17. dio

38 3 3
                                    

"Što ti je odjednom? Alex, stani!", vikala sam iz sveg glasa dok sam išla za njim niz stepenice. Na spratu iznad su stajale Anna koja nije mogla da vjeruje što gleda, i Inna za koju ne znam više šta bih rekla. Alex me iznenađuje svakim novim potezom. Tko zna što je sljedeće spreman da učini.

"Razgovarali smo o ovome, Alex! Stani čovječe!", potrčala sam za njim I primila ga za ruku. Okrenuo se ka meni. Podigao je ruke u vis u znak obrane.

"To što si jači pol, ne znači da ti daje za pravo da radiš ovo sopstvenom djetetu. Odbacuješ ga, Alex.", počnem ubrzano da dišem. Jedva zadržim suze da ne krenu da teku niz obraze.

Primio me je za ruku kojom sam ja njega do prije tren držala i povukao u zagrljaj. Obmotao je svoje ruke oko mog struka.

"Oprosti, morao sam, Talia.", rekao je tiho. Odmahnula sam glavom pokušavši da se izvučem iz zagrljaja. Nije dopustio.

"To dijete nije moje.", kako je tako siguran.

"Vidjet ćeš da će tako da se ispostavi nakon DNK analize kad se rodi.", uporan je.

"A što ako je ipak tvoje? Što onda?", upitam ga. No, kao odgovor dobijem poljubac u usta.

"Nemoguće, Alex jeste idiot ali taj isti idiot pazi šta radi, nema sile da je ijedna ostala trudna poslije seksa sa mnom.", pogledam ga u čudu. Nevjerojatno je koliko ovaj dečko ima samopouzdanja u sebe. Koliko stvari ja još ne znam o njemu?

"Vjeruješ mi sad?", nasmiješio mi se kratko. Osmijeh je nestao kad nisam uzvratila osmijehom.

"Ne.", kratko i jasno.

"Šta ne, Talia?", nije očekivao to.

"Možeš kako da mi kažeš šta još nisi rekao o sebi, čisto da me ne iznenadiš. Molim te.", gledao me je bez riječi.

"Tako sam i mislila.", prošla sam pored njega. Krenila sam ka sobi, uz stepenice, ne osvrćući se ka njemu. Mislila sam da smo riješili neke stvari, ali on od prošlosti nikad neće pobjeći. Takav je i to je to.

Nakon doručka koji je zakasnio, Anna i ja smo izašle ispred, kod bazena. Dok se ona kupala, ja sam čitala nešto na telefonu, sjedeći pored bazena.

"Ajde, pusti taj mobitel, Taliaa!", vikala mi je Anna.

"Nisam raspoložena!", spustim mobitel dalje od dodira s vodom. Uzela sam čašu s pićem i uzela gutljaj. Anna mi priđe i povuče me za sobom u bazen.

"ANNA!", vrisnem jer mi voda uđe u usta.

"Idiote! Umalo me ne uguši!", nervira me i ona sad.

"Ajdeee sestro, oraspoloži se. Došla sam da se družimo, a ne da se gledamo i plačemo zbog koga? Zbog dečkiju.", Anna kad me tješi.

"Daj, molim te.", izađem i sjednem na ivicu bazena.

"Ja njega volim, on ne kapira.", slegnem ramenima.

"Ne bih rekla.", uzme i ona gutljaj pića i pogleda me.

"Voli i on tebe!", pokaže očima negdje od iza mene. Okrenula sam se I vidjela Alexa kako razgovara sa Innom. Ustala sam, uzela peškir, umotala sam se u isti peskir i otišla do njih.

"Čim mi doneseš vidljiv dokaz da si trudna, da je dijete moje, onda ću prestati da divljam.", rekao joj je bijesan Alex. Donekle ga i kapiram.

"Što se desava?", čim sam prišla pitala sam ih.

"Gaduro!'', rekla mi je Inna cijedeći tu riječ kroz zube koje ću da joj polomim.

"Gadura mi kaze!", kažem si u bradu, bacajući pogled ka Alexu kom dam znak da odgovori na postavljeno pitanje.

•POTPUNI STRANCI•Where stories live. Discover now