog vina, a djevojci što god da pije...", poručio nam je pića. Zašto meni majka nikad nije rekla da ću da imam polubrata kad se uda ponovno. Ma kako god, ovaj dečko je samo tako naporan i iritantan. Riječi moram da izvlačim kliještima iz usta.
Vrijeme je za novu avanturu. Ovaj put su tu Alex Vigo i njegova sestrica Talia, koja je inače iz Londona. Slabo priča španski, ali stariji brat je tu da pomogne. U kakve neprilike će da upadnu njih dvoje i kako će Talia da se snađe u novom okruženju?
YOU ARE READING
•POTPUNI STRANCI•
Fanfiction-zauvijek ostati ćemo stranci, nikad neću saznati pravu istinu o tebi!