Evet canlar yeni bölüm geldi.
Bu bölümü SKYPE749 ithaf ediyorum.
Ona bölüm atacağım dedim ama atamadım.🥺🥰Kitabımı bu kadar heyecanla beklemeniz beni çok mutlu ediyor.
Sizleri çok seviyorum bebeklerim🥰Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Yazım hatalarım varsa affedin canlarım 🙏
Şimdiden iyi okumalar 😘
*****
Yazardan:
Yaman şu an çok mutluydu.
Baba olacağını duyunca çok şaşırmıştı.
Daha bu şaşkınlığını üzerinden atamadan bir de ikiz bebeklerinin olacağını öğrenmişti.Zaten bu yüzden ilkaya çok sinirliydi.
Ona sormadan bebeklerini aldıracaktı.
O ilkaya nazaran bebekleri çok benimsemişti.Nasıl benimsemesin ki sonuç olarak onun kanından iki tane çocuk.
Allah'ın güzel mucizeleriydi bu bebekler.Doktor bebeklerin ikisininde gayet sağlıklı olduğunu söylemişti.
6 haftalık olmuşlardı bile.Yaman artık istesede ilkayı burda bırakamazdı.
Bebeklerinin gözünün önünde büyümelerini istiyordu.Tabi İlkay gelmemekte ısrarcıydı.
Zaten yamanda hemen kabul etmesini beklemiyordu.
İlkay gibi yaman da tek gecelik bir ilişkisinden bebek sahibi olmayı beklemiyordu.
Ama olan olmuştu. Kabullenmekten başka çareleri yoktu.Ama eninde sonunda ilkayda onunla Mardin'e gelecekti. Gelmek zorundaydı.
Şu an tek düşündüğü doğacak bebekleriydi.
2 gün sonra olacak düğünü çoktan unutmuştu bile.
Başka kimsenin ne düşündüğünü umursayacak durumda değildi.*****
İlkaydan:
Hastaneden çıkmıştık. Şaka gibi ama şu an ikiz bebeklere hamileydim.
Demek ki ben iki tane cana kıyacaktım.Allahım sen beni affet. Ne yaptığımı gerçekten bilmiyordum.
O an en doğru olanın bu bebeklerden kurtulmak olacağını sanmıştım.Ama şu an çok pişmanım. Onları aldırmayı düşündüğüm için kendimi hiç affetmeyecektim.
Kendimi bebek doğurma veya bakma konusunda hazır hissetmiyordum.
Halen de hazır hissetmiyorum.
Ama artık onları da aldırmak istemiyordum.Ne pahasına olursa olsun onları dünyaya getirecektim.
Tabi önce halletmem gereken iki işim vardı.
Birincisi aileme bu durumdan bahsetmem gerekiyordu.
İkincisi ise yaman denen heriften kurtulmam gerekiyor.Tamam bebeklerin babası olabilir. Ama bu benimde onunla Mardin'e gitmemi gerektirmiyordu.
Ben o olmadan da karnımdakilere bakabilirdim.
Ona ihtiyacım yok.Ailemin bu durumu olgunlukla karşılayacağını düşünüyordum.
Tabi gidip bir adamla birlikte olmamı, üstüne üstlük o adamdan iki tane çocuk yapmamı doğru bulmayacaklardı.
Ama beni de öyle yüz üstü bırakmazlardı.Annem de babam da şimdiye kadar aldığım tüm kararlara saygı duymuşlardı.
Umuyorum ki bu duruma da saygı duyarlar."Ailenin yanına gittiğimizde onlara durumu anlatırsın. Sonra da Mardin'e gitmek için yola çıkarız."
Bu adam gerçekten beni delirtecek.
"Ya sen neden anlamıyorsun. Ben seninle bir yere gelmiyorum.
Benim burda zaten bir düzenim var.
Sen çık git nereye istersen.
Ama beni rahat bırak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaman Sevdam(BxB)
Teen Fictionİlkay bir gün kafa dağıtmak için arkadaşıyla gittiği barda sarhoş olur. Ondan daha sarhoş olan biriyle birlikte olur. İki adamda sonradan başlarına gelecek olaylardan habersiz gecenin tadını çıkarırlar. Ama bir gün bu adamdan hamile kaldığını öğren...