"duyuru"

128 15 14
                                    


Hoşgeldiniz öncelikle.✨🪐

Biliyorsunuz ki bu zamana kadar her hafta düzenli bölüm attım ve on beş bölüm olduk.

Gerek okuma listelerinize eklemeleriniz olsun gerekse okunma sayılarına bakacak olursak siz de sevdiniz kitabı. (Oy vermiyorsunuz trip atmayacağım nys)

Ancak elimde kalan bölümler oldukça azaldı. Şuan hâli hazırda üç bölüm var ama biraz ara vereceğim.

Çünkü bölüm yetiştirme telaşına girmeden, aynı düzenimizde devam ettirmek için taslakta olan bölümlere ihtiyacımız var. Her hafta cumartesiye bölüm yetiştirmeye çalışarak yazarsam ne yazımım düzgün olur ne de kafamda dönen kurguyu tam olarak size aktarabilirim.

İnanın biraz araya girmek hepimiz için daha sağlıklı ve güzel olur.

On altıncı bölüm, yani bir sonraki bölüm yılbaşı bölümü olacak bu arada. Slug Partisi, Slughorn'un vedası ve yeni profesörümüzün tanıtılması. 😏 Regulus ve Melody, gelecek bölümde bir arada olacak.

Bomba gibi geleceğiz yani. 🤩

Arayı çok açacağımı sanmıyorum. Yaz tatiline giriyoruz, sınav haftam bitti ve evdeyim artık. Elimden geldiğincee bölüm yazacağım. Ben de meşgul bir insanım... (Bekar, okuyan, üç çocuk annesi)

Aslında hedefim 25 Haziran'da bir şeyler yapmak. Regulus'un doğum günü yani. Ya tamamen Regulus'a özel bir bölüm olacak ya da aklımda bir şeyler var... Hayırlısı.

Ne zaman döneceğim kesin değil. 25 Haziran'da dönerim de demiyorum. O gün yine konuşuruz.

REGULUS VE MELODY ŞÜKÜR KAVUŞACAK. (heyecan)

O zaman,

bir sonraki bölüme kadar hoşça kalın. ✨🪐

😘😘

(Sizden oy isteyen Loki de yok.)

31.05.2024
ellie_bronte



ODNOLİUB | 'R.A.B'  teacher×studentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin