4. Égető vágy

345 24 0
                                    

Nos, az éjszaka eléggé görbén sikeredett. A tequila szokásához híven hamar beütött, és jó kedvem volt tőle. Túl jó kedvem.

Tom éppen pihent a kanapén, a fejét a kanapé támlájára döntötte, és csukott szemekkel hallgatta, ahogy az életemet öntöttem ki neki. Majdnem másfél évet kellett bepótolnunk. Ő nem igen beszélt, még reakciót se nagyon nyilvánított, max egy hümmögés vagy egy „aha" fért ki tőle.

Mikor megelégeltem ezt a válaszformáját, jobb ötletem támadt a beszélgetésnél. És sajnos ez nem az alvás volt.

Az órára néztem, fél 4 volt már. Tomhoz húzódtam, és lágyan az arcára simítottam. Merész voltam az alkohol miatt, de akkor nem bántam, hozzá akartam érni. Meg akartam őt érinteni.

– Hm? – nyitotta ki szemeit fáradtan, fejét kissé felém fordította, de nem emelte fel. Bágyadtan figyelt engem, én pedig elmosolyodtam.

– Nincs kedved játszani? – kérdeztem mély hangon, és még közelebb húzódtam hozzá. Az óra felé pillantott, majd felsóhajtott.

– Fél négy múlt, mit akarsz ilyenkor játszani? – kérdezte elmosolyodva. Na ilyen amikor egy rugóra jár két ember agya.

– Tudod, túl szexi vagy és nem bírok magammal – nyaltam végig alsó ajkamon, majd beharaptam. Láttam, hogy Tom is elkezdte a szájpiercingjét mozgatni, tuti hogy felcsigáztam ezzel.

– Jah, sokszor hallottam már ezt – húzódott szája féloldalas mosolyra, majd a nyakamra simított, egészen a tarkómig, és közelebb húzta a fejemet az övéhez. – Mit akarsz?

– Téged – az ajkunk szinte súrolta a másikét, ezzel még jobban felélesztve azt a vágyat, amit magunk mögött hagytunk még tavaly. Eltávolodtam tőle, és bódultan elkezdtem levenni róla a fejkendőjét. A gyér fényben alig láttam valamit, de az épp elég volt.

A kendő után a felsője aljához nyúltam annak okán, hogy levehessem róla, ő pedig készségesen segédkezett ebben a műveletben. A felsőteste immár szabad látvánnyá vált számomra, ami ismét felhergelt, persze a jó értelemben. Tom a tekintetemet csak úgy bámulta, és iszonyat szexin csinálta. Túl nagy volt a csábereje.

Már csak a nadrág maradt rajta, amit egyenlőre nem terveztem levenni róla. Két kezét megfogva jeleztem, hogy vetkőztessen le engem, és ő így is tett. Megfordultam neki, hogy le tudja húzni a ruhám zipzárját, majd visszafordulva hagytam neki, hogy csigalassúsággal lehámozza rólam kétoldalt. És ekkor jött a meglepetés; nem vettem fel melltartót a ruha alá.

Tom ledöbbent egy pillanatra, viszont a szemében valami felcsillant. Felálltam, hogy le csússzon a ruha, majd a magassarkúmmal és a harisnyával együtt, átdobtam a lábamat Tom másik oldalára, és az ölébe ültem, vele szemben elhelyezkedve. A szemébe néztem végig, nem megszakítva a szemkontaktust. Vágytam rá, és tudtam, hogy ő is rám. Éreztem és láttam is.

A nyakához hajoltam, majd apró puszikkal kezdtem el belepni a vékony bőrfelületet, néhol ráharaptam, vagy pedig megszívtam.

A hotelszobában csend volt, és csak a mi tevékenykedésünk, és Tom halk sóhajai töltötték be hanggal a helyiséget. A mély sóhajok, és nyögései annyira jól estek a fülemnek, hogy még többet akartam belőle hallani. Elindultam lefelé, a mellkasához, de ekkor a derekamra fogott, és hirtelen felkapott. Ezzel a lendülettel elfektetett a kanapén, és egy határozott mozdulattal letépte rólam a harisnyát, a fehérneműt pedig lehúzta a bokámig, mivel a cipő még mindig rajtam volt. Levette, és megszabadított a maradék ruhadarabtól is.

Magáról is levette a nadrágot és a boxert, majd fölém hajolva a melleimre lehelt egy-egy csókot, és a karjaimat a nyakához emelte, amit én át is karoltam. Felemelt a kanapéról, majd kiegyenesedve megindult valamerre. Lábaimmal átöleltem a derekát, és a nyakát puszilgatva hagytam, hogy vigyen csak oda ahova akar.

𝐃𝐢𝐞 𝐅𝐨𝐫𝐦𝐞𝐥 𝐯𝐨𝐧 𝐚𝐥𝐥𝐞𝐦Donde viven las historias. Descúbrelo ahora