XV. "kara kedi"

161 15 52
                                    

Şiddetli yağmur, gökyüzünü delercesine yağıyordu. Gökyüzü bir kez daha gürledi. Şimşek, Hogwarts arazisinin içinde kayboldu.

Koyu griye dönmüş olan bulutlar, tüm gökyüzünü kaplamıştı. Gökyüzündeki aydınlık gitmiş, her taraf griye bürünmüştü.

Hogwarts arazisinin içindeki Quidditch sahasında büyük bir coşku yükselmekteydi. Sahanın bir yarısı yeşile diğer yarısı kırmızıya boyanmıştı. Yağan yağmurlar ne seyirci ne de oyuncular için önemliydi. Seyircilerin tezahüratları yağmurun şiddetli sesine savaş açarcasınaydı.

Bayraklar havada sallanıyor, alay dolu laf atışmaları iki takımın taraftarları arasında gerginliğe neden oluyordu. Oyuncular ise aşağıda olanlardan habersiz bir şekilde, tüm ciddiyetleriyle maçlarını oynuyordu.

Sunucu Skyes yüksek sesle mikrofona doğru bağırdı. "Slytherin yüz elli, Gryffindor yetmiş sayın seyirciler! Gryffindor arayıcısı Snitchi bulamazsa bir kez daha sahaya gömülecekler! Quaffle yine Kaptan McKinnon'da. Haydi Kara Kedi!"

Uzun, sarı ve saçlarının arasındaki parıltılı yıldızlı ipler, küçük örgülerine sarılmış, şiddetli rüzgara inat hızla uçuşuyordu. Lakabı Kara Kedi olan bu genç kız, beli ve kolu arasına sıkıştırdığı topu sıkıca tutuyordu. Diğer elinin parmakları ise süpürgesine sıkıca sarılmıştı. Bakışlarını sağ tarafında gezdirdi. Gryffindor Kovalayıcılarının ikisi son sürat üzerine geliyordu.

Hissettiği Bludger ile Gryffindor Kovalayıcılarına doğru uçtu. İkisinin arasına süratle süpürgesini sürdü. Oyuncular ayrılmak zorunda kaldı. Birisi Quaffleı almaya çalışırken diğeri Bludgerın kurbanı olmuştu.

Genç kız gülümsedi. Topu almaya çalışan rakibinin altına geçerek uzaklaştı. Vakit kaybetmeden takım arkadaşına pasını attı. Kırmızı top hedefe varınca Kara Kedi, Gryffindor'un çemberlerine son sürat sürdü. Üzerine gelen rakiplerinden ustalıkla sıyrıldı.

"Melody McKinnon rakiplerine çalımlar atıyor! Yine süpürgesini ters çevirdi! Merlin aşkına, süpürgeyi tutmayı bıraktı. Bu kız bacaklarına çok güveniyor! İstediği pas geldi! Gol! Gol! Gol! McKinnon baş aşağı dururken ve süpürgeyi tutmazken yine gol attı! Bu kızın gerçekten Tanrıça olmadığına emin miyiz!?"

Slytherin taraftarının bağırışları arttı. "Kara Kedi! Kara Kedi! Kara Kedi!"

Melody'nin yüzündeki sırıtma büyüdü. Süpürgesinin üzerinde normal hale geldi. Yağmurdan ve rüzgardan korunmak için taktığı gözlüğünü düzeltti. Skor tablosunun yanındaki saate baktı. Maç başlayalı bir saat oluyordu. Zamanı gelmişti.

Yeşil gözleri, Arayıcısı olan Fawley'i aradı. Aynı zamanda da üzerine gelen Bludger'dan kaçtı. Arayıcısının rakibini kandırdığını gördü. Snitch oldukları tarafta değildi. Bakışlarını takımında gezdirdi. İki parmağını dudaklarının arasına sıkıştırdı. Tiz ıslık sesi sahada yankılandı.

Islık, iki takımın da sarışın oyuncuya dönmesine neden oldu. Slytherinliler'de sırıtma oluştururken Gryffindorlular için endişe bayrağı sallanmaya başladı.

ODNOLİUB | 'R.A.B'  teacher×studentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin