giriş

403 30 55
                                    

[ ODNOLIUB ]

R.A.B & M.A.M

teacher×student

İnsanların bazı tutkuları olurdu. Hayatı için umut sağlayan tutkuları. Pes etmemek için dayanak olan tutkuları.
Bu tutku, her şey olabilirdi. Tutkunun sahibi olan kişi onu her seferinde heyecanla, bıkmadan yapması yeterliydi.

Melody Arwen McKinnon'ın da tutkuları vardı. Sekiz yaşından beri Quidditch, en büyük tutkusuydu.

 Sekiz yaşından beri Quidditch, en büyük tutkusuydu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

5 yıl önce, 1978

Sonbaharın son demleri süzülüyordu. Hava bulutlu olsa dahi ne yağmur ne de şiddetli rüzgar vardı. Hafif esinti, büyücü ve cadıların yüzünü gıdıklarcasına geçip gidiyordu. Oysa bulutlar bu dünyada neler olduğunu bilircesine griydi.

Hafta sonu yeni başlarken, çoğu öğrenci kahvaltı için Büyük Salon'da toplanmıştı. Masalarda eski neşe artık yoktu. Her şey daha da fazla karanlığa gömülmeye başlamıştı. Kimisi unutmaya çalışıp gülümsese de endişe, içlerinde gizleniyordu.

Slytherin masasında oturanlardan bazılarında ise ufak bir heyecan vardı. Yapılacak olan Quidditch seçmelerden dolayı adaylar hem gergin hem de heyecanlıydı.

Adayların arasında olan Melody McKinnon da bulunuyordu.

Büyük bir heyecanla.

İkinci sınıf Slytherin öğrencileri arasında oturuyor, gerginlikle ayağını sallıyor ve asla kahvaltısını yapamıyordu. Uzun sarı saçları omuzlarından aşağı dökülüyordu. Ormanı andıran yeşillikteki gözleri ise saf gerginlikle doluydu, dalmış bir şekilde önündeki krebi parçalıyordu.

Çatalın sertçe tabağa bırakılma sesiyle irkildi. Kafasını kaldırarak sesin geldiği yere baktı. Karşısındaki sarışın çocukla göz göze geldi. Okul başladı başlayalı en iyi anlaştığı arkadaşıyla.

"Artık krebini yemeğini düşünüyor musun? Yoksa onu yılanlara mı yedireceksin?" Çocuğun ima ile dolu sesiyle Melody gülümsemeye çalıştı.

"Burada biz de yılan oluyoruz ama." Melody'nin gerginlik dolu gülümsemesinin arasından kaçan sözlerle Lucas tekrardan kaşlarını çattı. Masanın üzerine doğru eğilip buz mavisi gözlerini tehditkar bir şekilde arkadaşına dikti.

ODNOLİUB | 'R.A.B'  teacher×studentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin