23. Cože

13 1 0
                                    

"Co chcete" ptal se zničený Itachi. Den co den chodil za Sasukem, který se stále neprobouzel. Dohánělo ho to pomalu k šílenství.

"Víte proč jsem vás sem zavolal?" Ptal se tichým hlasem přítomný v jeho kanceláři. Jediné co osvětlovalo místnost, byla malá lampička na stole. Itachi se podmračeně podíval do Orochimarových očí a přešlápl na místě.

"Jde o Sasukeho? Lepší se?" Orochimaru lehce sklopil hlavu a s úsměvem s ní zatřásl v zápor: "Ještě ne"

"Tak proč-"

"Víte, když jste mi ho sem přivezl, neměl jsem nejmenší tušení co mu je, protože kromě toho, že spí, je naprosto v pořádku, ale..." Sáhl po zásuvce a něco z ní vytáhl: "..pak jsem ale uviděl tohle." Byl to ten zápisník, který Sasuke ukradl v tom starožitnictví a díky kterému provedl ten rituál.

"Proč to máte? Myslel jsem, že jsem to vyhodil?!" Mračil se Itachi a dožadoval se vysvětlení.

"Víte, existuje víc světů, než je tento. Některé jsou tomuto podobné a některé ne-"

"Co mi to tu vykládate? Já -"

"Uklidnete se, Itachi - san, chci vám to vysvětlit." Odmlčel se a zápisník, který byl stále zmáčený Sasukeho krví, otevřel na posledních stránkách. "Když jste našel svého bratra v krvi, jak to vypadalo?"

Itachi nechápal co po něm chce, ale když si vybavil ten moment, kdy byl Sasuke zmáčený vlastní krví a obklopen zvláštním silovým polem...

"Jak to vypadalo?"

"Jako nějaký... rituál..." Vydoloval ze sebe.

"Přesně tak a to taky udělal. Díky tomuto rituálu se dostal do jiného světa. Víte... Tento zápisník, který na to použil... Je můj vlastní a -"

"Cože je?" Itachi zpracovával vše co mu řekl a jen stěží se mu tomu všemu chtělo věřit...

"No, není tak úplně můj, jako spíš mého jiného já z jiného světa. Je velmi těžké ho použít v tomto světě protože, chakra tu skoro neexistuje, ale je jí tu natolik, aby se dalo přecházet ze světů, jenže, Sasukemu se to moc nepovedlo. Jelikož mu tam chybí půl stránky, udělal rituál poloviční. Dokázal do jiného světa poslat pouze svou duši a tělo nechal tady. A tady je teď potíž, protože s jistotou nemůžu říct, zda stále žije. Kdyby přenesl jen duši, tak by se automaticky přenesla do jeho samého z jiného světa, ale pokud si vybral svět, ve kterém další Sasuke neexistuje... Nevím co by se stalo...." řekl zcela vážně a zápisník položil na stůl.

"To je šílené." Itachi se otočil k odchodu. U dveřích ho doktor Orochimaru ještě zastavil. "Promylsete si to, Itachi - san. Sasukeho běžným způsobem nikdy nevzbudíte."

"Pitomost..." zamumlá si Itachi ve spěchu. Chce být od toho blázna co nejdál. Ale i když tomu, co mu doktor Orochimaru řekl, nevěřil, věděl, že to co Saauke prováděl, nebylo normální. Ale jiné světy? Kravina!

***ve stejný moment ve druhém světě***

Sasuke se prudce posadil. Dezorientovaně se okolo sebe rozhlížel. Zrak se mu místy trochu mlžil. 'Kde...kde to jsem?' Místnost, ve které se nacházel připomínala nemocniční pokoj.

Promnul si obličej a pevně sevřel oči. 'Co se stalo?' Snažil se vzpomenout a pak najednou vytřeštil zrak.

"Naruto!" Vydechl, skoro až vykřikl, když si vzpomněl na střelce a zraněného Naruta. Shodil nohy z postele a chtěl ho jít nají. Jak se ale zapřel rukama cítil v jednom rameni pulzující bolest.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 07 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Překvapený 2 (sasunaru) [ROZEPSÁNO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat