Evet canlar yeni bölümle karşınızdayım.
Oy ve yorumları bekliyorum 🤗
Hepinize iyi okumalar😘
******
Yazardan:
İlkay ve Cem gecenin tadını çıkarıyorlardı.
İçki içmem diyen İlkay çoktan kafayı bulmuştu bile.
Ceminde ondan farkı yoktu.İki arkadaşta kendini kaybetmiş bir şekilde pistte çıkmış dans ediyorlardı.
Cem daha çok kızlara yanaşıp dans ederken İlkay kendi halinde dans ediyordu.İlkay üzerindeki gözlerden habersiz gülerek eğleniyordu.
Kız gibi güzel bir fiziği olduğu için çoğu erkeğin ilgisini çekiyordu.Şu anda bile çoğu erkeğin radarına girmişti.
Birden beline dolanan elle irkilmişti.
Kim olduğunu anlamak için baktığında tanımadığı bir adamın beline dokunduğunu farkettmişti."Na-pıyor-sun kimsin sen?"
"Selam güzellik. O kadar güzel dans ediyordun ki dayanamadım. Eşlik etmeye geldim."
"Bırak beni. İst-emi-yorum."
İlkay ne kadar adamın elinden kurtulmak istese de adam bir türlü izin vermiyordu.
"Naz yapma güzelim. Bak seninle çok eğleneceğiz. Belinin inceliği beni benden aldı."
"Manyak mısın be adam. İste-miyorum dedim."
"Daha önce kızlardan daha güzel olduğunu söyleyen oldumu acaba."
"Sanane sapık herif."
İlkay kendini adamın elinden kurtarmaya çalışırken diğer tarafta da kafayı bulan bir yaman vardı.
Sinirden ne yapacağını bilememiş kendini bara atmıştı.
Biraz hızlı gitmiş olmalı ki şimdiden kafayı bulmuştu.Normalde içkiden çok etkilenen bir yapısı olmasa da bu sefer biraz fazla içmişti.
Eee haliyle kafayı bulmuştu.
Kafayı dağıtacak, evlilik meselesini unutacak bir şey bulmalıydı. Ama ne?Elini yüzünü yıkayıp kendine gelmek için tuvaletlerin olduğu tarafa ilerlemişti.
Başı çok kötü dönüyordu.
Ama dikkatini çeken başka bir şey olmuştu.Normalde insanların meselesine karışmayı sevmese de birine zorla bir şey yapılmasına da dayanamıyordu.
Şu anda ise karşısında çocuğun istememesine rağmen ona dokunan bir adam vardı.
Ve yaman bu görüntüden hiç hoşlanmamıştı.Duruma müdahale etmek için onlara doğru ilerlemişti.
"Bırak beni ya "
Çocuk halen adamdan kurtulmaya çalışıyordu.
Yaman adamın çocuğun belinde olan kolunu tuttuğu gibi çevirmişti.
Anı gelen acıyla adam çığlığı basmıştı."Ahh ne oluyor lan."
İlkay adamdan kurtulmanın rahatlığıyla geri gitmişti.
Yaman ise adam biraz daha yaklaşıp konuşmuştu."Biri sana istemiyorum diyorsa istemiyordur. Israr edersen sonuçlarına da katlanırsı."
"Sen kimsin lan. Ne karışıyorsun."
Midesi bulanan İlkay onları orda bırakıp lavaboya ilerlemişti.
Girer girmez boş bir kabin bulup kusmaya başlamıştı.Dünyanın en iğrenç şeyi kusmak olabilirdi İlkay için.
Sanki içi sökülecekmiş gibi hissediyordu.
Biraz daha kustuktan sonra yüzünü yıkamak için dışarı çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaman Sevdam(BxB)
Teen Fictionİlkay bir gün kafa dağıtmak için arkadaşıyla gittiği barda sarhoş olur. Ondan daha sarhoş olan biriyle birlikte olur. İki adamda sonradan başlarına gelecek olaylardan habersiz gecenin tadını çıkarırlar. Ama bir gün bu adamdan hamile kaldığını öğren...