Evet canlar yeni bölüm geldi.
Gecikme için çok özür diliyorum.
Kitabımı beğenmeniz beni çok mutlu ediyor.
Ama okunma sayımız çok olmasına rağmen kimse oy vermiyor🥺
Lütfen o kadar okuyorsunuz bir oyu çok görmeyin bana.
Hepinize şimdiden iyi okumalar 🥰
********
Yazardan:
Şu an İlkay çok şaşkındı.
Kafede karşılaştığı adamın yaman karabeyin kardeşi olmasını beklemiyordu.Şimdi neden yamanı daha önce görmüş gibi olduğunu anlamıştı.
Yaman ve kardeşi birbirine çok benziyordu.Ama yağız ilkaydan daha çok şaşkındı.
Sevdiği çocuğun evinde olmasını beklemiyordu.
Bir daha göremeyecek diye çok korkmuştu.
Şansı ilk defa yüzüne gülmüş sevdiği çocuğu yanı başına getirmişti.Anlamadığı bir konu vardı. İlkayın abisinin yanında ne arıyordu.
Şimdilik bunları boşverip aşık olduğu yüze bakmaya başlamıştı.İlkay ise onun aksine yağızdan başka her yere bakıyordu.
Adama yanlış numara verip kandırmıştı."Oğul iki gün sonra düğünün var nereye kayboldun birden. Yaren kızım çok merak etti seni.
Aramalarına da bir türlü cevap vermemişsin.
Fırat acil bir işin olduğu için İstanbul'a gittiğini söyledi. Nedir bu kadar acil olan işin?"İlkay bugün fazlasıyla şaşıracaktı anlaşılan.
Şimdi de yamanın evleneceğini öğrenmişti.
Yamanın ne yapmaya çalıştığını bir türlü anlayamamıştı."Yaman aslanım misafirimiz kimdir?"
Yaman babasının konuşmasıyla ona dönmüştü.
"Babam size bir şey açıklamam lazım. Otur şöyle."
İlkay hemen yamana bakmıştı. Ne yani herkese söyleyecekmiydi hamile olduğunu. O başka bir yerde yaşar diye düşünmüştü.
Onun için kimsenin bir şey bilmesine gerek yoktu yani.Herkes koltuklara kurulmuşlardı. Yaman ilkayı da yanına çekip oturmuştu.
"Kötü bir şey yok değilmi oğul?"
"Yok babam kötü bir şey yok. Sadece benim yarenle evlenmeyeceğimi bilin."
"Ne."
Herkes kapıya dönmüştü. Yaren kapının önünde yamanın ne dediğini anlamaya çalışıyordu.
"Ne dersin sen oğul?"
"Duydunuz ana ben yarenle evlenemiyorum."
Yamanın annesi Esma hanım hemen ayağı kalkmıştı.
"Ne demek ben yarenle evlenemiyorum.
Düğüne iki gün kalmış sen yenimi dersin evlenmem.
Evleneceksin, bunca hazırlık senin bir hayır demenle harap mı olsun yani?""Anan doğru der aslanım. Herşey çoktan hazırlandı."
"Merak etme baba hazırlığınız boşa gitmeyecek."
"O nasıl olacak abi?"
Tüm aile yamanın ne demek istediğini anlamaya çalışıyordu. Yaman hemen yanındaki ilkayın elini tutmuştu. Ve herkesi şaşkına uğratacak o sözleri söylemiştim
"Ben ve İlkay evleniyoruz."
Yaman bombayı ortaya atmıştı.
İşin tuhaf tarafı ilkayında bu evlilik işinden haberi yoktu.
Ona sadece evinde kalacağını söylemişti.
Evlilik işi olduğunu bilseydi hayatta gelmeyi kabul etmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaman Sevdam(BxB)
Teen Fictionİlkay bir gün kafa dağıtmak için arkadaşıyla gittiği barda sarhoş olur. Ondan daha sarhoş olan biriyle birlikte olur. İki adamda sonradan başlarına gelecek olaylardan habersiz gecenin tadını çıkarırlar. Ama bir gün bu adamdan hamile kaldığını öğren...