Saat gece bir buçuğa vururken Slytherin yatakhaneleri birer birer açılmış, gürültülü şekilde içeri giriyorlardı. Bianca, açtığı yatakhane kapısıyla etrafı kontrol edercesine gözlerini gezdirdi, eş zamanlı olarak Selena da ışıkları açmıştı.Melody'nin yatağının perdeleri çekilmiş, alkol şişeleri yerde dağılmış haldeydi. Kızlar birbirine bakarken Jenna yerdeki şişeleri eğilerek kaldırmış ve kenarda bir araya getirmişti.
Melody McKinnon kalabalıktan, yine, kurtulmanın yolunu bulmuş ve kendine vakit ayırmıştı (!) .
Bianca kıvırcık saçlarını geriye doğru atarken arkadaşlarına baktı. Melody'nin morali bozuk şekilde uyumasına izin veremezlerdi. Gerçi, neden moralinin bir anda bozulduğunu da bilmiyorlardı. Yıllardır birbirlerinin her anında yanında olmuşlar, birbirlerinin keyiflerini yerine getirmek için çabalamışlardı.
Bakışlarıyla anlaşmalarıyla Bianca Melody'nin yatağının başına geldi. Perdeyi açıp açmamak arasında kalınca ilk olarak sarışın cadıya seslenmenin daha iyi olacağına karar kıldı.
"Melody?" Harfleri uzatarak sarışın cadıya seslendi. Üçüncü defa seslenirken Melody'nin "Hm?" mırıltısını işitmişti. "Uyanman lazım." dedi Bianca yine aynı sakin tonda.
"Loki kumunu mu dökmüş?" dedi Melody'nin yatakta dönme sesi işitilirken. Bianca gözlerini devirirken, "Yok, onu biz de temizleriz canım." dedi.
Selena hızlıca Melody'nin perdesini çekip Melody'nin yüzüne ışığın huzmetmesini sağlarken, Melody gözlerini hızlıca kısıp Selena'ya doğru, "Babanı sikeyim." dedi. Nefret dolu sözcükleri bu kadar sakin söylemesi alkolden kaynaklı olabilirdi.
Selena, babasının Ölüm Yiyen ve Azkaban'da olduğu gerçeğinden dolayı Melody'nin babasına küfrettiğini bilerek gözlerini devirdi. "Melody hemen kalkıyorsun ve bize Profesör Black olayını anlatıyorsun. Zaten sana bakışları da bir garipti." dedi şüphe dolu şekilde Melody'e bakarken.
"Ya siktirin gidin başımdan yatın Tanrı aşkına." Melody öncekilere göre sesini yükselterek konuşmuştu. Jenna onun bu tepkisiyle, "Black'le aranızdaki çekimi bir ben görmedim hanımefendi. Sen de az değilsin tabii, bakışmalar gülüşmeler."
"Lan ne anlatıyorsunuz siz?" dedi Melody yatakta doğrularken. Gözlerinin içi de dışı da kızarmış, yüzü adeta şişmişti. Sarı saçları birbirine girmiş, yüzündeki makyajı çıkarmamıştı. "Ne Regulus'u ne gülüşmesi?"
Jenna keyifle yatağına otururken, "Ben bilmem," diyerek mırıldandı. "Sana soruyoruz işte." Melody, zoraki araladığı gözleriyle arkadaşlarına boş boş baktı, yorganını üzerinden atarak terliklerini giydi ve elinde asasıyla banyoya doğru yöneldi.
Kızlar keyfiyle sırıtarak birbirlerine baktı. Bianca fermuarını araladığı elbisesini çıkartıp yatağının üzerine bırakmasıyla diğerleri de hızlıca üzerlerini değiştirmişti.
Melody banyodan çıktığında kızların üzerini değiştirildiğini görünce pislik olsun diye uzunca ıslık çaldı. Çakırkeyifti ve az sonra diyeceği hiçbir şeyi hatırlamamazlıktan gelme imkanı vardı. Bu avantajı sayesinde diyeceklerini düşünmeden konuşacaktı. Yatağının perdesini tamamen aralayıp üzerine otururken Loki'nin yatağında kıvrılmış kendisine sakince bakan hâline gülümsemiş, kızların işlerini bitirmesini beklemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ODNOLİUB | 'R.A.B' teacher×student
FanfictionRegulus Black, yeni dönemin ortasında İksir Profesörlüğünü Slughorn'dan devralırken mesleğinin ilk deneyimlerinden, başına açacağı beladan habersizdi. Bu bela tatlı mıydı yoksa tehlikeli miydi? Şüpheliydi. Regulus Black'in profesörlüğünün ilk yılı...