Evet canlar ben geldim 😉
Yine bomba gibi bir bölümle karşınızdayım.
Kusura bakmayın canlarım bölüm atmak için zamanım çok olmuyor.
Sizi bekletmemek için hemen atmaya çalışıyorum.Oy ve yorum alayım 🤭
Hepinize iyi okumalar. Kocaman öpüyorum 😘
******
İlkaydan:
Otelden çıktıktan sonra restoranta geri gelmiştik.
Cem hemen yaman denen adamı araştırmaya başlamıştı.Bende bu sırada müşterilerle ilgileniyordum.
Müşterinin sparişini verdikten sonra ben de cemin yanına gelmiştim."Ne yaptın kardeşim, buldun mu adamı?"
"İlkay hemde neler neler buldum. Gördüklerime inanamıyorum kardeşim."
"Ne oldu be çatlatmadan söylesene. Neye inanmayacakmışım."
"Kardeşim bu yaman Karabey kimmiş biliyor musun?"
"Ne bileyim cem. Adamın bekçisimiyim ben."
"İlkay farkettim mi sen hamile olduğundan beri daha bir asabi bir şey oldun.
Önceki haline zor alışmıştım. Şimdi de bu asabi haline alışmam gerekecek anlaşılan.""Ben asabi değilim bir kere sadece sen beni çok sinirlendiriyorsun.
Hem alışmana gerek kalmayacak yakında eski halime geri döneceğim.
Neyse sen beni boşver söyle bakalım kim bu adam?""Kardeşim adam Mardin'in en tanınmış ağalarından biri.
Helal be sana bu güzelliğinle ağayı bile yoldan çıkarmışsın."Cem kahkaha atmaya başlamıştı.
Şerefsiz resmen benimle dalga geçiyor."Bir tane çarparsam sen bile yoldan çıkarsın."
"Tamam ya kızma. Kardeşim ciddiyim ben. Mardin'in en büyük ağalarından biriymiş adam."
"Zaten bende de şans olsaydı annemden kız doğardım. Peki adamın bir resmi yokmu."
"Kardeşim adam resmen yok gibi. Hiçbir yerde resmi yok.
Nasıl biri onu bile bilemeyeceğiz.""Neyse ya ister genç olsun ister yaşlı. Sanki adamla mı evleneceğim.
Kimse kim boşver gitsin.""Şimdi ne yapacağız kardeşim."
Cemin sorduğu soruyla düşünmeye başlamıştım.
"Bilmiyorum kardeşim. Ne yapacağımı bilmiyorum offf."
"İlkay halen bebeği aldırmakta kararlımısın. Bence iyi düşün. İstemesen bile o senin bebeğin.
Bu kadar kolay kıyacakmısın yani ondan."Cemin söyledikleri doğruydu ama ben bu bebeği dünyaya getiremem. Ben bir çocuğun sorumluluğunu alacak kadar hazır hissetmiyorum kendimi.
Kendimden emin bir şekilde konuşmaya başlamıştım."Tabiki kararlıyım kardeşim. Sen demedin mi bebek ağanın çocuğu.
Sence Mardin gibi bir yerde böyle bir şeyi kabul ederler mi?
Zaten kabul etseler bile ben kabul etmem.
Benim biran önce bu bebekten kurtulmam gerekiyor.""Nasıl olacak o iş.
Adamın haberi olmadan zor kurtulursun bebekten.""Özel klinikler var. Gizli bir şekilde aldıracağım.
Biraz param gider ama temiz bir şekilde kurtulurum.""Vallahi İlkay sen kafaya koymuşsun bebeğini aldırmaya. Bana da saygı duymak düşer ne diyeyim."
"Cem lütfen sende beni anla. Ben yapamam. Olmaz yani."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaman Sevdam(BxB)
Novela Juvenilİlkay bir gün kafa dağıtmak için arkadaşıyla gittiği barda sarhoş olur. Ondan daha sarhoş olan biriyle birlikte olur. İki adamda sonradan başlarına gelecek olaylardan habersiz gecenin tadını çıkarırlar. Ama bir gün bu adamdan hamile kaldığını öğren...