"Hvala vam, hvala jer ste došli.", gledala sam majku sa kiselim osmijehom na licu i slušala kako se zahvaljuje svim gostima koji su došli. 99% tih ljudi ne poznaje, a taj 1% koje zna sam ja, taj čovjek za kog se udala i Alex.
Napokon su otišli i posljednji gosti. Već je skoro četiri sata ujutro. Alex je cijelu noć sjedio u svom kutu i ispijao pića. Ako sam i dvije riječi s njim noćas progovorila, ubijte me. Nekako mi je odbojan, iako je presladak na oko. No, džabe mu sva ljepota kad je idiot.
"Stari, idem ja u Madrid.", napokon se pomjerio iz svog čoška i prošetao se.
"Kamo sad?", pitao ga je njegov otac čije je ime Diego.
"U Madrid.", ponovio je.
"Nema šanse. Diana i ja smo već ujutro na putu za Pariz.", pokušao je Diego da ga nagovori da ostane u Barceloni.
"Kakve ja veze imam s tim?", pitao ga je Alex.
"Alex, sine, tvoj tata želi da kaže da ne bismo da ostavimo Taliu samu ovdje. Nova je sredina i sve za nju...", umiješala se i moja majka.
"Povedite ju onda sa sobom. Beba mala...", okrenuo je očima gledajući ka meni. Primijetila sam da ga je Diego pogledao poprijeko dajući mu doznanja da se ne sprda s njim.
"Okej, ostacu u gradu!", puhnuo je uzimajući ključeve od auta.
"Povedi sestru sa sobom doma!", dobacio mu je opet Diego prije nego je izašao iz dvorane. Alex puhne te klimne glavom potvrdno, svakako. Protiv svoje volje sam uzela torbicu sa stola i krenula za Alexom.
"Nadam se da si starija od 15 ili idi na sjedište pozadi!", doslovno mi se ruga.
"Ne seri, Alex. Naravno da imam više od 15 godina!", povučem vrata i uđem na suvozačevo mjesto.
"Pitao sam jer se sa mnom druže samo punoljetne cure, a gratis mi nisi rekla koliko imaš godina. Pa...?", pogledao me je pa startovao auto. Vezala sam pojas i pogledala na sat. Pokazivao je točno 4.15 ujutro. Još malo pa sviće zora. Uopste ne osjećam potrebu da spavam, a umor skroz malo.
"I..?", upitao me je.
"Što oćeš?", odgovorim pitanjem na pitanje.
"Godine?", opet prokleto pitanje za godine.
"Imam 16 godina.", kažem ozbiljno. Pogledao me je iznenađeno.
"What the.. ozbiljna si...?", bas se iznenadio.
"Kad sam pitao da li imaš više od 15, nisam mislio baš na 16 godina!", vozio je povremeno gledajući ka meni. Opalila sam se smijati i to glasno. Pogledao me je opet.
"Zar izgledam kao neko ko ima 16 godina?", smijala sam se bez prestanka.
"Ludačo jedna, ne zajebavaj me!", opasan je.
"Daj zar je bitno imam li 16 ili 20, molim te? I tko su uopste te djevojke koje se druže s tobom kad su ograničene godinama?", pitala sam nerazmišljajući.
"To su najbolje ribe u cijeloj Španjolskoj, vjeruj.", rekao je doslovno ponosno. Da mi je vidjeti te drolje samo.
"Oces da idemo negdje na after?", pitao me je kad je shvatio da sam se zamislila u momentu.
"Am.. ne, idemo doma, spava mi se!", promijenila sam opet raspoloženje.
"Važi, važi.", rekao je. Uskoro smo došli na lokaciju gdje od ovog momenta živim.
"Proći ću s tobom po kući da ti pokažem sobu, jer posluga trenutno nije tu, prekasno je.", sam se ponudio da pokaže sobu.
S polja kuća izgleda poput dvorca iz bajki, a iznutra još veće i jos bolje. Za oko su mi odmah zapale fotografije na kojima je, pretpostavljam, Alex kad je bio mali. Bez ijedne riječi sam išla za njim, dok je on nervozno vrtio ključeve među prstima.
"Ovdje ti je soba.", otvorio je vrata sobe i upalio svjetla u njoj. Moj batler ti je prebacio danas stvari tu, pa ih samo rasporedi po ormanu ili kako god..", pričao je kao da ne znam šta treba da uradim.
"Ja sad odoh u svoju sobu, preko puta je.", namignuo mi je odlazeći iz sobe. Zalupio je vratima na izlasku. Naslonila sam se na vrata sobe i pogledala u plafon. Ovaj dečko nije sav svoj. Moram da se potrudim i jos bolje da ga upoznam. Ustvari, do sad ga uopste nisam upoznala.
Alex p.o.v
"Saznao sam ime one djevojke i jos neke detalje vezane za nju.", s vrata u sobu mi je Alejandro počeo pričati.
"Zove se Inna, iz Bugarske je došla na odmor u Madrid.", nisam mu dao dozvolu da priča.
"Ne zanima me!", viknuo sam naglo okrećući se ka njemu.
"Ne zanima me ta prokleta drolja, ma ko je niti sta je!", iznervirano sam se uhvatio za glavu i počeo ubrzano i duboko da dišem.
"Izvini Alex, naredba je bila da sazn...", krenuo je da kaže.
"Znam, oprosti.", ispričao sam mu se.
"Burno sam reagovao, ne znam što mi je bilo odjednom.", pravdao sam se.
"Možda zbog neke druge ženske?", rekao je bacajući me u razmišljanje.
Iskren da budem, s kojom god curom sam spavao do sad, niti jedna nije u meni probudila "Ono nešto". Osim ove posljednje crnke za koju sam se raspitivao. No, moja luda glava me sprječava u namjeri da se iskreno zaljubim u ijednu curu koja šeta ovom zemljom.
"Oprosti, Alejandro.. ajde.. ajde si uzmi danas slobodno.. mene pusti na miru da se odmorim od svega.", zamolio sam ga da ode od mene. To i učini.
Samo minut nakon što je on izašao iz moje sobe, odlučio sam i ja da odem da se prošetam po vrtu ispred kuće. Usput ću malo da se rashladim u bazenu ispred.
Izlazeći iz sobe, nekog sam zakačio vratima. Prva mi je kroz glavu prošla kućna pomoćnica, ali kad sam bolje pogledao iza vrata, tu je bila Talia.
"DEBILU!", viknula je na mene bacajući sve stvari po podu.
"Nije bilo namijerno.", kažem joj.
"Ma daj...", sagne se na pod kako bi pokupila one stvari koje je bacila prije par trenutaka.
"Gdje si ti uopste krenula?", uhvatim je za ruku prije nego ode. Pogledi nam se susretnu na sredini.
"Na Mjesec, ideš i ti sa mnom?", drska je.
"Pa kladimo se da ne znaš ni izaći iz ove kuće, kamoli se prošetati gradom.", namijerno joj se narugam.
"Ma daj... onda me ti nauči i prošetaj se sa mnom gradom.", provocira, ali pristajem.
"Sacekaj samo da se obučem za izlazak van.", kažem vraćajući se natrag u sobu.
Talia p.o.v
"Gdje me vodiš?", pitam ga čim vežem pojas a on startuje auto.
"Jao, pa tebe da odvedem u Madrid, nećeš imati pojma...", počeo je ponovno da me sprda. Prekrižila sam ruke i puhnula.
"Da se ja ipak vratim i nastavim kupati u bazenu ovdje? Što misliš?", ponovno sam drska, al i on je bezobrazan.
"Slobodno, princezo. Svakako ništa ne gubim jer sam svakako odavno trebao biti u Madridu. A nisam...", uzeo je ključ iz auta pa napustio isti. Mrzim ovog razmaženka Alexa. Izašla sam iz auta odmah za njim, a onda odjurila u svoju sobu.
Povremeno sam gledala kroz prozor sobe, hladeći se ispod klima uređaja jer mi nije padalo na pamet izaći na bazen jer je on tu. Kupao se već skoro dva sata, a onda je došao neki crni džip. Iz njega su izašla dva momka njegovih godina, a onda se i on udostojio izaći iz vode. Koliko je samo savršen ovaj moj polubrat. Mrzim ga.
Došlo je vrijeme i za prvu svađicu... što mislite tko su momci koji su došli kod Alexa u goste?
Vote and comment?
YOU ARE READING
•POTPUNI STRANCI•
Fanfiction-zauvijek ostati ćemo stranci, nikad neću saznati pravu istinu o tebi!