Evet canlar yeni bölüm geldi.
Kitabı kafamda kurguladığım için bölümleri çabuk atmaya çalışıyorum.
Lütfen kitabımda mantık aramayın. Bir erkek nasıl hamile kalıyor diye düşünmeyin.
Burası Wattpad dünyası herşey mümkün yani😂Bu bölümün başı +18 olacak.
Rahatsız olacaklar geçebilir.Oy ve yorumlarınızla bana destek olursanız çok sevinirim.
Şimdiden hepinize iyi okumalar 😘
*******
Yazardan:
Yaman ilakysan son kez onay aldıktan sonra tekrar dudaklarına yapışmıştı.
Dudaklarından sonra yavaş yavaş boynuna ordan da göğüslerine geçmişti."İhh ah."
Göğüslerini ısırdığı için İlkay kendini tutamamış inlemişti.
Sağ göğsünü ısırırken sol göğsünü de elleriyle sıkıyordu.."Neden daha önce bakmamışım bu vücudun tatına.
Resmen kızlardan daha güzel ve yumuşak bir vücudun var."Göbeğinde de biraz oyalandıktan sonra elini pantolonun düğmesine atmıştı.
Düğmeyi açıp pantolonu ilkayın bacaklarından çıkarmıştı.Pantolonu odanın bir köşesine attıktan sonra tekrar ilkaya dönmüştü.
Bacaklarına baktığında aynı üst taraftaki gibi tek bir kıl bile yoktu."Allahım bu nasıl güzel bir şey."
Elini bacaklarında gezdirmeye başlamıştı.
Arada boxser üzerinden ilkayın erkekliğini dokunuyordu.
Tabiki ilkaydan da güzel inlemeler kazanıyordu.Daha fazla dayanamayıp üstündeki son parçayı da çıkarmıştı.
Şimdi tüm çıplaklığıyla yamanın karşısında duruyordu."Çok güzelsin."
İkiside resmen kendilerini kaybetmişlerdi.
İlkayda boş durmayıp yamanın kıyafetlerini çıkarıyordu.İkiside tamamen çıplak kalınca yaman tekrardan ilkayın üzerine uzanmıştı.
Dudaklarını resmen sömürüyordu.
İlkayda ilk defa biriyle öpüşmenin tecrübesizliğiyle yamana karşılık vermeye başlamıştı.İlkaydan ayrılan yaman parmaklarını ilkayın dudaklarına yaklaştırmıştı.
"Em güzelim."
İlkay uslu bir çocuk gibi yaman ne derse yerine getiriyordu.
Yamanın parmaklarını lolipop emermiş gibi emiyordu.
Yeterli olduğunu düşünen yaman parmaklarını çıkarmıştı.Bir parmağını direk ilkayın deliğine yollamıştı.
"Ahh acı-yor."
"Geçecek güzelim. Daha bu acı ne ki."
İkinci parmağını da ilkayın deliğine yollamıştı.
Parmaklarıyla gel git yapıyordu.
Parmakları ilkayın içindeyken kendiside boş durmayıp ilkayın vücuduna izler bırakıyordu.
Yeterli olduğunu düşünen yaman parmaklarını ilkayın içinden çıkarmıştı.İlkay anı gelen boşluk hissiyle sızlanmaya başlamıştı.
Yaman ilkayın hoşuna gittiğini anlamıştı.
İki parmağıyla bile kendinden geçmişti.
Derin derin nefesler alıyordu.
Kenarda bulduğu kremi kendi penisine sürmüştü.
Hazır olduğunda İlkay döndü."Hazırmısın güzelim başlıyorum."
"Lütfen artık gir içime. Daha fazla dayanamıyorum."
"Canın biraz acıyacak yavrum ama sonra daha fazlasını isteyeceksin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaman Sevdam(BxB)
Fiksi Remajaİlkay bir gün kafa dağıtmak için arkadaşıyla gittiği barda sarhoş olur. Ondan daha sarhoş olan biriyle birlikte olur. İki adamda sonradan başlarına gelecek olaylardan habersiz gecenin tadını çıkarırlar. Ama bir gün bu adamdan hamile kaldığını öğren...