Elti

1.7K 135 40
                                    

Evet canlar yeni bölümüne karşınızdayım.

Evet baktım kitap çok soft ilerliyor işe biraz kaos katalım dedim 🤭

Yazım hattaları varsa kusuruma bakmayın. Kontrol etmeden atıyorum.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum hepinize iyi okumalar kocaman öpüyorum.

*******

Yazardan:

İlkay cem'i alıp yukarıdaki misafir odalarından birine girmişti.
Hemen yanda da annesi ve babası kalacaktı.
Eşyaları kenara bırakıp yatağa oturmuşlardı.

"Ya Cem iyi ki geldiniz sizi ne kadar özledim biliyor musunuz.
Burada tek başıma bütün gün sıkıntıdan ölüyorum resmen."

" Güzel kankam benim biliyordum senin burada tek başına sıkıldığını. Vallahi ben de ilk fırsatta yanına gelmek istiyordum zaten. Kenan amcalar biz gideceğiz sen de gelir misin deyince hiç düşünmeden kabul ettim. Ben de seni çok özlemişim gerçekten."

Diyip ikili birbirine sarılmıştı. Tabii ilkayın kocaman göbeği ve cemin sakat koluyla bu pek de mümkün olmamıştı.

"Ayy şu göbeğe bak ya prens ve prensesim kocaman olmuşlar şimdiden."

Eğilip ilkayın göbeğini iki defa öpmüştü.

"Tabii ki dayıları yeğenlerin kocaman oldular. Yerlerinde durmuyorlar bile."

"Sen de hep hareketli bir çocuktun yavrum. Şimdi çocukların aynı senin gibi oldular. Küçükken az mı etrafı yıkıyordun hjkkdvdr."

"Evet ya aynı öyle oldular galiba. Neyse sen onu bunu boş ver de sen ve yaz ne iş."

Deyip göz kırpmıştı.

"Ne göz kırpıyorsun be ne işim olabilir benim o uyuz kendini beğenmiş herifle."

"Tabi canım tabi kesin bir işin yoktur. Onun için mi bu kadar sinirlisin yağıza. Yeme beni kardeşim ya."

"Vallahi tanımıyorum kendisini. Dediğim gibi yeni tanıştım kendisiyle. Hareketleri ve konuşması sinirimi bozdu sadece ondan sinirliyim kendisine."

İlkay yatak başına yaslanıp karnını tutmuştu.

"Neyse dediğin gibi olsun bakalım."

Sonra aklına gelen şeyle hemen yaslandığı yerden dikleşmişti.

"Sen yine mi tanıştık dedin az önce."

"Evet yavrum yeni tanıştık."

"Siz yeni tanışmadınız ki. Zaten önceden tanışıyordunuz."

Cem anlamayarak ilkaya bakmıştı.

"Nasıl tanışıyoruz zaten."

"Daha doğrusu sen tanıyorsun, yağız seni daha önce hiç görmedi.
Ya şimdi biz bir gün iş yerindeyken önemli müşteriler gelmişti ya."

"Evet ne olmuş."

"Ha işte o önemli müşteriler yağız ve  iş arkadaşlarıydı. Hatta bana telefon numarasını bile vermişti. Hatırladın mı?"

"Lan ben de diyorum bu adam bana nereden tanıdık geliyor. Demek ondan tanıyormuşum."

"İşte ben de buraya ilk geldiğimde çok şaşırmıştım. Düğünde de pek ortalıkta yoktu. Sizi tanıştıramadım. Ama bana gerek kalmadan tanışmışsındır zaten."

"Yaa ne demezsin ne güzel tanıştık ama o kendini beğenmişle."

İlkay gülerek cevap vermişti.

"İşş yerindeyken adama 'ay çok yakışıklı. ay çok karizmatik. İlkay kesinlikle bu adamı kaçırma' diyordun bana. Şimdi ne değişti bakalım kardeşim."

Yaman Sevdam(BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin