5. Maska

67 5 2
                                    

Sasuke tu rozbitou flašku sledoval vytřeštěným zrakem. Jeho dech se zrychlil spolu s jeho srdcem, které snad každým úderem vyskočí z hrudi. Po celém těle cítil husinu a nedokázal zastavit třes, jež ho pohltil od hlavy až k patě. Muž se na něj podíval malátným pohledem a opilou řečí mu něco říkal, ale Sasuke ho vůbec neslyšel jak mu hučelo v uších. Jediné co dokázal slyšet, byl tlukot jeho srdce, i tak ale moc dobře viděl, jak je muž před ním nasraný a rozbitou flašku se zaryl Sasukemu do krku. Sasuke zařval bolestí, jak se mu sklo zarylo do masa a klopýtl dozadu. Muž si ho ale zase přitáhl k sobě za vlasy.

"... co ty sráči! Říkám, dej mi všechny prachy! Nebo tu snad chceš zhebnout?!" křičel na něj opilec, když se Sasukemu vrátil sluch. "N-nic... n-nemám..." vykoktal zděšeně přičemž se snažil zadržet slzy, když opilec znovu flašku přimáčkl ke krku. Cítil jak mu po něm teče krev. "V-vážně nic... n-nemám..." vydechl rozklepaně a všiml si, že je obklíčený bandou chlapů, kteří patří k tomu opilci.

"Nebul mi tady ty sračko- AAH!" zakřičel opilec nakonec a stáhl nyní krvavou ruku, ve které do teď držel rozbitou flašku, jenž se roztříštila na zemi. Sasuke zvedl zrak a všiml si, že má opilec skrz na skrz v ruce zabodnutý masivní nůž. "Ty hajzle!" vypískl opilec a snažil se nůž vytáhnout, jenže byl nějaký zvláštní a každým pohybem se jakoby víc zarýval do ruky. Skučel a naříkal, jak moc ho to bolelo a ani si nevšiml, že se před ním objevil maskovaný muž.

"Vypadněte!" zavrčel maskovaný muž na všechny sešlé a mířil na ně střelnou zbraní. Všichni přítomní o několik kroků ustoupili až na opilce s nožem v ruce co klečel na zemi a Sasukeho, který byl strnulý.

Sasuke vzhlédl k maskovanému muži a zatajil se mu dech 'to není možný' pomyslel si. Sice tu masku viděl jen ze strany, ale přece jen ji poznal.

Maskovaný muž se, s namířenou zbraní na opilce, k němu přibližoval, načež se on šoural po zemi a snažil se zmizet. "C-co po mě ještě chceš?! Vždyť jsem tomu klukovi nic neudělal!" vykřičí a ukazuje zdravou rukou na vyklepaného Sasukeho, kterému z krku teče krev.

"Nic říkáš?!" ozve se hrubý hlas za maskou. "Já bych to viděl jinak..." řekne, skloní zbraň a vystřelí. Opilec se hned s křikem chytne za prostřelenou nohu a snaží se zastavit krvácení. "Ty sráči!" zakřičí, když mu maskovaný muž z ruky vytáhne násilně nůž a kopne ho do prostřelený nohy. Muž s maskou se otočí na ostatní co postávali kolem. Hned na to co na ně znovu zamířil se všichni rozutekli co nejdál od něj. Jediný Sasuke zůstal v jeho blízkosti.

"Můžeš vstát?" zeptal se muž s maskou klidnějším hlasem a otočil se na Sasukeho, přičemž se k němu pomalu přibližoval. Střelnou zbraň si schoval do pouzdra a to samé provedl s nožem, hned jak ho očistil od krve toho opilce, co stále kňučel, řval a prosil o pomoc, za ním. Sasuke lehce přikývl a pomalu se vyškrábal na nohy, ale moc dlouho se neudržel, tělo měl stále v šoku, celý se klepal a nedokázal ho plně ovládat. Maskovaný muž proto neváhal a přehodil si Sasukeho přes rameno. "H-hej c-co to d-děláš?" vykoktal Sasuke vyděšeně. "Neboj... chci ti jen pomoct." řekl muž s maskou.

"To můžeš udělat i jinak... nemusíš mě takhle... nosit... zvládl bych to sám..." zavrčí Sasuke s ruměncem, který pomalu zapomněl na to, co se stalo před chvílí a řeší jen to, jak teď sakra vypadá, když ho dospělí muž v masce nese všem na očích na rameni.

"Kušuj..." odvětil mu maskovaný muž a proběhl hlouběji do ulice kde nakonec zahl do dveří, co měly zelený popraskaný lak s oranžovým nápisem:

Bar u Tobiho

Vzal Sasukeho dovnitř. U baru bylo pár lidí co tam popíjelo nějaký drinky spolu s rudovlasým barmanem, který vypadal podle vzhledu moc mládě na to, aby dělal za barem. Všiml si jich a vykulil na ně mírně oči. Hned na to rudovlasý barman nasadil vážný výraz a začal vyhánět těch několik posledních lidí se slovy: "zavíráme."

Překvapený 2 (sasunaru) [ROZEPSÁNO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat