Çok uzun bir aradan sonra yeni bölüm geldi.
Sizleri beklettiğim için çok özür dilerim.
Elimden geldiğince sık sık bölüm atacağım.Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Hepinizi kocaman öpüyorum 😘
*****
Yazardan:
2 hafta sonra:
İlkay için günler çok sıkıcı geçiyordu.
Yaman sabah işe gittiği için evde tek kalıyordu.Bu da gün boyu tek başına kalmasına neden oluyordu.
Buraları da bilmediği için çıkıp gezemiyordu haliyle.
Hoş bilse de başında Esma hanım gibi bir kaynana olduğundan dışarı çıkması imkansızlaşıyordu.Kadın her an tetikte bekliyordu.
Bir açığını bulup ta ilkayı azarlamak için.
Tabi İlkay Esma hanıma koz vermemek için elinden geleni yapıyordu.Zaten yarende sürekli eve gelip alttan alttan laf sokmaya çalışıyordu.
Anlayacağınız hala, yiğen ilkayı sinir etmek için uğraşıyordu.Esma hanım sadece torunları konusunda ilkaya iyi davranıyordu.
Sonuç olarak yamanının çocuklarını taşıyordu.
İstese de istemese de ilkayın sağlığıyla ilgilenmeye çalışıyordu.Torunları doğana kadar ilkaya en iyi şekilde bakacaktı.
Bebekler doğduktan sonra yamanın aklına girip ilkayı boşamasını isteyecekti.İlkayın karnı acıktığı için aşağı inmeye karar vermişti.
Ne kadar kimseyle karşılaşmak istemese de daha fazla açlığa dayanamayacaktı.Normalde çalışanlar öğle yemeklerini hep odaya getirirlerdi.
Ama bu gün kimse yemek getirmemişti.
İlkay yaman olmadan yemeğe inmeye eğini söylemişti.
Yaman da çalışanlarla konuşup ilkayın yemeğini odaya çıkarmalarını istemişti.İlkay aşağı inerse birilerinin laf sokmalarına ya da ağşalamalarına katlanmak istemiyordu.
Zaten İstanbul'a gitmelerine 5 ay kalmıştı.
Sadece biraz daha katlanmak zorundaydı.
Sonunda hepsinden kurtulacaktı.Sadece o ve iki bebeği kalacaktı.
Ha bir de bebeklerinin ağa bozuntusu babaları kalacaktı.
Yaman ne kadar ilkayı sinir etse de sonuç olarak çocuklarının babasıydı.İsteseler de istemeseler de iki taraf ta birbirine katlanmak zorundaydı.
Zaten İstanbul'a gidince İlkay tekrar ailesiyle yaşamaya devam edecekti.
Sadece yamanın istediği zaman görüşüp,yamanın çocuklarıyla hasret gidermesine izin verecekti.Tabi sadece böyle düşünen ilkaydı.
Yamanın onun arkasından çevirdiği dümenlerden bihaber di.
İlkay bu evliliğin sahte olduğunu sanıyordu.
Ama bu evlilik hiç olmadığı kadar gerçekti.İlkay, yaman karabeyin resmi nikahlı eşiydi.
Sadece bu gerçeği çok geç öğrenecekti.
İşte asıl o zaman kıyamet kopacaktı.İlkay aşağı indiğinde herkes telaş içindeydi.
Çalışanların neden bu kadar telaşlı olduğunu çok merak etmişti.
Elini çıkmış karnına koyup mutfağa doğru ilerlemişti.
İki tane çocuk olunca karnı da 4 aylık hamile olmasına rağmen sanki 6 aylık hamile gibi duruyordu.İlkay ne kadar herkesin değişik bakışlarından rahatsız olsa da yapacak bir şeyi yoktu.
Sonuçta o da istemezdi bir erkek olarak çocuk doğurmak.
Ama gün geçtikçe ve bebekleri büyüdükçe iyiki hamileyim diyordu.Mutfağa girdiğinde herkes yemek yapmakla meşguldü.
Onu fark eden bir çalışan hemen konuşmaya başlamıştı."Gelin hanım bir şey mi istemiştiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaman Sevdam(BxB)
Teen Fictionİlkay bir gün kafa dağıtmak için arkadaşıyla gittiği barda sarhoş olur. Ondan daha sarhoş olan biriyle birlikte olur. İki adamda sonradan başlarına gelecek olaylardan habersiz gecenin tadını çıkarırlar. Ama bir gün bu adamdan hamile kaldığını öğren...