"Dönemin final maçına hoş geldiniz sayın seyirciler! Azılı rakipler Slytherin ve Gryffindor, kupa için savaşacaklar! Ayrıca geçen yılın şampiyon takımı Gryffindor'dan mezun öğrenciler de burada! Eski kaptan James Potter, takım arkadaşları Marlene Mckinnon ve Frank Longbottom! Ben Daniel Thomas! Bu maçı sunacak olmaktan gurur duyuyorum!"
Sunucunun konuşması sahada yankılanırken oyuncular sahanın ortasına gelmiş, takım kaptanları el sıkışmıştı. Madam Hooch süpürgelere binilmesi için işaret verdi, oyuncular havalandı ve maç başladı.
Tribünlerde ise Hogwarts öğrencileri dışında da kalabalık vardı. Sirius Black, Marlene McKinnon, Remus Lupin, Dorcas Meadowes, James ve Lily Potter, Alice ve Frank Longbottom, Mary MacDonald.
Sirius, Marlene ve Dorcas hariç herkes kırmızı ve altın sarısına boyanmışken Sirius ve Marlene tarafsız kalmaya çalışıyordu. Dorcas ise büyük bir Slytherin taraftarıydı.
Ekip Slytherin ve Gryffindor taraftarlarının birleştiği yerde dururken büyük bir heyecanla maçı izlemeye başlamışlardı.
"Gryffindor maça sert başladı! Slytherin'den Woltman'ı sıkıştırdılar, Woltman hızla Goyle'a pas verdi! Goyle'dan top McKinnon'a geçiyor. McKinnon üzerine gelen Bludgerdan ustaca kurtuldu. Quaffle tekrardan Goyle'da. Goyle atıyor ve gol! Sekizinci dakika, ilk gol! Slytherin on puan önde!"
Slytherin taraftarının bağırışları bir anda artarken Quaffle Gryffindor'a geçmişti. Slytherin Vurucusu Stevens, Bludgerı rakip takımın kovalayıcısına fırlattı. Süpürgenin ucuna gelen Bludger, dengesini kaybetmesine neden olurken McKinnon, omzuyla ittirerek kırmızı topu eline aldı.
Arkasında kendisine gelen kovalayıcıyı hissederken hızlıca süpürgesini yukarı ve geride kalmak için durdurdu. Arkasındaki kovalayıcı yükselmeye çalışırken süpürgeleri çarpışmıştı. Melody, süpürgesinin üzerinde ters dönerken sessizce küfür savurmuş, dengesini kaybetmemek için süpürgenin ucunu sağa doğru çevirmiş ve topu tüm gücüyle Gryffindor çemberlerine fırlatmıştı.
Tutucu üçüncü çembere yetişemezken Slytherin taraftarları tekrardan hareketlendi. Marlene heyecanla zıplarken "Ben yetiştirdim! Benim kuzenim!" diye bağırıyordu. Sirius onun bu hâline kahkaha atarken Frank ağzı açık kalmış şekilde kızı izliyordu.
Melody, yüzündeki sırıtışla süpürgesini kendi çemberlerine doğru sürdü. Yirmi sıfır öndeydiler. Gryffindorlular atağa geçecekti.
Dediği gibi olurken Vurucu Barty'e eliyle pas alacağını tahmin ettiği oyuncuyu işaret etti. Barty Bludger'dan kendi Kovalayıcısını korumasıyla çevikçe topu Melody'nin işaret ettiği yere doğru fırlattı. Quaffle havada kalırken Slytherin Kovalayıcısı Goyle Quaffleı kapmıştı. Ancak iki yandan da yediği sert darbeyle kırmızı top elinden alınmıştı.
Melody Quaffle'ın her hareketini izlerken atacağı çemberi tahmin ederek duraksadı. Topun Slytherin çemberlerine doğru ilerlemesiyle hızlandı. Top kucağına düşmesiyle hızlıca Goyle'a pas attı. Goyle, topun sertçe üzerine gelmesiyle süpürgesinin ucuyla vurarak sahanın diğer tarafına fırlattı.
Melody, hızla sahanın diğer tarafına yönelirken Woltman Quaffleı yakalayıp McKinnon'a fırlatmıştı. Melody arkasında son hız takip edildiğini anlayınca yüzünü buruşturup şansını denedi. Ancak Gryffindor Tutucusu Quaffelı yakalmıştı.
Melody durumdan memnun olmayarak geriye doğru uçtu. Arkasındaki Gryffindorlulara kasıtlı çarparken gözlerini kısarak tepesinde avını bekleyen kaptanına baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ODNOLİUB | 'R.A.B' teacher×student
FanfictionRegulus Black, yeni dönemin ortasında İksir Profesörlüğünü Slughorn'dan devralırken mesleğinin ilk deneyimlerinden, başına açacağı beladan habersizdi. Bu bela tatlı mıydı yoksa tehlikeli miydi? Şüpheliydi. Regulus Black'in profesörlüğünün ilk yılı...