Evet canlar yeni bölümle karşınızdayım.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Yazım hatalarım varsa şimdiden affedin canlarım.
Kontrol etmeye zamanım olmadı🙏🥺Hepinize şimdiden iyi okumalar 😘
******
İlkaydan:Sonunda büyük gün gelmişti.
Resmen bir ağayla evleniyordum.
Hemde Mardin'in en büyük ağasıyla.
Formaliteden evleniyor olsak ta sonuç olarak evleniyorduk.Ama bir tarafım buruktu.
Ailemin de yanımda olmasını isterdim.
Burda kimseyi tanımıyordum.
Kendimi çok yanlız hissediyordum.Bir tek tanıdığım kişiler yaman ve ismini yeni öğrendiğim yağızdı.
Şu an düşününce yağıza nasıl ayıp ettiğimi farketmiştim.Adam benden numara istemişti ama ben ona yanlış numara vermiştim.
Beni görünce şaşırmasından da yüzümü hatırladığı anlaşılıyordu.Ama iki gündür eve gelmediği için çok ta umrunda olduğunu söylenemezdim.
Yoksa gelip bana hesap sorardı.
Aslında hesap soracak bir şey yok ama yinede yaptığım ayıp bir şeydi.
Yağızı boşverip getirilen kıyafetleri giymiştim.
Beyaz bir takım elbise getirmişlerdi benim için.Gerçekten çok güzel bir takımdı.Heralde gerçek bir evlilikte olsa yine böyle bir şey giyerdim.
Kim seçtiyse gerçekten çok zevkliymiş.Ben takımı incelerken kapı açılmış yaman içeri girmişti.
Onun üzerinde de çok güzel siyah bir takım vardı.Ben onu o da beni incelemeye başlamıştı.
Gerçekten çok yakışıklı olmuştu.Takım tam üzerine oturmuştu."Çok güzel olmuşsun."
Gelen soruyla şaşırmıştım.
"Ben mi?"
"Senden başka biri mi var burda İlkay.
Tabiki sana diyorum.""Şey doğru ben tek varım.
Teşekkür ederim. Sende yakışıklı olmuşsun.""Sağol. Gitmeden önce sana bir sürprizim var."
"Bana mı.Ne sürprizi?"
"Civcivimmm."
Kapı açılmış içeri cem girmişti.
Her şeyi beklerdim ama cemin burda Mardin'de olmasını beklemezdim.""Cem?"
"Cem ya. Lan beni gördüğüne sevinmedin mi?"
"Çok özledim kardeşim."
Hemen koşup ceme sarılmıştım.
Çoktan gözümde yaş gelmeye başlamıştı.
Gerçekten çok özlemiştim kendisini."Civciv yoksa ağlıyormusun?
Bak salya sümüğünü kıyafetlerime sürme sakın.
Düğün için özel olarak aldım bunları."Geri çekilip ceme bakmaya başlamıştım.
"Tamam ya ağlamıyorum.
Bu hormonlar beni çok duygusal bir şey yaptı.
Ama seni çok özlemişim.""Al benden de o kadar ilkayım.
Sen yoksun diye işe bile gitmek istemiyorum. Bir tarafım hep eksik.""Merak etme yakında geleceğim İstanbula.
Yine eskisi gibi gezip tozarız.""Heyecanla bekliyorum civcivim."
"Bizi bekliyorlar.
Hasret giderdiyseniz inelim mi?"Yamana baktığımda yüzünde gergin bir ifade vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaman Sevdam(BxB)
Fiksi Remajaİlkay bir gün kafa dağıtmak için arkadaşıyla gittiği barda sarhoş olur. Ondan daha sarhoş olan biriyle birlikte olur. İki adamda sonradan başlarına gelecek olaylardan habersiz gecenin tadını çıkarırlar. Ama bir gün bu adamdan hamile kaldığını öğren...